AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #1 Skrevet 9. mars 2020 Når man har felles venner, kommer det opp når noen kommenterer på et bilde, da? Anonymkode: 4a39f...349
Missbehave Skrevet 9. mars 2020 #2 Skrevet 9. mars 2020 Antar det kommer an på personvernsinnstillingene på personen du kommenterer bildet til hvis jeg ikke tar feil.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #3 Skrevet 9. mars 2020 2 minutter siden, Missbehave skrev: Antar det kommer an på personvernsinnstillingene på personen du kommenterer bildet til hvis jeg ikke tar feil. Det er en åpen profil, ingen begrensninger. Men kommer det opp i feeden at noen har kommentert på et bilde? Mener det gjorde det før, men har ikke sett det i det siste. Anonymkode: 4a39f...349
Missbehave Skrevet 9. mars 2020 #4 Skrevet 9. mars 2020 Tror det kommer opp. I alle fall hvis man har "nyeste nyhetsoppdatering". Ikke alltid det kommer på når man har på "topphendelser". Ærlig talt er jeg usikker. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #5 Skrevet 9. mars 2020 Hvis du kommenterer på et bilde som en venn har lagt ut så kun venner ser det, så kommer det opp for felles venner. Hvis du kommenterer på et bilde som er lagt ut offentlig, så ser vennene dine det uansett hvem som har lagt det ut. Anonymkode: da720...43b 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #6 Skrevet 9. mars 2020 Tusen takk for godt svar 😀 Anonymkode: 4a39f...349
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå