AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #1 Skrevet 9. mars 2020 Kan sjå ut som eg har fått psoiasis på stortærne...noken som har det? Vil det utvikle seg og spre seg til andre steder på kroppen?hm... Anonymkode: 43e47...4bf
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #2 Skrevet 9. mars 2020 Noen har det her, noen har det der. Det er veldig ulikt hvordan det slår ut. Noen har det kun i hodebunnen for eksempel. Jeg har i hodebunnen og på leggene. Er over femti nå, og oppdaget her om dagen at for første gang i mitt liv har jeg fått en psoriasisflekk på ene låret også. Veldig liten ennå, men sykt irriterende. Flekkene på leggene er grunnen til at man aldri ser meg med bare legger i shorts eller skjørt/kjole. Har alltid strømpebukse på for å skjule hudsykdommen. Det skal sies at jeg ikke er av de hardest rammede. Begrenset utspredning. Ene broren min f.eks., har mye verre utslett enn meg og på han sitter det stort sett på armene og hendene. Du burde ta kontakt med en hudlege eller lese litt på psoriasisforeningens hjemmesider. Anonymkode: c3ffe...137
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #3 Skrevet 9. mars 2020 Jeg har kun på knokene på hendene, så man kan helt sikkert få kun på tærne og Anonymkode: 743b1...e87
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå