AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #1 Skrevet 9. mars 2020 Har jeg bare dårlig karma👏 eller er jeg bare dritt stygg? Jeg skjønner ingenting 😣 alltid når jeg er ute, med venninnene mine så er det alltid dem! Som for oppmerksomhet. Og jeg blir ikke lagt merke til, selv om jeg egentlig er den peneste og naturlige av alle venninnene mine. Mine venner går ofte i lett kledde klær når vi er ute, jo mer hud å vise jo bedre. og full makeup Jeg liker å ha det simpelt og comfertabel noe guttene ikke legger merke til. Men hvorfor er det sånn? Det var en fyr jeg møte på byen, sammen med venninnene mine. Vi snakket sammen og hadde en god tone helt til han så en av mine venner og ble med henne hjem 🤦♀️ Anonymkode: 6a850...b2b 1
Gjest Lasox Skrevet 9. mars 2020 #2 Skrevet 9. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har jeg bare dårlig karma👏 eller er jeg bare dritt stygg? Jeg skjønner ingenting 😣 alltid når jeg er ute, med venninnene mine så er det alltid dem! Som for oppmerksomhet. Og jeg blir ikke lagt merke til, selv om jeg egentlig er den peneste og naturlige av alle venninnene mine. Mine venner går ofte i lett kledde klær når vi er ute, jo mer hud å vise jo bedre. og full makeup Jeg liker å ha det simpelt og comfertabel noe guttene ikke legger merke til. Men hvorfor er det sånn? Det var en fyr jeg møte på byen, sammen med venninnene mine. Vi snakket sammen og hadde en god tone helt til han så en av mine venner og ble med henne hjem 🤦♀️ Anonymkode: 6a850...b2b Menn tiltrekker å se lettkledde og jo mere hud jo bedre? Om du ikke vil ta den veien så må du oppsøke etter oppmerksomheten selv og "ta litt space/oppmerksomhet" (men ikke for mye) og forsøk å vis at du er interessert!
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #3 Skrevet 9. mars 2020 Min erfaring er at hvem vi damer synes er penest i en venninnegjeng aldri er den menn synes er penest. Anonymkode: 8f552...7a1 12
Gjest Lasox Skrevet 9. mars 2020 #4 Skrevet 9. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at hvem vi damer synes er penest i en venninnegjeng aldri er den menn synes er penest. Anonymkode: 8f552...7a1 Det er sant! Vi har åpenbart veldig forskjellige referanser på hvem som er sexy (etter min erfaring av å ha pratet med venninner og om referanser).
Doge Skrevet 9. mars 2020 #5 Skrevet 9. mars 2020 Tror ikke du er stygg. Men fulle menn på byen som er ute etter et ligg vil som regel gå etter det letteste byttet, som pleier å være de som er lettkledde og veldig sminka. 10
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #6 Skrevet 9. mars 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mine venner går ofte i lett kledde klær når vi er ute, jo mer hud å vise jo bedre. og full makeup Jeg liker å ha det simpelt og comfertabel noe Anonymkode: 6a850...b2b Ikke rart du ingen tar kontakt med deg hvis du ser tarvelig og sjofel ut! https://ordbok.uib.no/simpel Anonymkode: a087b...f2b 7
Gjest Saph Skrevet 9. mars 2020 #7 Skrevet 9. mars 2020 Menn er ikke på byen for å få seg kjæreste. De vil pule. Da går de etter de som har minst klær på for de er lettest å kle av når man ser trippelt med ølbrillene på.
Xcase33 Skrevet 9. mars 2020 #8 Skrevet 9. mars 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Har jeg bare dårlig karma👏 eller er jeg bare dritt stygg? Jeg skjønner ingenting 😣 alltid når jeg er ute, med venninnene mine så er det alltid dem! Som for oppmerksomhet. Og jeg blir ikke lagt merke til, selv om jeg egentlig er den peneste og naturlige av alle venninnene mine. Mine venner går ofte i lett kledde klær når vi er ute, jo mer hud å vise jo bedre. og full makeup Jeg liker å ha det simpelt og comfertabel noe guttene ikke legger merke til. Men hvorfor er det sånn? Det var en fyr jeg møte på byen, sammen med venninnene mine. Vi snakket sammen og hadde en god tone helt til han så en av mine venner og ble med henne hjem 🤦♀️ Anonymkode: 6a850...b2b Det er mange av de peneste strippere som har forbannet seg over akkurat det samme....hvorfor tjener de mindre pene kollegaene mine mer penger enn meg hver j**** kveld? Akkurat av samme grunn....beklager men personlighet over "good looks" any day
Gjest Familytree Skrevet 9. mars 2020 #9 Skrevet 9. mars 2020 Guttene, som du og vennene dine kjenner, har den preferansen. De foretrekker at jenter får oppmerksomhet med klær og sminke (the good looks). Dette betyr ikke at du er stygg, men at du kan endre måten du kler på eller ser etter gutter med dine samme preferanser.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #10 Skrevet 9. mars 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Min erfaring er at hvem vi damer synes er penest i en venninnegjeng aldri er den menn synes er penest. Anonymkode: 8f552...7a1 Dette. Menn synes små, slanke, søte damer er mest attraktive. Kvinner tror høye, brautende damer er mest attraktive. F.eks. Men uansett, bare gå bort til en fyr om du vil ligge med han da? Han sier neppe nei Anonymkode: cafed...cf6 2
GrønnNellik68 Skrevet 9. mars 2020 #11 Skrevet 9. mars 2020 6 timer siden, Doge skrev: Tror ikke du er stygg. Men fulle menn på byen som er ute etter et ligg vil som regel gå etter det letteste byttet, som pleier å være de som er lettkledde og veldig sminka. Det har forandret seg siden jeg var på byen. Da fant alle mine venninner sine kjærester på byen. Det var de som var ute etter ett ligg da og men like stor mulighet til å finne en kjæreste ... er bare pulings som gjelder nå altså?? Da frista d enda mindre å gå ut på byen gitt😂
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #12 Skrevet 9. mars 2020 8 timer siden, Saph skrev: Menn er ikke på byen for å få seg kjæreste. De vil pule. Da går de etter de som har minst klær på for de er lettest å kle av når man ser trippelt med ølbrillene på. Helt feil. Anonymkode: 94517...40f
norw Skrevet 9. mars 2020 #14 Skrevet 9. mars 2020 Dette avhenger også av hvor tilgjengelig du virker. Hvis du fremstår som uinteressert, så gidder man ikke. 3
Alvario Skrevet 9. mars 2020 #15 Skrevet 9. mars 2020 Jeg opplever at dette handler like så mye om utstråling. Har/har hatt venninner som både dem og vi andre i gjengen definerer som de peneste, men de er alltid single. Vi andre er imøtekommende, smilende og åpne for å bli kjent med nye folk. Det handler ikke om å være kjempesosial, men rett og slett ikke sitte der rolig å ikke ta initiativ til noe, men samtidig forvente at den rette skal komme bort til deg- bare for du er finest.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #16 Skrevet 9. mars 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Har jeg bare dårlig karma👏 eller er jeg bare dritt stygg? Jeg skjønner ingenting 😣 alltid når jeg er ute, med venninnene mine så er det alltid dem! Som for oppmerksomhet. Og jeg blir ikke lagt merke til, selv om jeg egentlig er den peneste og naturlige av alle venninnene mine. Mine venner går ofte i lett kledde klær når vi er ute, jo mer hud å vise jo bedre. og full makeup Jeg liker å ha det simpelt og comfertabel noe guttene ikke legger merke til. Men hvorfor er det sånn? Det var en fyr jeg møte på byen, sammen med venninnene mine. Vi snakket sammen og hadde en god tone helt til han så en av mine venner og ble med henne hjem 🤦♀️ Anonymkode: 6a850...b2b Hvorfor tror du de lettkledde og sminkede får mer oppmerksomhet? Det handler ikke om å være pen eller stygg. Det handler om at de ser lettere ut å få i senga. Du nevner til og med at en fyr du møtte ble med henne hjem istedenfor. Å bli med tilfeldige hjem fra byen handler stort sett om en ting. Hadde tatt det som et kompliment hvis jeg var deg. Anonymkode: a776a...696 2
Bamseklemmer Skrevet 9. mars 2020 #17 Skrevet 9. mars 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Mine venner går ofte i lett kledde klær når vi er ute, jo mer hud å vise jo bedre. og full makeup Jeg liker å ha det simpelt og comfertabel noe guttene ikke legger merke til. Wooow, du har iallefall fått min oppmerksomhet hvis du er naturlig pen uten dingel dangel... Jeg elsker å prate med dem som ikke får oppmerksomhet, det er fordi jeg er inkluderende og det er lettere å prate med deg. Det er som oftes da man finner kjærligheten, viser at man bryr seg og løfter hverandre opp, får frem smilet og ha det hyggelig sammen... Hadde du hatt litt kjemi meg meg skulle du ha fått utnyttet meg, bare for å bevise venninnene dine at du er mere enn bra nok som du er🧡 Se på dette som tekst, ikke meg som personen bak profilen😉
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #19 Skrevet 9. mars 2020 2 minutter siden, Bamseklemmer said: Wooow, du har iallefall fått min oppmerksomhet hvis du er naturlig pen uten dingel dangel... Jeg elsker å prate med dem som ikke får oppmerksomhet, det er fordi jeg er inkluderende og det er lettere å prate med deg. Det er som oftes da man finner kjærligheten, viser at man bryr seg og løfter hverandre opp, får frem smilet og ha det hyggelig sammen... Hadde du hatt litt kjemi meg meg skulle du ha fått utnyttet meg, bare for å bevise venninnene dine at du er mere enn bra nok som du er🧡 Se på dette som tekst, ikke meg som personen bak profilen😉 Men du gir jo din oppmerksomhet til absolutt alle. Kan jo omtrent ikke være kvinne før du pøser på med hjerter og komplimenter. Anonymkode: 77a3a...89a 4
norw Skrevet 9. mars 2020 #20 Skrevet 9. mars 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du gir jo din oppmerksomhet til absolutt alle. Kan jo omtrent ikke være kvinne før du pøser på med hjerter og komplimenter. Anonymkode: 77a3a...89a 👍😄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå