AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #1 Skrevet 9. mars 2020 Har nylig fått en valp på litt over åtte uker, første gang jeg har hund. I dag måtte gulvet moppes, og valpen tok helt av. Ble det jeg tolker som redd, og bjeffet som gal helt til moppen ikke kunne ses lenger. Hvordan skal jeg jobbe rundt dette? Gulvet må vaskes, og jeg er alene med hunden. Anonymkode: 160ba...39f
Tabris Skrevet 9. mars 2020 #2 Skrevet 9. mars 2020 Her er en fin fremgangsmåte, hvor du trener kontakt med valpen mens du mopper.
cleangal Skrevet 9. mars 2020 #3 Skrevet 9. mars 2020 Helt normalt. Jage og angripe moppen er noe av det morsomste valper gjør. Bare fortsett å bruke moppen, den blir mindre «farlig» etter hvert. Om et års tid gidder hunden knapt nok å flytte seg når du skal vaske eller støvsuge.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #4 Skrevet 9. mars 2020 Helt normalt. Min tre år gamle hund er ikke lenger redd, men han syns fortsatt det er viktig å redde lekene sine før støvsugeren nærmer seg La valpen snuse og hilse på moppen og skryt av valpen. Den lærer etterhvert at den ikke er farlig. Anonymkode: f2b79...3e5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå