Gå til innhold

Interessert eller ikke?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei må bare høre med noen upartiske hva dere tenker.

Møtte en fra nett og vi har vært på noen dater han etter hver date har sendt melding om at han syns var kjempe koselig, også etter forrige gang. Jeg sendte han melding dagen etter forrige date og spurte om vi skulle møtes en gitt dag, men han svarte ikke før et døgn senere at han "var med på det", men da hadde jeg lagt andre planer og mistet litt lysten den dagen med han siden han brukte så lang tid på å svare. Jeg sa bare fra at jeg hadde lagt andre planer men sa vi kunne se på en annen dag! Etter det har jeg ikke hørt noe....jeg føler at han ikke er interessert siden han ikke svarte på forrige melding eller tar kontakt om ny dag, men han skrev jo at han koste seg veldig etter forrige date. Interessert eller ikke???

Anonymkode: ed7a2...448

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har blitt en ganske erfaren dater nå 😁 og mitt svar er at han sannsynligvis ikke er så gira, enten det eller så ble han litt snurt, sistnevnte kan også hende så ikke gi opp håpet riktig enda. Jeg skriver også at jeg har hatt det hyggelig selv men det betyr ikke at jeg vil ses igjen. Når jeg virkelig er interessert tør jeg ikke ta sjanser på å ikke svare som han der gjorde. Og med menn merker jeg dette mer ekstremt, de melder og melder når de er interessert og skal mye til før de blir stille, alle som har vært halvinteressert/meh har brukt opptil dager på svare, og har ikke lagt inn noe innsats overhode. Stemmer for utsagnet at om du lurer på om en mann er interessert, så er han som regel ikke det, men det finnes unntak.

Anonymkode: fdefa...d53

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja... Det har vært flere ganger han ikke har svart før et døgn senere, men han nevner det på daten når vi møtes og beklager seg og sier at det ikke var meningen å svare så tregt.

AnonymBruker
Skrevet

Får du ingen respons, så er han ikke interessert.. Er en mann interessert, så vet man det :)

Anonymkode: a1d5a...1b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han sier på en måte at han er interessert, men er veldig lite "på".

Burde jeg bare la det ligge nå, eller skrive til han å spørre om han vil møtes igjen og si at det jo fortsatt er ting igjen å finne ut om hverandre for å se om dette er noe vi skal ta videre eller bestemme oss for å droppe?

Jeg følte at forrige date gikk mest til tomsnakk og vi lærte ingenting om hverandre, kanskje det han også følte på men jeg forstår ikke poenget med å sende melding etter daten om hvor koselig han hadde det, og si på daten unnskyld for manglende svar sist og sånn, hvis han ikke er interessert.

Å svare "er med på det" når jeg inviterte på date sist er også litt labert oppfatter jeg. Han kunne vel ha skrevet noen smiletegn og at det ville bli hyggelig og han gledet seg og sånn (det sa han til tidligere dater) eller har jeg blitt for usikker og forventer for mye? 😕

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke spør igjen om han vil møtes igjen. Du har spurt og han har sagt "han er med på det". Send han en hyggelig melding, et bilde uten at du skal analysere ihel svar du måtte få. La det det ligge etterpå og la ballen være hos han. 

Anonymkode: 1be40...cf1

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke spør igjen om han vil møtes igjen. Du har spurt og han har sagt "han er med på det". Send han en hyggelig melding, et bilde uten at du skal analysere ihel svar du måtte få. La det det ligge etterpå og la ballen være hos han. 

Anonymkode: 1be40...cf1

Okay takk for svar, lar ballen ligge hos han nå! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...