AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #1 Skrevet 9. mars 2020 Skjønner ikke folk at det er sånn smitte sprer seg? Noen ganger når jeg har vært hos veninner så har de bare startet på middagen uten å vaske hender. Har jeg sagt fra så sier de bare at maten skal jo kokes uansett, og vaske hendene var tydeligvis uaktuelt. Sikkert ikke bare dem, men håper ikke det gjelder for hele Norge. Blir så oppgitt. Håper virkelig folk blir mer nøye nå på grunn av Corona. Men desverre sikkert noen som driter i det nå også. Anonymkode: 75503...457 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #2 Skrevet 9. mars 2020 Håper iallfall folk vasker hendene etter at de har bæsja. Etter at de har vært på do, burde jeg skrevet. Anonymkode: c82eb...a27
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #3 Skrevet 9. mars 2020 De venninnene dine er noen griser. Hva om de har bæsjet eller klådd seg på musa uten å vaske seg på hendene. Anonymkode: 4d131...f48 1
Gjest Cammomillo Skrevet 9. mars 2020 #6 Skrevet 9. mars 2020 Sånne folk!! Æsj! Btw hver gang jeg er ute på offentlig toalett kommer det damer ut fra båsene, og de tekster på mob, ordner sminken og håret FØR de vasker henda.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #7 Skrevet 9. mars 2020 Det er mange som ikke vasker hendene etter dobesøk. Det har jeg fått med meg når jeg har vært på kjøpesentre osv. Sikker samme folkene som setter seg rett ned på dosetet når de går på do. 🤮 Anonymkode: 4d263...16e 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #8 Skrevet 9. mars 2020 Mange som slurver. Før i tiden lærte vi å vaske hender før vi satte oss til matbordet. Man skal jo ta i felles serveringsskjeer osv. Folk har blitt sløve 😔. Rart det der. Før var folk opptatte av handvask, men vasket resten av kroppen skjeldent. Nå dusjer vi en til to ganger daglig, men blåser i handhygiene 🙄 Anonymkode: 137c7...877 2
cleangal Skrevet 9. mars 2020 #9 Skrevet 9. mars 2020 Akkurat nå, Cammomillo skrev: Sånne folk!! Æsj! Btw hver gang jeg er ute på offentlig toalett kommer det damer ut fra båsene, og de tekster på mob, ordner sminken og håret FØR de vasker henda. Hvis de i det hele tatt vasker henda... Har sett skremmende mange som ikke gjør det. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #10 Skrevet 9. mars 2020 1 minutt siden, Cammomillo skrev: Sånne folk!! Æsj! Btw hver gang jeg er ute på offentlig toalett kommer det damer ut fra båsene, og de tekster på mob, ordner sminken og håret FØR de vasker henda. Så argumenterer de med at, «Ja men fingrene mine rørte kun på papiret, ikke på rumpa eller tissen, altså», så da går det helt fint. Anonymkode: c82eb...a27 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #11 Skrevet 9. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Håper iallfall folk vasker hendene etter at de har bæsja. Etter at de har vært på do, burde jeg skrevet. Anonymkode: c82eb...a27 Du aner ikke hvor mange som ikke gjør det. Jobbet et sted der man hørte om springen gikk etter at folk hadde vært på do, og dt var skremmende mange som ikke gjorde det. Ironisk nok kunne sånne folk kommentere at andre gikk inn med gjørme på skoene og kalle dem urenslige … Og har du ikke lest om disse undersøkelsene der man har testet nøtteskåler i barer? Og tenk hva som kan overføres via kortterminaler, dørhåndtak osv. osv. osv. Anonymkode: d27ba...244 2
Gjest Cammomillo Skrevet 9. mars 2020 #12 Skrevet 9. mars 2020 Akkurat nå, cleangal skrev: Hvis de i det hele tatt vasker henda... Har sett skremmende mange som ikke gjør det. Mhm! Kvalmt. Damer kan være sykt ekle de og. Men fine lange akryl negler, det skal de ha. Æsj!!!
Gjest Mysticgirl Skrevet 9. mars 2020 #13 Skrevet 9. mars 2020 https://www.p4.no/nyheter/seks-av-ti-menn-vasker-ikke-henda-etter-dobesok/artikkel/637950/ Faen så ekkelt 😮
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #14 Skrevet 9. mars 2020 7 minutter siden, Mysticgirl skrev: https://www.p4.no/nyheter/seks-av-ti-menn-vasker-ikke-henda-etter-dobesok/artikkel/637950/ Faen så ekkelt 😮 Ja, æsj. Anonymkode: 75503...457
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #15 Skrevet 9. mars 2020 Det viktigste er vel at folk vasker hendene ordentlig når de først gjør det. Å bare skylle hendene under kaldt vann i max. 2 sekunder gir falsk trygghet for folk som tror at det er tilstrekkelig. Folk flest vasker hender altfor kort, med for lite såpe (eller ingen såpe) eller skyller vekk såpen før de har gnidd seg inn. Korrekt håndvask: Væt hendene. Såp deg godt inn, gni i alle kroker også under neglene, gni i minst ett minutt. Til slutt skyller du vekk såpen under rennende vann. Steng kranen med albuen. Bruk gjerne et tørkepapir til å åpne dodøra med om du er på et offentlig toalett. Anonymkode: deac2...a1c 1
jordbær86 Skrevet 9. mars 2020 #16 Skrevet 9. mars 2020 Litt skummelt nå på grunn av Coronavirus. Man blir jo bedt om å være nøye med håndhygiene, også er det sikkert likevel mange som gir blaffen i det desverre.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #17 Skrevet 9. mars 2020 Lange negler er full av bakterier, faktisk like mye som i toalettskålen. Oppspjåkede damer med skitne negler full av e-coli bakterier🤮 Anonymkode: 91f69...103
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #18 Skrevet 9. mars 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er mange som ikke vasker hendene etter dobesøk. Det har jeg fått med meg når jeg har vært på kjøpesentre osv. Sikker samme folkene som setter seg rett ned på dosetet når de går på do. 🤮 Anonymkode: 4d263...16e Jeg setter meg rett på doskålen, men vasker alltid hendene etter toalettbesøk før jeg tar på ting, før jeg lager mat, før jeg spiser, før jeg rydder oppvaskmaskin, når jeg kommer inn etter å ha oppholdt meg på et offentlig sted osv. Men om jeg skulle brukt lårene mine til å lage mat, hadde jeg vasket doskåla før jeg satte meg. Anonymkode: fa36b...e1d 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #19 Skrevet 9. mars 2020 Ja, ekkelt. Ser stadigvekk på treningssenteret, både kvinner og menn som som forlater uten å vaske hendene, setter seg i bilen, tar på telefonen osv. Tipper de starter å lage seg mat uten å vaske hendene sine også! Anonymkode: 31b29...d8e
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #20 Skrevet 9. mars 2020 Bare sånn, for sikkerhetens skyld, her er en instruksjonsvideo i hvordan en vasker hendene: Anonymkode: af3de...9a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå