AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #1 Skrevet 10. mars 2020 Er det stygt mot katten å være alene i bilen i 30 min? Katten er rolig i bil. Skal til dyrlege og ta sting etter sterilisering, og det faller sammen med en legetime:( Anonymkode: f1379...d2b
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #3 Skrevet 10. mars 2020 Jeg har gjort det noen ganger. Stopper på dagligvaren før/etter veterinærbesøk. Du må bare være helt sikker på at bilen ikke står i sola. Selv lav vårsol kan gjøre det veldig varmt. Anonymkode: 3a729...023 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. mars 2020 #4 Skrevet 10. mars 2020 Så lenge du ikke setter bilen midt i sola. Går det bra.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #5 Skrevet 10. mars 2020 takk for svar🤗 det er noe slags dog-modus i bilen jeg kan slå på👍 Greit å vite at det skal gå greit for katten❤️ Anonymkode: f1379...d2b
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #6 Skrevet 10. mars 2020 Katter klarer seg bedre i varme enn mange andre dyr, inkludert mennesker. Midt på sommeren skal man selvfølgelig ikke gjøre det, men nå skal nok det gå helt fint. Du kan spraye litt feliway i buret før du drar til veterinæren. Anonymkode: b5dc0...f94
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #7 Skrevet 10. mars 2020 Ja, de andre har svart det jeg tenkte på. Vår katt lurte seg inn i bilen en kveld mannen var ute i garasjen og ble stengt inne uten at han merket det. Det er en utekatt, så vi savnet han ikke på kvelden, men da vi skulle kjøre neste dag oppdaget vi at det ikke er noe vi kommer til å gjøre ofte. Det kan ikke anbefales. Han gikk på do på gulvmatta, hadde skrudd på blinklys og vindusvisker og bilen luktet vondt i mange dager. Stakkars pusen 💔 Anonymkode: b50d8...40d
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #8 Skrevet 10. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, de andre har svart det jeg tenkte på. Vår katt lurte seg inn i bilen en kveld mannen var ute i garasjen og ble stengt inne uten at han merket det. Det er en utekatt, så vi savnet han ikke på kvelden, men da vi skulle kjøre neste dag oppdaget vi at det ikke er noe vi kommer til å gjøre ofte. Det kan ikke anbefales. Han gikk på do på gulvmatta, hadde skrudd på blinklys og vindusvisker og bilen luktet vondt i mange dager. Stakkars pusen 💔 Anonymkode: b50d8...40d Hva har det med saken å gjøre? Anonymkode: 7a142...c9f 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #9 Skrevet 15. mars 2020 Jeg synes ikke det er greit med mindre du har trent katten til å være alene i bur i bil. Ville flyttet dyrlegetimen så du får tid til å kjøre hjem. Tenk om katten får panikk, ligger og er redd, tisser seg ut e.l...veldig ugreit. Min elsker å kjøre bil og dra på lange bilturer men hadde aldri latt han være alene i bilen. Anonymkode: 043ca...57b
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #10 Skrevet 15. mars 2020 Hadde aldri latt kattene mine være alene i bilen så lenge hvis de er våkne, også mtp risiko etter veterinærbesøk. Maks en megakjapp tur på apoteket eller butikken for å kjøpe feks noe å drikke. Anonymkode: 17b62...916 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå