Maydis8 Skrevet 9. mars 2020 #1 Skrevet 9. mars 2020 Fyller 32 snart og er alenemor til en gutt på 9 år. Har vært alene med han siden dag en ettersom barnefaren stakk av. Har siden den gang slitt med kjærligheten. Vært i et forhold som varte over noe tid, ellers så virker det som dette med forhold ikke er ment for meg uansett hvor mye jeg ønsker det. Jeg har jobb, leilighet og bil, så alt sånt er på stell. Ser på venninner og bekjente at de har samboer/forlovede, familieferier, helgehygge, osv. Føler meg så ufattelig ensom. Alle kvelder alene. Alle helger alene. Alle ferier alene. Alle situasjoner alene. Alle nyttårsaftner alene. Føler på mange måter at livet er over. Hvorfor finner ikke jeg kjærligheten? Er så nedbrutt og lei meg for dette for tiden. Har ingen jeg kan snakke med om det.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #2 Skrevet 9. mars 2020 Føler med deg. Er noen år eldre,uten barn. Har prøvd lenge å finne kjærligheten uten å lykkes. På datingappene virker det som der bare er useriøse og de som bruker det kun til tidsfordriv. Frustrerende når msn ønsker seriøst og langvarig forhold. Har en pause nå da jeg blir mentalt sliten av useriøsitet. Anonymkode: 5c565...616
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå