Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en som aldri har sendt meg melding med mindre jeg sender først. Ville tenkt han ikke var interessert da eller bare interessert i en ting men vi har ikke ligget sammen, han hevder han er ute etter forhold, han insisterer alltid på å betale regningen og han gir meg minst et kompliment og litt fysisk berøring og stryk hver date. Vi kjente til hverandre fra før via felles venner og det var han som ville begynne å date og bli bedre kjent.

Det er hyggelig på datene, men føler meg ikke veldig spesiell når jeg ikke hører et pip i mellom. Skal jeg bare gi faen i å sende han melding om ny date? Han pleier å si at jeg får si fra når jeg kan, men føler meg ikke wanted nok til å få lyst til å møte han når han ikke jakter på meg. Hva hadde dere gjort? Bare ghostet han og slutte å ta initiativ å se hvor lang tid det tar før han tar initiativ eller be han på en date til å si der at jeg trenger mer fra han enn dette? Eller skal jeg bare late som jeg ikke bryr meg, tar ting som det kommer og heller får dekket oppmerksomhetsbehovet hos andre menn i mellom?

Anonymkode: 58f35...1a4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du føler deg ikke wanted nok til å få lyst til å møte han, men du vil egentlig møte han? Høres ut som det bare er ego ditt som vil at han skal jage deg. 

Anonymkode: f4a4b...74f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du føler deg ikke wanted nok til å få lyst til å møte han, men du vil egentlig møte han? Høres ut som det bare er ego ditt som vil at han skal jage deg. 

Anonymkode: f4a4b...74f

Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om å møte han, har ikke fått følelser ellerno. Men vi har det veldig hyggelig når vi ses så om han hadde jagd meg litt mer og hvertfall sendt en melding i blandt om at han tenkte på meg eller no så hadde han kanskje vært mer inspirerende å satse på.

vant til at menn sender meg melding hver dag men hører ikke et pip fra han og ja jeg har selv sendt han men da får jeg ikke svar før mange dager senere når vi har avtalt ny date og skal skrive om klokkeslett.

AnonymBruker
Skrevet

Du virker veldig ung på måten du skriver😅 kanskje han syntes daten gikk dårlig fordi han ikke fikk pult🤣

Anonymkode: 65130...00a

AnonymBruker
Skrevet

Når han sier at du kan si fra når du vil møtes igjen, kan du jo svare, nei nå er det din tur;)

Anonymkode: 1c9c0...c4f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi er 24 og 25 og jeg vil noe seriøst.

Ja det var lurt 😊 men nå har han jo sagt at jeg må si fra, eller når jeg tenker meg om sa vi bare "snakkes" etter forrige date. En uke siden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får det veldig ofte av gutter som bor i Oslo "si i fra når du er i Oslo da" akkurat som det bare er meg som kan reise og det må være på mitt initiativ. Når jeg faktisk kommer, så kan de ikke likevel.

Han høres ikke veldig dedikert ut. Du kan jo si det til han at du oppfatter at han ikke er så interessert og høre hva han svarer...

Anonymkode: 4a4c2...8b1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Send en melding med «si fra hvis du vil møtes til uka»

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Send en melding med «si fra hvis du vil møtes til uka»

Han kommer til å svare ja på det, men jeg vil at han skal spørre meg!

Løpe etter en tafatt mann er ikke noe jeg gidder.

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg får det veldig ofte av gutter som bor i Oslo "si i fra når du er i Oslo da" akkurat som det bare er meg som kan reise og det må være på mitt initiativ. Når jeg faktisk kommer, så kan de ikke likevel.

Han høres ikke veldig dedikert ut. Du kan jo si det til han at du oppfatter at han ikke er så interessert og høre hva han svarer...

Anonymkode: 4a4c2...8b1

Ja, det er riktig at ‘si i fra når du er i Oslo da’ egentlig er en måte å avvise høflig på, jeg er fra Oslo og kunne sagt noe sånt til en utenbys hvis jeg ikke var spesielt interessert. Hadde jeg vært interessert ville jeg spurt når. 
Til Ts, spørs hvor mange dater du har tatt initiativet til, men har det gått en uke nå så vent litt til da vel, se hva han gjør. 

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kommer til å svare ja på det, men jeg vil at han skal spørre meg!

Løpe etter en tafatt mann er ikke noe jeg gidder.

Han kan ikke være veldig interessert. Hadde jeg vært deg, hadde jeg bare gått videre.

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, Isaccis skrev:

Ja, det er riktig at ‘si i fra når du er i Oslo da’ egentlig er en måte å avvise høflig på, jeg er fra Oslo og kunne sagt noe sånt til en utenbys hvis jeg ikke var spesielt interessert. Hadde jeg vært interessert ville jeg spurt når. 
Til Ts, spørs hvor mange dater du har tatt initiativet til, men har det gått en uke nå så vent litt til da vel, se hva han gjør. 

Herregud det er så lame, bare SI at du ikke er interessert da.

Anonymkode: eec79...c95

• Liker 5
Skrevet
On 3/9/2020 at 8:28 PM, AnonymBruker said:

Herregud det er så lame, bare SI at du ikke er interessert da.

Anonymkode: eec79...c95

Ja, jeg ser jo her at dette kan oppfattes som genuin interesse, så tar til meg det. Vet at jeg hadde tenkt at her var det bare hyggelig, men ikke noe mer- hvis noen hadde sagt lignende til meg, men tydelig at andre har annen oppfatning:/
Det går jo an å være i grenseland, hvor du ikke helt vet om dette er liv laga eller ikke, og hvis den andre virker veldig interessert da så kan det lett tippe over til at man skygger banen/blir passiv for å unngå at noe eskalerer hvis usikker selv. Tolker daten til Ts sånn. Bare fordi han sier han er ute etter forhold betyr jo ikke det at han er ute etter forhold med henne, oppførselen hans minner lite om det, i hvert fall. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville vært helt ærlig jeg. Hadde nok sendt han en melding og sagt at det gjør meg usikker at han aldri tar initiativ til kontakt, og at jeg tolker det til at han ikke er så interessert. Og at han får si fra om det ikke stemmer. Og sett hva han sier til det. Jeg har gjort det en gang selv, og det var riktig at han var usikker på om det var noe å gå videre med. Bedre å da bli ferdig med det først som sist. Bruke tid på noen som bare er halvhjertet i det hele gidder jeg ikke.

Anonymkode: 310f8...fbd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke sendt noen meldinger nå før han gjør det først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...