Gå til innhold

Blomsterskilt langs veien


Siam

Anbefalte innlegg

I de siste par ukene har det hengt runde skilt langs veien i Oslo området med piler og blomsternavn.

Jeg har sett Rose, Tulip og Juniper.

Er det noen som vet hva disse skiltene betyr, eller hva/hvor de leder til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en stor militærøvelse på østlandet for tiden (eller er den over?). Skiltene er i alle fall veiviser for denne øvelsen. Er vel noe navn på tropper som står under, og viser hvor de ulike skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, tusen takk for svar :-) Dette har jeg lurt på lenge, og det har plaget meg veldig å ikke vite hva det er :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ah - da fikk jeg også svar på den der. Her i nærheten har det stått ROSE i hytt og pine, og alle pilene har pekt oppover bortsett fra en som pekte til høyre. De skulle vel ta av der da antar jeg.

Tenkte det hadde noe med arbeidene i området å gjøre jeg, og at det bare var helt tilfeldig at det stod ROSE og at det slett ikke var et blomsternavn egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gitte

haha jaa.. det der har jeg lurt på å. den øvelsen må ha vært enormt stor.. jeg bor like ved drammen, typen på andre siden av oslo, der står skiltene.. og her for litt siden reiste vi til sverige, og heele veien var de skiltene der.. de har irritert meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Milah

Ja, øvelsen er stor. Det er en NATO øvelse og det er soldater fra hele Europa.

Her jeg bor, går de rundt i gatene med våpen på seg, og leker at det er en etnisk konflikt i området. Synes det er ubehagelig jeg. Og håper de er ferdige snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...