Grooo Skrevet 30. januar 2006 #1801 Del Skrevet 30. januar 2006 Oh... Spennende!! Ikke lenge igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 30. januar 2006 #1802 Del Skrevet 30. januar 2006 Innom for en sjekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 30. januar 2006 #1803 Del Skrevet 30. januar 2006 Vet ikke når terminen din er, *ammetåke* men 7.feb er en fin dag føde på. Det vet jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2006 #1804 Del Skrevet 30. januar 2006 Ja, 7.februar er greit, pondusa, bare ikke det blir 11.juli! Hører du, Søndagsengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 30. januar 2006 #1805 Del Skrevet 30. januar 2006 Åh, jeg ble nesten lurt et lite øyeblikk her inne! :grine2: Så bra at du blir godt tatt vare på mht oppfølging, selv om alt så ganske så bra ut på kontrollen. TENK, nå er han snart her, lille løva! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #1806 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) :hoppe: TERMIN I DAG!!!! :hoppe: Jeg har litt forhåpninger nå, for jeg våknet med sterkere og annerledes murringer enn jeg har hatt før! De sprer seg bak i korsryggen og ned i beina, og de kommer og går med jevne(?) mellomrom. Ikke jevne som i regelmessige, tror jeg, men det føles ganske jevnt. De er ikke vonde, bare som menssmerter, men jeg sto opp for å se om de fortsatte. Det gjorde de, men de ble svakere... Det kjedelige er jo at jeg har lest på sm at folk har hatt det sånn mange netter før fødselen har startet, så det kan fortsatt være lenge igjen. Men noe er det jo, og det er spennende!! Tenk at det er 31. januar i dag!!! Selv om vi har vært klar over at det er liten sjanse for å føde akkurat på termindatoen, så er det jo denne datoen vi har sett fram til i mange måneder!! Endelig!!! :grine2: Endret 31. januar 2006 av søndagsengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. januar 2006 #1807 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Åååååå.......så spennende Det der må jo være modningsrier iallefall :klø: Nå har ikke jeg hatt sånne rier selv, for til meg var det mer rett på sak, men den morgenen vannet gikk våkna jeg av sterke menssmerter - sånn omtrent som du forklarer dem her. De gikk over utover dagen, men på natta etter var det full action. Håper dette er starten på fødselen, søndagsengel!!!! Endret 31. januar 2006 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 31. januar 2006 #1808 Del Skrevet 31. januar 2006 for termindato Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 31. januar 2006 #1809 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Termindato Håper dette er begynnelsen på fortsettelsen da søndagsengel? Endret 31. januar 2006 av Markblomsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. januar 2006 #1810 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Hurra for termindato!!! Håper det skjer noe veldig snart søndagsengel. Endret 31. januar 2006 av Heidi76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. januar 2006 #1811 Del Skrevet 31. januar 2006 TERMINDATOEN! Denne datoen har dere venta på lenge! Dessverre er det jo sånn at de fleste ikke blir født på denne datoen, men det får så være. Nå er i hvertfall Leon ferdig og har har ingen unnskyldning for ikke å komme ut! Jeg krysser det som krysses kan for at det skjer noe i løpet av dagen - og så lurer jeg like mye hver gang jeg er innom her, Søndagsengel, for du virker så tålmodig! Tror neppe jeg blir sånn når det nærmer seg... HA EN SPENNENDE DAG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #1812 Del Skrevet 31. januar 2006 Åååååå.......så spennende Det der må jo være modningsrier iallefall :klø: Nå har ikke jeg hatt sånne rier selv, for til meg var det mer rett på sak, men den morgenen vannet gikk våkna jeg av sterke menssmerter - sånn omtrent som du forklarer dem her. De gikk over utover dagen, men på natta etter var det full action. Håper dette er starten på fødselen, søndagsengel!!!! ← Det var sikkert bare modningsrier, ja, for de var ikke vonde. Men jeg håper de tar seg opp igjen! Tenk om dette hadde vært dagen, det hadde vært noe, det du virker så tålmodig! Tror neppe jeg blir sånn når det nærmer seg... HA EN SPENNENDE DAG! ← Vel, tålmodigheten går veldig opp og ned. Jeg klarer å være tålmodig når jeg roer meg ned med å tenke på at det er faktisk ikke mer enn (ca) max 14 dager igjen, uansett!! Men når jeg kjenner så tydelige tegn som i natt, kan jeg nesten ikke vente på at det skal skje noe mer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 31. januar 2006 #1813 Del Skrevet 31. januar 2006 SPENNENDE!!! Lurer på om det er slik med fødsler som med alt annet, det skjer når man minst venter det..? Isåfall har jeg en klar beskjed til deg: det skjer IKKE nå, bare gå ut å finn på noe du..! hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 31. januar 2006 #1814 Del Skrevet 31. januar 2006 Hurra for termindato! Det er jo en merkedag, uansett om Leon kommer eller ikke! Men sånn som du beskriver det høres det jo ut som det holder på å skje noe. Det kan jo fortsatt ta litt tid selvsagt, men det kan også være starten på noe! Nå er du en dag nærmere å treffe Leon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. januar 2006 #1815 Del Skrevet 31. januar 2006 Åhhh... så spennende! Termindato og greier og greier.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #1816 Del Skrevet 31. januar 2006 SPENNENDE!!! Lurer på om det er slik med fødsler som med alt annet, det skjer når man minst venter det..? Isåfall har jeg en klar beskjed til deg: det skjer IKKE nå, bare gå ut å finn på noe du..! hehe.. ← Jeg håper det er sånn!! Vi skal på besøk til noen venner senere i dag, nemlig Hurra for termindato! Det er jo en merkedag, uansett om Leon kommer eller ikke! Men sånn som du beskriver det høres det jo ut som det holder på å skje noe. Det kan jo fortsatt ta litt tid selvsagt, men det kan også være starten på noe! Nå er du en dag nærmere å treffe Leon! ← Ja, det er en spesiell dag!! Kanskje jeg må ta et magebilde etterpå, bare for å ha det... En dag nærmere er vi, uansett!! helt fantastisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. januar 2006 #1817 Del Skrevet 31. januar 2006 Åh, så spennende!! Vet du, jeg har ekstremt lite tilgang på nett for tida (leverandøren har kødda det til) men hver gang jeg får kobla meg opp sjekker jeg mailen, og så MÅ jeg inn hit for å se om det har skjedd noe! Jeg krysser fingrer og tær og det som er for at han vil ut snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #1818 Del Skrevet 31. januar 2006 Åh, så spennende!! Vet du, jeg har ekstremt lite tilgang på nett for tida (leverandøren har kødda det til) men hver gang jeg får kobla meg opp sjekker jeg mailen, og så MÅ jeg inn hit for å se om det har skjedd noe! Jeg krysser fingrer og tær og det som er for at han vil ut snart ← Det er koselig av deg! Det hjelper mye å dele ventetiden med flere! Stakkars vennene mine hvis de skulle hørt på alt babypratet mitt hele tiden! Mannen er heldigvis ivrig selv Håper du får bedre nett-tilgang snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #1819 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Det er tydeligvis mange som tenker på oss nå rundt terminen, for det kommer meldinger og telefoner med jevne mellomrom! Jeg synes det er kjempekoselig nå, men det spørs om jeg er like imøtekommende mot de som ringer hvis jeg fremdeles sitter her og venter om 10 dager..... Jeg har gjort litt husarbeid og gått en rask tur. Tror nesten jeg må kjøpe Schweppes Bitter Lemon etterpå, og prøve TeddyTorias råd. Kan jo ikke la noe være uprøvd?? (Tror forresten jeg skal la rødvin være uprøvd, jeg har fortsatt ikke lyst til å drikke alkohol mens jeg er gravid) Endret 31. januar 2006 av søndagsengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 31. januar 2006 #1820 Del Skrevet 31. januar 2006 Her fant jeg noen tips til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå