AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #1 Skrevet 9. mars 2020 Jeg klikker Sitter på nattoget og er ikke trøtt. Dama bak meg ligger med bena opp og hodet ned med munnen halvåpen og sager ved til neste vinter. Hva gjør man med sånt? Anonymkode: 2ebbe...adf
Krok1 Skrevet 9. mars 2020 #2 Skrevet 9. mars 2020 (endret) Spørre konduktøren? Endret 9. mars 2020 av Krok1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #3 Skrevet 9. mars 2020 Just now, Krok1 said: Spørre konduktøren? Han gikk nettopp forbi og gjorde ingenting, så det kan man visst ikke regne med Anonymkode: 2ebbe...adf
Gjest Chroma Skrevet 9. mars 2020 #4 Skrevet 9. mars 2020 Headset med musikk, ørepropper, spørre om å få bytte plass.
Gjest Chroma Skrevet 9. mars 2020 #5 Skrevet 9. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han gikk nettopp forbi og gjorde ingenting, så det kan man visst ikke regne med Anonymkode: 2ebbe...adf Hvordan mener du han skal vite at det plager deg så mye hvis du ikke nevner det for han?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #6 Skrevet 9. mars 2020 39 minutter siden, Chroma said: Hvordan mener du han skal vite at det plager deg så mye hvis du ikke nevner det for han? Jeg er tydelig ikke den eneste som plages av snorkingen, og det er vel allment kjent at det er forstyrrende? Men tror du han ville gjort noe om jeg sa noe? Anonymkode: 2ebbe...adf
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #7 Skrevet 9. mars 2020 Oppdatering : mannen hennes spiller pokemon med lyden på. Virker som om de rett og slett har helt andre normer for oppførsel i det offentlige rom enn meg. Anonymkode: 2ebbe...adf
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #8 Skrevet 9. mars 2020 På et nattog er det vel forholdsvis vanlig at folk sover, at hun snorker kan hun jo ikke noe for. Anonymkode: 3bb62...a2c 15
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #9 Skrevet 9. mars 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oppdatering : mannen hennes spiller pokemon med lyden på. Virker som om de rett og slett har helt andre normer for oppførsel i det offentlige rom enn meg. Anonymkode: 2ebbe...adf Jamen herregud, si i fra da. Hvor tafatt er du? Anonymkode: b58a3...033 9
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #10 Skrevet 9. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jamen herregud, si i fra da. Hvor tafatt er du? Anonymkode: b58a3...033 Ganske. Det var midt på natta og jeg har ikke fått sovet noe Anonymkode: 2ebbe...adf
Gjest Chroma Skrevet 9. mars 2020 #11 Skrevet 9. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er tydelig ikke den eneste som plages av snorkingen, og det er vel allment kjent at det er forstyrrende? Men tror du han ville gjort noe om jeg sa noe? Anonymkode: 2ebbe...adf Det kan ikke jeg vite. Men ingenting skjer om man ikke sier ifra. Husk headset eller ørepropper til neste gang.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #12 Skrevet 9. mars 2020 7 minutter siden, Chroma said: Det kan ikke jeg vite. Men ingenting skjer om man ikke sier ifra. Husk headset eller ørepropper til neste gang. Hadde Bose, hjalp ikke nevneverdig Anonymkode: 2ebbe...adf
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #13 Skrevet 9. mars 2020 Håper det er greit med en bitteliten avsporing? Jeg tok nattoget til Trondheim for noen år siden. Det var ikke så mange ombord, og jeg ble veldig fascinert over mannen som lå/satt og sov på andre siden av midtgangen. Diger mann, sikkert nærmere 2 meter, og 120 kilo med muskler. Ordentlig barsking, altså. Han sov som et lite barn. Og laget masse koselyder med veldig tynn og spe stemme "mmmm, piiiiiip". En annen gang, på nattoget til Bergen: En pen jente rundt 25 sov rett ved siden av meg. Og prompet i søvne så det både hørtes og luktes. Lange promp med masse lyd. Etter disse opplevelsene fant jeg ut at jeg ikke vil sove "offentlig". Man vet jo aldri hva man gjør mens man sover..... Anonymkode: 11c6d...55a 10
ToveM Skrevet 9. mars 2020 #14 Skrevet 9. mars 2020 Spander på deg sovekupe. Så får du plass for deg selv. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #15 Skrevet 9. mars 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Han gikk nettopp forbi og gjorde ingenting, så det kan man visst ikke regne med Anonymkode: 2ebbe...adf Han tenkte ikke at dette plaget deg.. Anonymkode: 83c28...acd 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #16 Skrevet 9. mars 2020 Hvis dette plager deg så du ikke får sove synes jeg at du skal vekke damen og si;Hei du snorker veldig høyt, klarer du å sove i en annen stilling? Anonymkode: 83c28...acd 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #17 Skrevet 9. mars 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Oppdatering : mannen hennes spiller pokemon med lyden på. Virker som om de rett og slett har helt andre normer for oppførsel i det offentlige rom enn meg. Anonymkode: 2ebbe...adf Pokemon med lyden på er én ting, men snorking er ikke en bevisst handling, i tilfelle du trodde hun gjorde det for å plage andre! Anonymkode: dd6f5...94e 4
Kjetil E Skrevet 10. mars 2020 #18 Skrevet 10. mars 2020 På 9.3.2020 den 4.39, AnonymBruker skrev: Jeg klikker Sitter på nattoget og er ikke trøtt. Dama bak meg ligger med bena opp og hodet ned med munnen halvåpen og sager ved til neste vinter. Hva gjør man med sånt? Anonymkode: 2ebbe...adf Bestill sovekupe hvis du må ha det helt stille rundt deg. Hilsen meg som sover som en stein når jeg er ute og reiser. Også sittende i et sete, med masse støy rundt meg. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #19 Skrevet 11. mars 2020 Snorking må man bare leve med. Man tar sine forhåndsregler og bruker ørepropper. Støy må man rett og slett bare forvente. Det med å spille spill med lyden på, der i mot, det er faen meg frekt! Anonymkode: 69ec8...282
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå