Gå til innhold

Mitt liv som mamma til to!

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo, magebilde har jeg jo lovet... og glemt! Skal spørre mannen om han kan ta et bilde av meg når han kommer... :) (Han jobber sent i kveld, da).

Murringene fortsetter forresten! De tok seg opp da jeg satt og så på tv, og gjorde litt vondt et lite øyeblikk! :grine2:

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo noen venner som fikk baby i midten av desember, og vi så henne da hun var 10 dager gammel. Nå fikk jeg bilde på sms, og hun var så søt! Jeg ble, om mulig, enda mer babysyk og utålmodig!!! :hjerter: Mamman hennes skrev at hun smiler og prater masse, og det hørtes ut som det var noe helt annet nå enn for en måned siden! Da var hun urolig og foreldrene kjempeslitne. Da vi så henne, klarte hverken de eller vi å se hvem hun lignet på, men på bildet jeg fikk nå var hun kjempelik på mamman sin. En liten kjæreste til Leon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, endelig gjør murringene vondt :hoppe:

Positive smerter.....jeg gikk rundt på føden og sa at det hele var positive smerter. Det hjalp en hel del ;)

Endret av monja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra, endelig gjør murringene vondt :hoppe:

Positive smerter.....jeg gikk rundt på føden og sa at det hele var positive smerter. Det hjalp en hel del ;)

Ja, ikke sant! :tommelsmil: De sterkeste murringene har gitt seg litt, men det er noe som gjør vondt i magen fremdeles. Ikke veldig vondt, men litt, og det er en ny følelse som jeg ikke har hatt før :)

Greit å være babysyk når det bare er en uke igjen til termin. :ler:

Ja, takk og pris for at det ikke er lenger! Jeg har jo vært babysyk i lenge, men det var noe spesielt da jeg så bildet av den lille babyen i dag og visste at det ikke er lenge til jeg har MIN EGEN BABY!!!!! :hoppe:

bare lurer på hvordan du har det jeg, når jeg begynner å bli skikkelig utålmodig  :ler:

Du kan jo prøve å forestille deg det... ;) Og tenk hvor utålmodig du blir når det er liv sin lille baby du sitter og venter på!!! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og tenk hvor utålmodig du blir når det er liv sin lille baby du sitter og venter på!!!  :grine2:

jeg gleder meg jo allerede, selv om jeg prøver å la være, for det er jo så tidlig ennå.

Bare tanken på at jeg skal bli tante får hjertet mitt til å banke så fort at jeg blir helt svimmel og tankene flyr av gårde :)

Det er godt jeg har fått handleforbud frem til sommeren av både mor og liv, for hvis ikke hadde nok skapet vært fullt alt! Det er jo så mye fint!! :hjerte:

Endret av baby-E
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Hun har koblet av msn for å være litt med sin kjære! Så dere må roe nervene damer!

:ler:

Håper dette blir natten det hele begynner......

Men tror du det var det da?? :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Du er som vanlig tiflig oppe ja. Ingenting nytt altså? Terminen nærmer seg jo med stormskritt, så nå har han det snart travelt om han vil komme ut av seg selv altså :ler:

*hører du det Leon - mammaen din (og mange med henne) er utålmodig*

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...