nemimor Skrevet 12. juni 2005 #1 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg er ny her.Jeg er nemimor,er 25 år,har to barn og er singel.Jeg har ei jente på 5 år og en gutt på snart 9 mnd.Håper jeg kan bli kjent med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singel-pingel Skrevet 7. juli 2005 #2 Del Skrevet 7. juli 2005 Hei nemimor, og velkommen i gjengen! Jeg er 28 år, 1 barn på 3 år og separert. Men er lykkelig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 7. juli 2005 #3 Del Skrevet 7. juli 2005 Velkommen til oss. Jeg er 19, ingen barn og singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bassanova Skrevet 7. juli 2005 #4 Del Skrevet 7. juli 2005 Hei på deg! Singel 25-årig gutt her. Oi, det hørtes despo ut! Jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betcy Skrevet 7. juli 2005 #5 Del Skrevet 7. juli 2005 Heisann :-) Jeg er en singel dame på 29 år, ett barn på 3 år og er rimelig ny på dette forumet også. Fram til nå synes jeg det er veldig morsomt å være her,og ønsker dere alle en riktig god helg! Det blir vel stille for alle sammen nå som det skal omlegges her.. men men, jeg tar ferie i morgen og reiser til fjells see you!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnMari Skrevet 7. juli 2005 #6 Del Skrevet 7. juli 2005 hei hei, jeg er også ny her. 28 år 1 barn 8 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnMari Skrevet 7. juli 2005 #7 Del Skrevet 7. juli 2005 Hei på deg! Singel 25-årig gutt her. Oi, det hørtes despo ut! Jaja.. hihi, slesk as.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 8. juli 2005 #8 Del Skrevet 8. juli 2005 Hei Jeg er 33 år, og har vært singel i litt over ett år nå. Begynner å bli litt lei faktisk . Jeg har ingen barn, men tanken skremmer meg ikke akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 14. juli 2005 #9 Del Skrevet 14. juli 2005 Hei, velkommen hit. Jeg er 36 og singel, har et barn på 11. Har vært alene i 2 år nå. Har en avtale med Mikke Mus på søndag, så jeg blir litt fraværende en stund. Men Lestat, du er jo nomade, hvorfor kommer du ikke og hilser på når du er innom Trøndelag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L@dy in red Skrevet 15. juli 2005 #10 Del Skrevet 15. juli 2005 Singel her og. Er 31 år og har to barn på henholdsvis 6 og 11 år. Har vært singel i 3 år og er så klar for å gå inn i et forhold igjen. Det skaper harmoni og trygghet for meg. Har en i kikkerten som jeg bare vet at det vil bli oss. Vanskelig å forstå kanskje? Ja men sånn er det bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. juli 2005 #11 Del Skrevet 15. juli 2005 31, singel, ingen barn. Så er det helg igjen da dere. Og jeg skal bevege meg ut på en el annen pub mutters alene, kan jo ikke sitte hjemme og se på TV hele tiden heller!!! (Ønsk meg lykke til) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 15. juli 2005 #12 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Men Lestat, du er jo nomade, hvorfor kommer du ikke og hilser på når du er innom Trøndelag? ← Kan jeg vel Skal til Trondheim om ei ukes tid Kanskje vi skulle tatt en tur på solsiden ? Endret 15. juli 2005 av Lestat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vilje ikke loggainn Skrevet 15. juli 2005 #13 Del Skrevet 15. juli 2005 singel og 32 og barnløs her....blir med deg p pub jeg, soleil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guest Skrevet 15. juli 2005 #14 Del Skrevet 15. juli 2005 Jeg er langt over 30, har barn, og har vært singel i snart 4 år...Regner med at løpet er kjørt, på alle livets områder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjarne. Skrevet 16. juli 2005 #15 Del Skrevet 16. juli 2005 er langt over 30, har barn, og har vært singel i snart 4 år...Regner med at løpet er kjørt, på alle livets områder. Men. Jag är 40år och har inga barn inte känner jag mig stressad för det. tvärtom,lugnt o skönt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guest Skrevet 16. juli 2005 #16 Del Skrevet 16. juli 2005 Får hilse på jeg og da Jeg er 36 år og singel. Har 2 troll, en på 4 og ei på 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raleigh Skrevet 16. juli 2005 #17 Del Skrevet 16. juli 2005 Får hilse på jeg og da Jeg er 36 år og singel. Har 2 troll, en på 4 og ei på 6 ← Oida..glemte og logge inn ..dette var meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2005 #18 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg er en liten skvirrevipp på 20- singel og uten barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. juli 2005 #19 Del Skrevet 17. juli 2005 Hei Jeg er 33 år, og har vært singel i litt over ett år nå. Begynner å bli litt lei faktisk . Jeg har ingen barn, men tanken skremmer meg ikke akkurat... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. juli 2005 #20 Del Skrevet 17. juli 2005 Lestat,møt meg i kveld mellom dyner og fjær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå