Gå til innhold

IT Works


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er greia med IT works? Er det så utrolig som min bekjent skal ha det til eller er hun rett og slett hjernevasket? Keto kaffe og Keto energi, hva i alle dager? Pakke inn magen i plast for å få smalere midje? Unnskyld meg, men dette tror jeg ikke noe på. Dere som har prøvd/bruker produkter fra IT works, forklar meg gjerne hva jeg går glipp av. 

Anonymkode: 11d6c...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bullshit og noen får placebo effekt og blir helt frelst. Men det er egentlig scam som gjør lommeboka di tynnere 🙄

Anonymkode: e9f24...6c4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er pyramidesalg. Styr unna.

Anonymkode: 8a7fd...835

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på den videoen over forresten, det var bare en forferdelig ord-diare, men den over igjen om Zinzino forklarer bra hva MLM er.

Anonymkode: f60b2...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.3.2020 den 3.32, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: f60b2...045

Vi hadde et par i familien som drev med dette. Må innrømme kaffen faktisk er ganske god, men Friele osv med ren trakter er fortsatt bedre selv om akkurat det merket er et av de dyreste er det fortsatt under halvparten av prisen. Det funker i omgangskretser med det mange kaller «elite» ofte fordi de gjerne vil ha bedre, eksklusive produkter. Blant anna «Grandtante Gerd på Frogner» osv (ikke noe galt i det, kun et eksempel) mannen og kvinnen i gata med normale jobber vil som oftest ikke ha dette eller har råd til det. Og ja, det er ofte fantastiske ideer som selges som er midt på treet 😅 Jeg har litt vanskeligheter for å tro på it works jeg også, akkurat som Zinzino, herbalife og alt det der. Slankeshakes og barer til dyre priser? Lag smoothie, variert kosthold og i «værste» fall barene selv! Det koster mindre og tar faktisk ikke så lang tid. Gå en tur og du trenger ikke alt dette til flere tusen kroner 😅 klart det funker bedre for noen enn andre, men et par kopper vanlig kaffe eller tilogmed et/to glass vann på morra’n gjør samme nytten som keto-kaffen! Før man kjøper og bruker disse tingene er det ofte lurt å sjekke ingrediensene på en nøytral side. Herbalife funker som ekstra måltid hvis man sliter med å være undervektig da! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://otterorg.com/infographic.php
 

Denne siden ble laget i forhold til hva man kan tjene ved å distribuere It Works, fullstendig latterlig og lett å se hvorfor minst  99% av dem som selger dette går i minus. Du tror du driver business og er «CEO», men du er egentlig bare sluttkunde. 
 

Du går ikke glipp av noe, de er i høyeste grad hjernevasket. Keto og alt det der er i seg selv helt greit, men det er ingenting som tilsier at du må bruke deres produkter for å være på keto. Keto skal være enkelt! All ren kaffe eller kaffe med smør/olje/egg/fløte er keto, alt annet de putter inn har ingen dokumentert effekt. 

Anonymkode: 53e83...1e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...