AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #1 Skrevet 9. mars 2020 Hei, jeg kjøpte caremaxx doppler i dag fra teknikmagasinet, men jeg vet ikke om jeg bruker den riktig? Jeg hører absolutt ingenting. Og da snakker jeg ikke om hjerterytme, men generelt alt. Har skjønt at man vil høre litt rare lyder når man går frem og tilbake med doppleren til man finner hjerterytme, men når jeg bruker den så hører jeg ingenting, som om den ikke er på engang. Eneste av og på knappen jeg finner er hjulet for å justere lydnivået. Finnes det fler knapper som jeg ikke ser? Eller må man trykke hardt i magen for å begynne å høre noe? Må jeg ha mye mer gel? Eller må man selv sette i batterier? Finner ikke lokket til den heller. Anonymkode: a7e5c...cf1
Lady La-Laa Skrevet 9. mars 2020 #2 Skrevet 9. mars 2020 Ja, du må sette i batteri (sånn brannvarsler batteri) Når batteriet virker og sitter rett i så vil det lyse et hjerte på toppen av doppleren. Se i bruksanvisningen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå