Gå til innhold

invitert i utdrikningslag men ikke bryllup?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Siden vi ikke inviterte venner i bryllupet, så var det kun forloveren min som var bryllupsgjest av deltakerne i mitt utdrikkingslag.

Og vi snakket ikke bryllup i det hele tatt, bare så det er sagt! :wink:

K

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mitt utdrikningslag var det både venner som kommer i bryllupet og venner som ikke er bedt. Dette er vanlig blant mine venner, og alle som kom storkoste seg! Vi kan ikke be alle til bryllupet, så vi skal heller samle litt venner til noe kjekt til høsten. Ingen som har reagert negativt på det! :-)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har vært i ett par utdrikkningslag hvor jeg ikke har vært i bryllupet (jeg var self. i vielsen, men ikke med på middagen og festen etterpå)

Jeg synes bare det var stas å få være med på utdrikkningslaget. På den måten fikk jeg muligheten til å ta del i bryllupet og feire begivenheten. Mulig det hadde vært annerledes om jeg var den eneste i UL som ikke skulle i bryllupet - det hadde nok gjerne vært litt rart.

Jeg vet for min egen del at når jeg skal gifte meg kommer jeg ikke til å invitere alle mine venner. Til det har jeg rett og slett for mange venner (eller for lite penger :wink: )

Har inntrykk av at dette er helt normalt.

Skrevet

Helt vanlig blant våre venner å invitere til UL selv om man ikke er bedt i seve bryllupet. Og selvsagt vanlig å gi liste til forlover over de man kan tenke seg drikkes ut sammen med. Hvordan skal forlover klare å finne ut hvem som burde være der og ikke uten det?! De hadde vært så og si klin umulig for min venninne ihvertfall, og så mye unødvendig arbeid :roll: Det er selvsagt opp til henne hvem hun inviterer, og hvordan opplegget blir. På listen skrev jeg kort om hver person, min relasjon til vedkommende og hvor mye kontakt jeg har (lite, mye, sånn passe) samt adresse, epost og tlfnr/mobil. Tok meg en halvtime - hadde tatt venninnen min uker med detektivarbeid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...