Gå til innhold

Livredd for corona...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nok veldig hysterisk til vanlig så da kan du tenke deg Hvordan jeg har det i diss2 dager. Jeg er nå inne i 4 uke med intens spenningshodepine fordi jeg til stadighet går rundt og leser nyheter om corona, tenker corona, drømmer hver kveld om at jeg skal våkbe til en dag uten coronavirus! Jeg er livredd for mine barn og mine nærmeste skal smittes. Livredd! Jeg har nå buret oss inne i en uke fordi jeg er redd.. tørr ikke gå i butikk, være sosial eller besøke familie. Ikke turt og sende barna i barnehage og tenker at jeg må ta alle føre var grep. 

Jeg skulle ønske dette kunne ta slutt snart..... 

Anonymkode: e2310...d8c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du sånn hvert år i influensasesongen?

Anonymkode: ffef9...b7e

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, da må du sende barna til noen andre som kan ta vare på de. Besteforeldre eller noe sånt. Og så får du søke hjelp til deg selv. Du ødelegger ungene dine når du er så nevrotisk. 

Anonymkode: ac244...ef5

• Liker 3
Gjest theTitanic
Skrevet

Noen andre må ta vare på barna dine når du er slik. Dette er langt fra sunt. Du lærer dem å bli hysteriske. 

Gjest theTitanic
Skrevet

Og nei dette tar ikke slutt snart, det har så vidt begynt og varer hvertfall et par måneder. 

Skrevet

Tråden stenges.

Grunnet store mengder tråder om Coronavirus vil vi opprettholde én aktiv tråd i hvert underforum.

I dette rommet (Kropp og helse) vil denne tråden beholdes åpen:

Andre innfallsvinkler vil kunne diskuteres f.eks. på Aktuelle saker og politikk, Generell debatt eller Barn og familie.

Edie, adm.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...