Gå til innhold

Noen som har prøvd belkyra?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vurderer å prøve belkyra for å fjerne fett på dobbelthake. Noen erfaringer?

Anonymkode: 23cbd...849

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vurderte det men leste man kan få kroniske nerveskader og etseskader av det. Tenker også når man blir gammel og har manko på fett så er det dumt å ha fjernet fettceller og se enda tynnere mer dratt og gammel ut i ansiktet..

Anonymkode: 5b557...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har tatt celluslim som er noe lignende og halvparten i pris på belkyra (hos en profesjonell klinikk i Oslo, ingen sketchy greier).

Er veldig fornøyd! Kan endelig ha klær som ikke skjuler hakeområdet. Jeg tok to behandlinger (med 8-ukers mellomrom) og det tok alt av det overflødige hakefettet jeg hadde. Er over 1 år siden nå og det er fortsatt like stramt - så den har drept fettcellene, det er sikkert. 

Lykke til :)

Anonymkode: 0a7e5...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tatt celluslim som er noe lignende og halvparten i pris på belkyra (hos en profesjonell klinikk i Oslo, ingen sketchy greier).

Er veldig fornøyd! Kan endelig ha klær som ikke skjuler hakeområdet. Jeg tok to behandlinger (med 8-ukers mellomrom) og det tok alt av det overflødige hakefettet jeg hadde. Er over 1 år siden nå og det er fortsatt like stramt - så den har drept fettcellene, det er sikkert. 

Hvor gjorde du det? Måtte du signere noe skjema som fratok de ansvaret for nerveskader eller komplikasjoner?

Anonymkode: 5b557...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...
AnonymBruker skrev (På 11.3.2020 den 0.49):

Hvor tok du det?

Anonymkode: 02338...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvorfor prisene varierer så mye? Får man flere glass(mer stoff) hos de dyre?

Anonymkode: 7dc0d...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Lurer på hvorfor prisene varierer så mye? Får man flere glass(mer stoff) hos de dyre?

Ikke helt sikker, finnes visst 2 tilsvarende behandlinger som er billigere, som heter Aqualyx og Dermahil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke helt sikker, finnes visst 2 tilsvarende behandlinger som er billigere, som heter Aqualyx og Dermahil.

Finner lite om det. Hadde ikke tatt sjansen på å sprøyte inn så lite omtalt stoff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...