Pi@ Skrevet 24. januar 2006 #1581 Del Skrevet 24. januar 2006 Så søt mannen din er. Bra alt sto bra til med deg, og så får vi tro at murringene tar seg opp. Lovet ikke du et magebilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #1582 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Jo, magebilde har jeg jo lovet... og glemt! Skal spørre mannen om han kan ta et bilde av meg når han kommer... (Han jobber sent i kveld, da). Murringene fortsetter forresten! De tok seg opp da jeg satt og så på tv, og gjorde litt vondt et lite øyeblikk! :grine2: Endret 24. januar 2006 av søndagsengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. januar 2006 #1583 Del Skrevet 24. januar 2006 Trenger magebilde nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 24. januar 2006 #1584 Del Skrevet 24. januar 2006 Bare du rekker det før magen er borte så er det greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #1585 Del Skrevet 24. januar 2006 Vi har jo noen venner som fikk baby i midten av desember, og vi så henne da hun var 10 dager gammel. Nå fikk jeg bilde på sms, og hun var så søt! Jeg ble, om mulig, enda mer babysyk og utålmodig!!! Mamman hennes skrev at hun smiler og prater masse, og det hørtes ut som det var noe helt annet nå enn for en måned siden! Da var hun urolig og foreldrene kjempeslitne. Da vi så henne, klarte hverken de eller vi å se hvem hun lignet på, men på bildet jeg fikk nå var hun kjempelik på mamman sin. En liten kjæreste til Leon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. januar 2006 #1586 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Hurra, endelig gjør murringene vondt Positive smerter.....jeg gikk rundt på føden og sa at det hele var positive smerter. Det hjalp en hel del Endret 24. januar 2006 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. januar 2006 #1587 Del Skrevet 24. januar 2006 Greit å være babysyk når det bare er en uke igjen til termin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 24. januar 2006 #1588 Del Skrevet 24. januar 2006 bare lurer på hvordan du har det jeg, når jeg begynner å bli skikkelig utålmodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2006 #1589 Del Skrevet 24. januar 2006 Den tanken har slått meg også, baby-E! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #1590 Del Skrevet 24. januar 2006 Hurra, endelig gjør murringene vondt Positive smerter.....jeg gikk rundt på føden og sa at det hele var positive smerter. Det hjalp en hel del ← Ja, ikke sant! De sterkeste murringene har gitt seg litt, men det er noe som gjør vondt i magen fremdeles. Ikke veldig vondt, men litt, og det er en ny følelse som jeg ikke har hatt før Greit å være babysyk når det bare er en uke igjen til termin. ← Ja, takk og pris for at det ikke er lenger! Jeg har jo vært babysyk i lenge, men det var noe spesielt da jeg så bildet av den lille babyen i dag og visste at det ikke er lenge til jeg har MIN EGEN BABY!!!!! bare lurer på hvordan du har det jeg, når jeg begynner å bli skikkelig utålmodig ← Du kan jo prøve å forestille deg det... Og tenk hvor utålmodig du blir når det er liv sin lille baby du sitter og venter på!!! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 24. januar 2006 #1591 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Og tenk hvor utålmodig du blir når det er liv sin lille baby du sitter og venter på!!! :grine2: ← jeg gleder meg jo allerede, selv om jeg prøver å la være, for det er jo så tidlig ennå. Bare tanken på at jeg skal bli tante får hjertet mitt til å banke så fort at jeg blir helt svimmel og tankene flyr av gårde Det er godt jeg har fått handleforbud frem til sommeren av både mor og liv, for hvis ikke hadde nok skapet vært fullt alt! Det er jo så mye fint!! Endret 24. januar 2006 av baby-E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 24. januar 2006 #1592 Del Skrevet 24. januar 2006 har det hendt noe mer da *utålmodig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. januar 2006 #1593 Del Skrevet 24. januar 2006 (((((((((((((((((((((((( F Ø D E )))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 24. januar 2006 #1594 Del Skrevet 24. januar 2006 Hun har koblet av msn for å være litt med sin kjære! Så dere må roe nervene damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. januar 2006 #1595 Del Skrevet 24. januar 2006 Håper dette blir natten det hele begynner...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 24. januar 2006 #1596 Del Skrevet 24. januar 2006 lille pusen følger også nøye med om det skjer noe her snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #1597 Del Skrevet 25. januar 2006 Hun har koblet av msn for å være litt med sin kjære! Så dere må roe nervene damer! ← Håper dette blir natten det hele begynner...... ← Men tror du det var det da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 25. januar 2006 #1598 Del Skrevet 25. januar 2006 Du er som vanlig tiflig oppe ja. Ingenting nytt altså? Terminen nærmer seg jo med stormskritt, så nå har han det snart travelt om han vil komme ut av seg selv altså *hører du det Leon - mammaen din (og mange med henne) er utålmodig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. januar 2006 #1599 Del Skrevet 25. januar 2006 Hei igjen....du er her i dag også ja. Ja ja...ikke noe vi får gjort med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. januar 2006 #1600 Del Skrevet 25. januar 2006 men nå trenger vi et magebilde før magen er borte altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå