AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #1 Skrevet 9. mars 2020 Har en husky på snart 9 år som plutselig fikk vondt nå nettopp. Han er en sprek hund, hopper og spretter overalt. Han har vært alene hjemme 2-3 timer i dag så han KAN ha ramlet eller noe også.. Merket at det var noe galt da jeg spurte om han skulle ha nammenam og han ikke reiste seg fra sofaen. Han sleit veldig med å reise seg med skulderen som han pleier, han lå bare å kavet og peip litt. Fikk han ned på gulvet der han spiste godbit. Klemte han nedover ryggen og han krøp sammen og peip da jeg klemte ganske langt opp. Nå ligger han i sofaen igjen og vi har prøvd å ta på forskjellige steder for å se. Når vi tar høyre bein og strekker det ut piper han. Han ligger også på den skulderen og klarer ikke reise seg fra den siden. Han halter ikke, er like gal på tur og trekker i båndet. Spiser og drikker bra. Men han virker litt nedstemt, ser liksom ikke helt 100% ut. Er redd det er noe alvorlig med leddene 😢 Anonymkode: 56cb0...4cb
Tuppeluri Skrevet 9. mars 2020 #2 Skrevet 9. mars 2020 Er du begymret for bikkja di ville jeg ha tatt en telefon til dyrlegen så de får sjekka'n ihvertfall! Høres jo ut som han har fått seg en strekk av noe slag, og kan selvfølgelig hende det gir seg i løp av noen dager. Men ville absolutt ha ringt veterinær og forklart situasjonen!
Bonito Skrevet 9. mars 2020 #4 Skrevet 9. mars 2020 (endret) Dra til dyrlegen! Kan være noe ufarlig som en strekk eller låsning, men iom den er såpass gammel kan det også evt være forkalkning el som plutselig har blitt ille. Få rtg og en skikkelig utredning, er ikke noe og vente med. Endret 9. mars 2020 av Bonito 1
Høyeheler Skrevet 11. mars 2020 #6 Skrevet 11. mars 2020 På 9.3.2020 den 20.41, AnonymBruker skrev: Har en husky på snart 9 år som plutselig fikk vondt nå nettopp. Han er en sprek hund, hopper og spretter overalt. Han har vært alene hjemme 2-3 timer i dag så han KAN ha ramlet eller noe også.. Merket at det var noe galt da jeg spurte om han skulle ha nammenam og han ikke reiste seg fra sofaen. Han sleit veldig med å reise seg med skulderen som han pleier, han lå bare å kavet og peip litt. Fikk han ned på gulvet der han spiste godbit. Klemte han nedover ryggen og han krøp sammen og peip da jeg klemte ganske langt opp. Nå ligger han i sofaen igjen og vi har prøvd å ta på forskjellige steder for å se. Når vi tar høyre bein og strekker det ut piper han. Han ligger også på den skulderen og klarer ikke reise seg fra den siden. Han halter ikke, er like gal på tur og trekker i båndet. Spiser og drikker bra. Men han virker litt nedstemt, ser liksom ikke helt 100% ut. Er redd det er noe alvorlig med leddene 😢 Anonymkode: 56cb0...4cb Slik du forklarer dette har hunden smerter.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #7 Skrevet 11. mars 2020 Var hos dyrlegen i går som bøyde og tøyde han, han ga ingen uttrykk for smerte da, så hun mener det er en strekk eller muskulært, fikk smertestillende for noen dager. Han hopper rundt som vanlig med fra høyder osv. Fortsatt litt treig med å reise seg, men piper ikke Anonymkode: 56cb0...4cb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå