Gjest SecondTry Skrevet 9. mars 2020 #1 Skrevet 9. mars 2020 (endret) Forholdsvis nyskilt mann i slutten av 30 årene. Føler jeg blir "frakjørt" i datingverdenen. Skjønner ikke helt hva damene vil ha nå om dagen, så trenger et crashcourse i "dating 101"... (Vært i samme forhold i nesten 20 år.) Jeg er ikke ute etter sex på 1. , 2. , eller 3. daten, men kan fint kysse, klemme og leie hender. Sex det skjer når jeg mener det er noe mer der, noe å satse på, men det er ofte damene klare for mye før det jeg er. Alt skal skje så fort... Hvis jeg ikke er betatt etter 2. date vil ikke jeg ligge med henne selv om hun vil. For meg er sex mer enn ett knull... Kanskje min sexdrive er i hvilemodus, det er ikke så viktig nå om dagen, kanskje jeg er redd for å bli ufrivillig far 😅 Og jeg betaler gjerne for middag, kino, kaffe, is eller hva det måtte være i en datingsammenheng, slik er jeg dessverre bygd, og jeg forventer absolutt ikke noe igjen for det. Jeg føler meg "dum" når jeg vil betale, og å åpne dører (feks inn i bil når det er naturlig) og trekke frem stolen for dem på en restaurant (også når man er plassert slik at det faller seg naturlig, løper ikke rundt bordet....) er visst heeeelt feil 😲 Blir dere flaue av det? Jeg tenker det er slikt en mann burde gjøre. Og dette har selvsagt ingen ting med å umyndiggjøring, eller hersketeknikk eller noe slik, men det gjøres enkelt og greit fordi jeg mener det er slik det burde gjøres, og uten baktanker. Jeg er ikke noe "hvit ridder", men liker at saker og ting skal gå skikkelig for seg. Er jeg gammeldags og utdatert? 🤔 Jeg ønsker min datter skal bli behandlet med like mye respekt som det jeg prøver å vise damene jeg dater. Edit: Dette er ikke noe sjekketriks eller noe sånt (som noen skulle ha det til), har lagt damer "på hylla" til utpå høsten. Endret 11. mars 2020 av SecondTry
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #2 Skrevet 9. mars 2020 Du er gammeldags ja. Når det gjelder sex så forventer dagens damer å bli pult ihvertfall etter 3 date. Hvis ikke er du gammeldags. Anonymkode: 64247...fb8 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #3 Skrevet 9. mars 2020 5 minutter siden, SecondTry skrev: Forholdsvis nyskilt mann i slutten av 30 årene. Føler jeg blir "frakjørt" i datingverdenen. Skjønner ikke helt hva damene vil ha nå om dagen, så trenger et crashcourse i "dating 101"... (Vært i samme forhold i nesten 20 år.) Jeg er ikke ute etter sex på 1. , 2. , eller 3. daten. Sex det skjer når jeg mener det er noe mer der, noe å satse på, men det er ofte damene klare for mye før det jeg er. Og det stresser meg 😅 Alt skal skje så fort. For meg er sex mer enn ett knull... Kanskje min sexdrive er i hvilemodus, det er liksom ikke så viktig nå om dagen, kanskje jeg er redd for å bli ufrivillig far 😅 Og jeg betaler for middag, kino, kaffe, is eller hva det måtte være i en datingsammenheng, slik er jeg dessverre bygd, og jeg forventer absolutt ikke noe igjen for det. Hvorfor er det vanskelig for mange damer å skjønne? Jeg føler meg "dum" når jeg insisterer på å betale, og å åpne dører og trekke frem stolen for dem på en restaurant er visst heeeelt feil 😲 Blir dere flaue av det? Jeg tenker det er slikt en mann burde gjøre. Jeg er ikke noe "hvit ridder", men liker at saker og ting skal gå skikkelig for seg. Er jeg gammeldags og utdatert? 🤔 Jeg er helt enig med deg i at det er slik man bør date:) K44 Anonymkode: 905bb...d65 23
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #4 Skrevet 9. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er gammeldags ja. Når det gjelder sex så forventer dagens damer å bli pult ihvertfall etter 3 date. Hvis ikke er du gammeldags. Anonymkode: 64247...fb8 Ja, sex etter møter er helt innanfor 👌Må se om det er god sex før en kan gå videre med alt annet. Noe tilfelle der jeg ikke vil vente så lenge og vil finne ut med en gang om mann jeg dater har stor eller liten penis. Stor P -beholder, liten P forkaster. Regninger kan vi betale selv. Anonymkode: e5f8a...4fa 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #5 Skrevet 9. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er helt enig med deg i at det er slik man bør date:) K44 Anonymkode: 905bb...d65 Jeg også, K37 Men jeg er opptatt, heldigvis om det er sånn verden har blitt. Anonymkode: 28377...9ba 5
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #6 Skrevet 9. mars 2020 Nei, du er akuratt en sånn jeg vil date og syns at flere menn burde vært sånn. Moral og høflighet blir aldri utdatert Anonymkode: b9405...cfd 18
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #7 Skrevet 9. mars 2020 Jeg ville også likt en slik date godt ! K38 Anonymkode: 07af9...b02 15
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #8 Skrevet 9. mars 2020 Du er akkurat som jeg kunne tenkt meg, en person som vet å verdsette partneren, bruke den tiden som trengs + er gentleman Mange pluss i boka mi Anonymkode: 6567d...b70 12
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #9 Skrevet 9. mars 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er gammeldags ja. Når det gjelder sex så forventer dagens damer å bli pult ihvertfall etter 3 date. Hvis ikke er du gammeldags. Anonymkode: 64247...fb8 Nei, nå må du gi deg! Anonymkode: a2df7...ca0 12
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #10 Skrevet 9. mars 2020 Du burde sikkert være litt tilbørlig etter damene du dater. Om hun ikke liker at du åpner dørene hennes, er det virkelig så viktig for deg? Det er vel ikke akkurat den viktigste delen av forholdet? Det kan tolkes som at du ikke liker at de er selvstendige og tar kontroll selv. Etter et langt forhold så har du kanskje blitt litt "jeg er sånn og sånn" men hun må få lov til å være seg selv også, så da må man kanskje finne noen felles koder som funker for begge. Ellers så må du gå for en viss type "gammeldags" jente som liker dette. Anonymkode: 98ce3...770 3
Gjest SecondTry Skrevet 9. mars 2020 #11 Skrevet 9. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du burde sikkert være litt tilbørlig etter damene du dater. Om hun ikke liker at du åpner dørene hennes, er det virkelig så viktig for deg? Det er vel ikke akkurat den viktigste delen av forholdet? Det kan tolkes som at du ikke liker at de er selvstendige og tar kontroll selv. Etter et langt forhold så har du kanskje blitt litt "jeg er sånn og sånn" men hun må få lov til å være seg selv også, så da må man kanskje finne noen felles koder som funker for begge. Ellers så må du gå for en viss type "gammeldags" jente som liker dette. Anonymkode: 98ce3...770 Ikke lett å vite dette på 1.daten..
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #12 Skrevet 9. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du burde sikkert være litt tilbørlig etter damene du dater. Om hun ikke liker at du åpner dørene hennes, er det virkelig så viktig for deg? Det er vel ikke akkurat den viktigste delen av forholdet? Det kan tolkes som at du ikke liker at de er selvstendige og tar kontroll selv. Etter et langt forhold så har du kanskje blitt litt "jeg er sånn og sånn" men hun må få lov til å være seg selv også, så da må man kanskje finne noen felles koder som funker for begge. Ellers så må du gå for en viss type "gammeldags" jente som liker dette. Anonymkode: 98ce3...770 Lurer på hvordan du får holde opp dører for, til å bli ikke like at de er selvstendige? Er det å gå gjennom dører alt en kvinne gjør??? Anonymkode: b9405...cfd 6
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #13 Skrevet 9. mars 2020 Bruk kondom uansett når du dater , barn, herpes og enkelte typer gonoré stays forever. Anonymkode: b41de...300 2
DonKing Skrevet 9. mars 2020 #14 Skrevet 9. mars 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er gammeldags ja. Når det gjelder sex så forventer dagens damer å bli pult ihvertfall etter 3 date. Hvis ikke er du gammeldags. Anonymkode: 64247...fb8 mange damer vil ha sex på første date. og det må være røfft og tøfft og badboish og alt det der tullet. de forventer mye men gir dessverre ikke mye iforhold til hva de selv gir. husk å spleis på daten 50/50, hun må også bidra
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #15 Skrevet 9. mars 2020 5 minutter siden, SecondTry skrev: Ikke lett å vite dette på 1.daten.. spør henne? Anonymkode: 98ce3...770 1
DonKing Skrevet 9. mars 2020 #16 Skrevet 9. mars 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er akkurat som jeg kunne tenkt meg, en person som vet å verdsette partneren, bruke den tiden som trengs + er gentleman Mange pluss i boka mi Anonymkode: 6567d...b70 men menn forventer dette tilbake. ikke en som forventer at mannen skal betale alt eller gjøre alt for henne mens hun gjør nada. du må tilby noe du også ellers blir du hjemme
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #17 Skrevet 9. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på hvordan du får holde opp dører for, til å bli ikke like at de er selvstendige? Er det å gå gjennom dører alt en kvinne gjør??? Anonymkode: b9405...cfd Det kan tales som at mannen må gi deg tilladelse til å gå inn et rom eller ut av en bil. Hvorfor holder man på på denne måten i 2020? Anonymkode: 98ce3...770 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #18 Skrevet 9. mars 2020 *tolkes... og hvorfor skal man sitte der og blomstre når man egentlig bare vil gå? Anonymkode: 98ce3...770
DonKing Skrevet 9. mars 2020 #19 Skrevet 9. mars 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, sex etter møter er helt innanfor 👌Må se om det er god sex før en kan gå videre med alt annet. Noe tilfelle der jeg ikke vil vente så lenge og vil finne ut med en gang om mann jeg dater har stor eller liten penis. Stor P -beholder, liten P forkaster. Regninger kan vi betale selv. Anonymkode: e5f8a...4fa må man overhodet ikke. hva er du 22 ? lite erfaring om du er eldre viste du at de fleste ikke har verdens beste sex ved første samleie. alt har med preferanse og kommunikasjon. alle liker det forskjellig og det blir i 9 av 10 tilfeller ikke verdens beste sex i starten, det kommer over tid. kvaliteten på sexen er heller ikke det viktigste i et forhold, om det er det for deg sier jo det litt om deg 3
Gjest SecondTry Skrevet 9. mars 2020 #20 Skrevet 9. mars 2020 Akkurat nå, DonKing skrev: men menn forventer dette tilbake. ikke en som forventer at mannen skal betale alt eller gjøre alt for henne mens hun gjør nada. du må tilby noe du også ellers blir du hjemme Er der det blir bom, for jeg forventer ikke noe. Gjør meg ingen til å ta regningen, og skulle det blitt ett forhold ut av det ville jeg fortsatt å te regningen. Jeg har ikke noe problem med det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå