Gå til innhold

Coronaviruset og kreftsyk mamma

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en kreftsyk mamma som i dag ble lagt inn på sykehus. Hun har blitt veldig tynn og skrøpelig. Hun vil ikke tåle corona viruset. I går var jeg på en barnedåp der barnefar på slutten av dåpen finner ut at ett par kollegaer på hans jobb er smittet. Han har ikke vært i kontakt med en som er smittet og vedkommende jobber ikke på den avdelingen, men har samme arbeidsplass Det var også en ung mann  i dåpen som er veldig forkjøla, og søsteren hans er i corona karantene nå pga at hun har vært i kontakt med en som er smittet (som jeg skjønte det). Det er ikke påvist om hun selv er smittet. Hun har ingen symtomer. Bror og søster bor ikke sammen. Broren som var veldig forkjøla satt tvers over meg, og jeg vet ikke om han er sjekket. Mest sannsynlig så er han vel det. Tror ikke han hadde dratt i dåp uten å være sikker. Men skjønner helt ærlig ikke hva ha gjør der når han er syk nå. Sånn tilfelle hvis han ikke er sjekket.. Jeg vil besøke mamma på sykehuset i dag. Være der for henne, men lurer på om det er trygt å dra eller om jeg burde være forsiktig sånn tilfelle? Hun vil ikke tåle å bli smittet av corona viruset. Hun er veldig tynn og mager og er ikke i form. Stakkar mamma 😭❤️ Jeg vil bare være der for henne.. Er det trygt? Prøver å komme gjennom på corona telefonen, men kommer ikke gjennom. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring avdelingen hun ligger på og avklare med dem. Håper det løser seg, og at du får lov til å være sammen med henne🙂

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville ikke besøkt henne.

• Liker 3
Skrevet

Vanskelig for deg å vurdere ja, hør med sykehuset!

Varm klem til deg! ❤️

• Liker 2
Skrevet

🧡

Skrevet

Tråden stenges.

Grunnet store mengder tråder om Coronavirus vil vi opprettholde én aktiv tråd i hvert underforum.

I dette rommet (Kropp og helse) vil denne tråden beholdes åpen:

Andre innfallsvinkler vil kunne diskuteres f.eks. på Aktuelle saker og politikk, Generell debatt eller Barn og familie.

Edie, adm.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...