AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #1 Skrevet 9. mars 2020 Hei! Kjapt spørsmål. Mensen på p-piller. Jeg har pleid å hoppe over mensen de 18 månedene jeg har gått på pillene, med noen unntak. Tok meg sist en «mensenuke» før jul, og blødningene startet som vanlig (for meg) et par dager uti brettet med sukkerpiller. For et par uker siden var det på tide å bytte brett, og tenkte også da ta meg en uke med blødning. Men det kom ingenting. Nå er det to uker siden jeg skulle hatt det, men kom ikke. Hva er greia med det? Verdt å nevne: For rundt fem uker siden hadde jeg mellomblødninger av og på, og jeg støtte også ut noe som minnet om mye vev. (Veldig ekle saker, men det er en annen historie!) Tenkte først det var en spontanabort, men tok samtidig et par graviditetstester som var negative, så det var ikke det. Har dermed tenkt at jeg sikkert ikke var gravid også nå, men dagen før jeg tok de to graviditetstestene hadde jeg sex. Det er da fem uker siden. Er generelt slurvete med disse pillene mine, så det kan definitivt ikke utelukkes noe som helst her. Og etter det har jeg ikke testet meg. Har barn, så har vært gravid før og husker bare at jeg ikke hadde noen særlige symptomer så tidlig. Lurer bare på om det er vanlig å ikke få noen blødning i det hele tatt i den pillefrie uka når det ellers pleier komme? Og er det lurt å ta en ny graviditetstest når slikt skjer? Anonymkode: 7ce04...a99
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #2 Skrevet 9. mars 2020 Bare ta en test. Ingen grunn til å spekulere. Anonymkode: ab298...67c 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #3 Skrevet 9. mars 2020 Du bør teste deg og i tillegg vurdere å bytte prevensjon når du slurver mye. Spiral kan være et bedre alternativ for deg. Mange får ikke blødning på p-piller, så det er ikke unormalt, men når man ikke har tatt de som man skal og man ikke får blødning kan man være gravid. Anonymkode: aad61...7b9
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #4 Skrevet 9. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du bør teste deg og i tillegg vurdere å bytte prevensjon når du slurver mye. Spiral kan være et bedre alternativ for deg. Mange får ikke blødning på p-piller, så det er ikke unormalt, men når man ikke har tatt de som man skal og man ikke får blødning kan man være gravid. Anonymkode: aad61...7b9 TS her. Ja,det er ulempen med å være et surrehue. Jeg skal bytte til noe annet og har satt opp en time med legen for å fikse det Får ta en test, tenker jeg, og jeg kjenner jeg gruer meg til det, men er bare å hive seg ut i det. Som man reder, ligger man osv osv. Anonymkode: 7ce04...a99
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #5 Skrevet 9. mars 2020 er ikke alltid jeg får blødning heller. jeg slurver ikke heller Anonymkode: 27174...4a6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå