monja Skrevet 24. januar 2006 #1561 Del Skrevet 24. januar 2006 Bare en uke igjen? Nå synes jeg absolutt Leon skal begynne å tenke på å gjøre alvor ut av å komme ut istedet for å plage mamma'n sin (og oss ) sånn. Du får ta deg et glass vin, spise hvitløk, og løpe trapper, søndagsengel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 24. januar 2006 #1562 Del Skrevet 24. januar 2006 Så du er her enda i dag ja. Hmmm... Nei nå synes jeg Leon skal se til å komme ut snart altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 24. januar 2006 #1563 Del Skrevet 24. januar 2006 Kanskje han kommer dersom vi alle roper høyt i kor! LEON LEON LEON Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 24. januar 2006 #1564 Del Skrevet 24. januar 2006 Hysj ikke rop så høyt! Jeg har nemlig tenkt å besøke søndagsengel på fredag og det går jo ikke om hun ligger på sykehus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 24. januar 2006 #1565 Del Skrevet 24. januar 2006 jammen.. han vil ut jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 24. januar 2006 #1566 Del Skrevet 24. januar 2006 God morgen! Ingen Leon i dag heller? Jeg som var sikke på at han sa han skulle komme i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #1567 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Ingen ting i dag heller, nei...! Nå skal jeg snart til legen, så da får jeg i hvertfall hørt litt på til Leon... Endret 24. januar 2006 av søndagsengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 24. januar 2006 #1568 Del Skrevet 24. januar 2006 Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. januar 2006 #1569 Del Skrevet 24. januar 2006 Hurra for 1 uke til termin!!! Lykke til hos legen i dag og håper hodet har festet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2006 #1570 Del Skrevet 24. januar 2006 En uke til terminen!!! Spent på legebesøket ditt jeg da - og så håper jeg og krysser fingre for at Leon får se dagens lys innen ei uke har gått! Ingen vits i å vente til februar vel, Leon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 24. januar 2006 #1571 Del Skrevet 24. januar 2006 hvordan gikk det hos legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #1572 Del Skrevet 24. januar 2006 Hei og hopp! Det gikk bra hos legen. Alle prøver var fine, magen har vokst som den skal, hjertelyden var bra, og hodet ligger dypt! Det hadde jeg regnet med, siden jeg har kjent at han har presset seg langt ned den siste tiden. Regner med at det er skikkelig festet nå (Men er ikke sikker altså. Som jeg har sagt før, synes legen min det er vanskelig å si 100% om det var festet. Men hun trodde det var det for en uke siden, så...) Jeg kjenner mer og mer murringer i mage og rygg, men som jeg skrev tidligere i dag, tør jeg ikke å håpe at det er tegn på noe som helst... (men jeg håper jo likevel, da ) Har nettopp spist en porsjon rømmegrøt med masse kanel på. Gir ikke opp kjerringrådene altså! Mannen ringte forresten i sted, da han trodde jeg var ferdig hos legen, for å høre hvordan det hadde gått. Han venter så fælt på Leon at han begynner å dagdrømme, tror jeg Han hadde nemlig et lite håp om at legen hadde sagt jeg måtte reise til sykehuset fordi fødselen var i gang. Jeg var bare "skapt for å føde", så jeg hadde ikke kjent noe til riene enda... Søte utålmodige mannen min :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2006 #1573 Del Skrevet 24. januar 2006 Søte mannen din! Flott at alt er bra - da er det vel bare å komme da, lille gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. januar 2006 #1574 Del Skrevet 24. januar 2006 Søte mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. januar 2006 #1575 Del Skrevet 24. januar 2006 Mannen din er veldig søt! Så flott at alt gikk bra på legekontrollen! Sånne murringer lover jo godt da! Som jeg har skrevet tidligere, hadde jeg det sånn i flere uker før Brage kom, og det som til slutt funka tror jeg var adskillige runder med samt raske gåturer. Du får gjøre det du orker! Når bekkenet er vondt frister det kanskje ikke så veldig! Sender over masse masse fødevibber: (((((((((((((((((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #1576 Del Skrevet 24. januar 2006 Takk for vibber!!! Bekkenet er helt fint i dag, tror det bare var en påkjenning å gå ute i snøen. Jeg har jo ikke akkurat gått så veldig mye i løpet av svangerskapet... Fint å høre at murringene lover godt! Hittil har jeg ikke merket noe ekstra etter , men det er vel bare å stå på... Jeg trodde man måtte være moden for at skulle ha effekt, men leste i går at det setter i gang modningsprosessen hvis man er umoden. Og det er jo litt motiverende, da (sjelden jeg trenger motivasjonsfaktorer for å ha sex, men... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. januar 2006 #1577 Del Skrevet 24. januar 2006 Deilig å lese om at alt fortsatt er bra!! Nå er det snart på tide at Leon bestemmer seg!! Hele kg venter i spenning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. januar 2006 #1578 Del Skrevet 24. januar 2006 Og dere selvfølgelig også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 24. januar 2006 #1579 Del Skrevet 24. januar 2006 Så flott at alt står bare bra til da. Og søte mannen din da Da er det bare å ta tålmodigheten (og kjerringrådene) til hjelp da, og vente på det forestående. Blir ikke akkurat mindre spennende å åpne dagboka di om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. januar 2006 #1580 Del Skrevet 24. januar 2006 Ja, sex hjelper på modning hvis man er umoden! Prostaglandinene i sæden er det samme stoffet som brukes til å sette i gang fødsel på sykehus. Bare i mindre mengder da! Så her er det bare å i vei! Og ligg rolig lenge etterpå så det får virke ordentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå