Gå til innhold

Ghosting eller er det noe annet..

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen godtfolk.

Det har nok sikkert vært tema før her inne, men er er nå mitt innlegg....

Tinder og Happn - fine apper som kan få 2 mennesker sammen for å ha det trivelig. Jeg chatter med noen damer her inne - på begge appene. Og hyggelig det. Har vært på 2 dater men kjemien stemte ikke helt - så da sa jeg at vi ikke burde fortsette, men at lykken må stå oss bi for fremtiden. 

Ei som jeg matchet med, umatchet meg etter 2 meldinger. Og det er helt greit, for da var jeg ikke den "rette" for henne. 

Men så er det 2 andre som jeg har hatt en god dialog med - men nå er det stilt. Hun ene har jeg ikke hørt på 3 dager, mens hun andre 7-8 dager. Hun siste sendte jeg 2 meldinger på denne perioden med hvordan det går, og hvis hun hadde lyst så kunne vi finne på noe sammen. 

Hun første har jeg sendt bare 1 melding om hvordan det går. 

Hva mener dere når man ikke skal sende meldinger til vedkommende når det ikke kommer noe svar? 
Har forståelse for at noen er opptatt mer enn andre. Syke barn, jobbreise osv osv, 

Hvor mange dager uten svar er greit for dere?

Og hvis jeg er utsatt for Ghosting...kan ikke alle som er på Tinder, Happn og andre datingmedier bare slutte med det :)Hvorfor kan ikke alle  bare si at "hei, du .. .dette ble ikke noe god match for meg, så..:" så er det over. :) 

Det er så mye bedre synes jeg, at man gir beskjed om at det ikke var noe kjemi osv. Eller i det minste umatcher en... litt kaldt det også synes jeg, men da vet jeg nå i alle fall at hun ikke er interessert. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
24 minutter siden, Høstmannen skrev:

God morgen godtfolk.

Det har nok sikkert vært tema før her inne, men er er nå mitt innlegg....

Tinder og Happn - fine apper som kan få 2 mennesker sammen for å ha det trivelig. Jeg chatter med noen damer her inne - på begge appene. Og hyggelig det. Har vært på 2 dater men kjemien stemte ikke helt - så da sa jeg at vi ikke burde fortsette, men at lykken må stå oss bi for fremtiden. 

Ei som jeg matchet med, umatchet meg etter 2 meldinger. Og det er helt greit, for da var jeg ikke den "rette" for henne. 

Men så er det 2 andre som jeg har hatt en god dialog med - men nå er det stilt. Hun ene har jeg ikke hørt på 3 dager, mens hun andre 7-8 dager. Hun siste sendte jeg 2 meldinger på denne perioden med hvordan det går, og hvis hun hadde lyst så kunne vi finne på noe sammen. 

Hun første har jeg sendt bare 1 melding om hvordan det går. 

Hva mener dere når man ikke skal sende meldinger til vedkommende når det ikke kommer noe svar? 
Har forståelse for at noen er opptatt mer enn andre. Syke barn, jobbreise osv osv, 

Hvor mange dager uten svar er greit for dere?

Og hvis jeg er utsatt for Ghosting...kan ikke alle som er på Tinder, Happn og andre datingmedier bare slutte med det :)Hvorfor kan ikke alle  bare si at "hei, du .. .dette ble ikke noe god match for meg, så..:" så er det over. :) 

Det er så mye bedre synes jeg, at man gir beskjed om at det ikke var noe kjemi osv. Eller i det minste umatcher en... litt kaldt det også synes jeg, men da vet jeg nå i alle fall at hun ikke er interessert. 

Kunne ikke vært mer enig. Men det er de gangene man aviser og motparten ikke tåler det, da er d noe dritt. Derfor tror jeg mange ghoster for å unngå ubehagligheter. Men jeg mener at å si i fra alikevel er bedre så får en bare holde ut de som ikke godtar en avvisning ..  enda viktigere er det å si i fra jo lengre man har kjent hverandre. 

Skrevet

Ser den. Noen har kanskje litt dårligere selvtillit en andre osv, så kanskje de tror at hvis man ikke svarer så skåner man motparten... men det er bedre å få beskjed, i alle fall vi som er i +40 kategorien :P Tåler kanskje en trøkk bedre? :) 

Det er da mange fisker i havet, og en må jo være merket for meg ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Det er kjipt, men av og til er det vanskelig å avvise, spesielt om man skammer seg over årsaken til avvisning.

Anonymkode: 08194...73d

AnonymBruker
Skrevet

Dette er nok ganske vanlig på Tinder. Skyldes enten at interessen ikke er stor nok til å at de orker å følge opp samtalen, eller at de snakker/treffer en annen de er mer interessert i. Jeg skjønner at det ikke er hyggelig å oppleve, men jeg synes heller ikke det er nødvendig å skrive en melding om at man ikke synes kjemien stemmer FØR man i det hele tatt har møttes. Er lettere å bare la samtalen dø ut da. 

Det er ikke ghosting å la være å svare på en melding. Ghosting er når en person du har truffet flere ganger plutselig lar være å svare i det hele tatt og blokkerer deg på alle sosiale media. 

Anonymkode: 76fc7...15c

AnonymBruker
Skrevet

Når han slettet meg som venn på snapchat, men leser alle meldinger  bilder jeg sendte til han på messenger, hva betyr det da?

Anonymkode: 89f27...2dc

AnonymBruker
Skrevet

Når han la meg som venn på facebook, insta, og liks mine ting, men svarer ikke på mine meldinger, hva betyr det da?

Anonymkode: 89f27...2dc

Skrevet

Vævel, kanskje det betyr at han bare vil ha deg på gress. Håper på å få seg noe

AnonymBruker
Skrevet

Hvis de ikke svarer når du gir lyd fra deg og spør hvordan det går er de nok i ghoste prosessen. Det trenger ikke bety at de ikke er interessert i det, men også at det bare ikke passer å date nå.

Ghosting er lett fordi man får ikke noe personlig forhold til den på andre siden av skjermen over tekst, vi jenter blir også ghostet også så da tenker man at det er normen

Anonymkode: c6d9e...9cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...