AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #1 Skrevet 9. mars 2020 Må vi på grunn av Coronaviruset bare forberede oss på å dø snart, at dette her er slutten? Blir deprimert av å tenke på det, men høres ut som de ikke kan gjøre så mye og at det er dette som muligens skjer. Lurer faktisk på om vi fortsatt er her på nyttårsaften 2021. Hva tror dere kommer til å skje? Anonymkode: 34bb9...e36
Rullerusk Skrevet 9. mars 2020 #2 Skrevet 9. mars 2020 (endret) Vel, landets leder er iallefall mest opptatt av å sette seg inn i hvordan man dyrker agurker. Så basert på dette kan det vel ille være noe å bekymre seg for ..... (ironisk altså) Endret 9. mars 2020 av Rullerusk 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #3 Skrevet 9. mars 2020 Jeg tror det går til helvete, ikke med menneskeheten, men med økonomiene og samfunnsstrukturene. Alt pga frykt. Anonymkode: f8267...fbe 4
Gjest Peanut Skrevet 9. mars 2020 #4 Skrevet 9. mars 2020 Tja, Sylvia Browne skrev i 2008 en bok, End of Days: Hun var visstnok synsk. (Får se hvordan det går da...)
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #5 Skrevet 9. mars 2020 Nei, dette betyr absolutt ikke slutten. Husk at nærmest 50% er friskmeldt fra viruset etter å fått det. Ikke alle dør av det, faktisk overlever de fleste. Ja, det er alvorlig og noe vi absolutt må ta svært seriøst, men det betyr langt fra slutten. Kanskje lese deg litt opp på viruset og få litt kunnskap rundt det. Anonymkode: 81cfd...852 6
Aragorn ll Elessar Skrevet 9. mars 2020 #6 Skrevet 9. mars 2020 Nei dette viruset kommer ikke til å ta livet av nesten 7.8 milliarder mennesker. Det er dette jeg mener når jeg snakker om paranoia og hysteri når man begynner og tro at alle verdens mennesker vil dø av dette viruset. Menneskeheten kommer til å bli utryddet en dag, men den dag det skjer vil du jeg og alle som lever i dag ha vært døde i flere hundre tusen år. 6
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #7 Skrevet 9. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, dette betyr absolutt ikke slutten. Husk at nærmest 50% er friskmeldt fra viruset etter å fått det. Ikke alle dør av det, faktisk overlever de fleste. Ja, det er alvorlig og noe vi absolutt må ta svært seriøst, men det betyr langt fra slutten. Kanskje lese deg litt opp på viruset og få litt kunnskap rundt det. Anonymkode: 81cfd...852 Har lest mye, men blir jo bare forvirret. Og når vanlige folk ikke tror på helsepersonell engang, da vet ikke jeg hva jeg skal tro. Men prøver å tenke positivt og at det sikkert ikke er så farlig. Anonymkode: 34bb9...e36
Muskath Skrevet 9. mars 2020 #8 Skrevet 9. mars 2020 Vi får nok en liten tur ned til helvete og opp igjen (håper jeg). Kanskje det kunne bidra til å forandre litt på oss? Ikke så dumt å prøve å leve litt annerledes, være mer takknemlig for kjedelige dager, slitsomme dager osv Vi er kanskje blitt litt høye på oss selv? 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #9 Skrevet 9. mars 2020 13 minutter siden, AnonymBruker said: Må vi på grunn av Coronaviruset bare forberede oss på å dø snart, at dette her er slutten? Blir deprimert av å tenke på det, men høres ut som de ikke kan gjøre så mye og at det er dette som muligens skjer. Lurer faktisk på om vi fortsatt er her på nyttårsaften 2021. Hva tror dere kommer til å skje? Anonymkode: 34bb9...e36 Husk, om du og jeg dør, går verden videre, som alltid. Anonymkode: 6a2c0...821 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #10 Skrevet 9. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Husk, om du og jeg dør, går verden videre, som alltid. Anonymkode: 6a2c0...821 Sant det sikkert. Men da får vi ikke vært med videre. Anonymkode: 34bb9...e36
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #11 Skrevet 9. mars 2020 Nei, dette er ikke enden på verden. Bedre med en pandemi en 3 verdenskrig, vi var på god vei dit. Nå vil sannsynligvis denne pandemien gjøre samme jobben. Anonymkode: 697eb...0b8 2
NordicViking Skrevet 9. mars 2020 #12 Skrevet 9. mars 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må vi på grunn av Coronaviruset bare forberede oss på å dø snart, at dette her er slutten? Hva tror dere kommer til å skje? Anonymkode: 34bb9...e36 Moder Jord har vært gjennom mange prøvelser, og vi har overlevd alle. Det samme vil skje nå. En del mennesker vil bli syke og dø, men resten vil overleve. Vi må ikke la frykten få vinne.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #13 Skrevet 9. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har lest mye, men blir jo bare forvirret. Og når vanlige folk ikke tror på helsepersonell engang, da vet ikke jeg hva jeg skal tro. Men prøver å tenke positivt og at det sikkert ikke er så farlig. Anonymkode: 34bb9...e36 Folk har tro på helsepersonellet, men ikke håndteringen fra FHI. Men det er langt i fra det samme som at alle mennesker dør. Men ja, det er et farlig virus. Mest for de eldre når det kommer til dødelighet, men også både med tanke på hvor fort det smitter, hvor stor kapasitet det tar opp på sykehusene, skade, økonomien osv. Prøv å se på tallene, ingenting som indikerer på at alle vil dø.....det er veeeeeldig langt i fra den infoen vi har i dag. Anonymkode: 81cfd...852 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #14 Skrevet 9. mars 2020 4 minutter siden, Muskath skrev: Vi får nok en liten tur ned til helvete og opp igjen (håper jeg). Kanskje det kunne bidra til å forandre litt på oss? Ikke så dumt å prøve å leve litt annerledes, være mer takknemlig for kjedelige dager, slitsomme dager osv Vi er kanskje blitt litt høye på oss selv? Det er egentlig noe å tenke på. Vi må ta fram andre verdier, finne ut at man kan ha det bra selv om man ikke får reise på den utenlandsferien man hadde planlagt. Man kan lære av å være i karantene f.eks, lære å spise det man har i hus og drøye det så lenge man kan. I stedet for å løpe til butikken ved være minste snopelyst. Se at man kan leve med å være litt hjemme og ikke bare være sosial. Ta et kollektivt løft for å stoppe dette viruset i stedet for å bare tenke på oss selv og egne behov. Og når dette er over blir vi ekstra takknemlige over å være friske, over å kunne omgåes folk uten å risikere smitte. Anonymkode: 4eb53...5e5 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #15 Skrevet 9. mars 2020 14 minutter siden, Peanut skrev: Tja, Sylvia Browne skrev i 2008 en bok, End of Days: Hun var visstnok synsk. (Får se hvordan det går da...) 😲Hvem er dette? Anonymkode: 1218c...1cb
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #16 Skrevet 9. mars 2020 For noen mennesker blir det ingen nyttårsaften 2021, enten det er pga alder, kreft, ulykker, selvmord eller Corona. Men det er tvilsomt at Coronaviruset ender opp som i zombiefilmer hvor menneskeheten nærmest utslettes. Anonymkode: f21bb...e35 1
NordicViking Skrevet 9. mars 2020 #17 Skrevet 9. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: 😲Hvem er dette? Anonymkode: 1218c...1cb Sylvia Browne var en amerikansk forfatter som hevdet å være et "medium". Hun har skrevet en mengde bøker.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #18 Skrevet 9. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: 😲Hvem er dette? Anonymkode: 1218c...1cb Oj. Får håpe det forsvinner snart da og at det går bra... Anonymkode: 34bb9...e36
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #19 Skrevet 9. mars 2020 18 minutter siden, Peanut said: Tja, Sylvia Browne skrev i 2008 en bok, End of Days: Med over 300 sider fram til nå skulle det bare mangle at ikke hun fikk litt rett i ett eller annet. Synd delen om at det forsvinner av seg selv på magisk vis er opplagt feil. Anonymkode: 05784...1de 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #20 Skrevet 9. mars 2020 This too shall pass. Spørsmålet er bare hvor mange som dør eller får ødelagt helsa først. Anonymkode: 05784...1de
Fremhevede innlegg