UkjentN Skrevet 9. mars 2020 #1 Skrevet 9. mars 2020 Hva hadde du gjort dersom hele verden belaget på at du skulle blitt kjendis innen 2021? Dersom du MÅTTE blitt berømt iløpet av 1år, hva hadde du gjort? Hvordan tror du at det hadde vært lettest å bli kjent kjapt?
Gjest Saph Skrevet 9. mars 2020 #2 Skrevet 9. mars 2020 Drepe mange mennesker i et eller annet sexy kostyme
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #3 Skrevet 9. mars 2020 Kommet med en veldig upopulær mening og stått frem med det i media og gjort det til et varemerke Anonymkode: 06e6d...685 3
Gjest Lasox Skrevet 9. mars 2020 #4 Skrevet 9. mars 2020 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommet med en veldig upopulær mening og stått frem med det i media og gjort det til et varemerke Anonymkode: 06e6d...685 Det! Uten tvil. Ser jo hvor populære Donald Duck (Trump) og alle de andre kjendisene har blitt på grunn av sine ekstreme uttalelser spesielt synet om funksjonshemmede og kvinner! Endret 9. mars 2020 av Lasox
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. mars 2020 #5 Skrevet 9. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommet med en veldig upopulær mening og stått frem med det i media og gjort det til et varemerke Anonymkode: 06e6d...685 Samme som jeg tenkte.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #6 Skrevet 9. mars 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommet med en veldig upopulær mening og stått frem med det i media og gjort det til et varemerke Anonymkode: 06e6d...685 Ja, f.eks noe med å fronte nazisme og at alle jøder fortjente å bli drept. (er selvsagt fiktivt og har ikke slike meninger selv) Noe i den duren. Hva hadde skjedd, blir man dømt for slikt? Anonymkode: 07f67...a07
Gjest Saph Skrevet 9. mars 2020 #7 Skrevet 9. mars 2020 Trekker tilbake det med drap, og går for upopulær mening jeg også. Det er kanskje litt overkill med massedrap i catwomankostyme
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #8 Skrevet 9. mars 2020 Hadde jeg vært helt desperat hadde jeg laget en villt bra sextape med en hunk og publisert. I fotspor av paris Hilton, linni meister og Kim kardashian for å øke oppmerksomheten skulle det vært en kjendis jeg lagde tapen med. Anonymkode: 1652d...660
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #9 Skrevet 10. mars 2020 Påstå verden er paddeflat og prøve å bevise dette. Samtidig som du mener covid-19 er satt ut med vilje og alle andre sjuke og merkelige konspirasjonsteorier. Anonymkode: 105cd...517
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #10 Skrevet 10. mars 2020 Laget fantastisk musikk eller skrevet en bok i Nobel-klassen. Eller gjort stor forskning som ville hatt stor betydning for fremtiden. Jeg hadde aldri gjort noe som gikk på tvers av min moral. Skal jeg bli kjendis så skal det være for noe bra. Anonymkode: 2ba07...d52
Zenobia Skrevet 10. mars 2020 #11 Skrevet 10. mars 2020 Hvis jeg ikke er begrenset av reelle evner, ville jeg bygget et intergalaktisk romskip. Tror det hadde vekket oppsikt, men vet jo aldri.
Sirah Skrevet 14. mars 2020 #12 Skrevet 14. mars 2020 På 10.3.2020 den 18.24, AnonymBruker skrev: Laget fantastisk musikk eller skrevet en bok i Nobel-klassen. Eller gjort stor forskning som ville hatt stor betydning for fremtiden. Jeg hadde aldri gjort noe som gikk på tvers av min moral. Skal jeg bli kjendis så skal det være for noe bra. Anonymkode: 2ba07...d52 Du hadde vel neppe rukket dette innen 2021, selv om jeg er helt enig med deg 🤪 Om jeg MÅTTE bli berømt kjapt hadde jeg startet en instagram/blogg og postet masse dritt som provoserer. Så hadde jeg blitt med på Ex on the Beach til høsten. Heldigvis trenger jeg ikke bli berømt.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #13 Skrevet 14. mars 2020 Vil du bli kjendis, berømt eller kjent? Det er tre ulike ting. Litt overlapp, selvfølgelig, for å være kjendis må du være kjent, og du kan også være berømt, men man kan fint være kjent uten verken å være berømt eller kjendis f.eks. Anonymkode: 3dc25...2fb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå