Fibonacci Skrevet 22. januar 2006 #1501 Del Skrevet 22. januar 2006 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #1502 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg ble litt nysgjerrig mtp denne ul-terminen i uke 10/11 jeg da...hvordan stemte den med den terminen du selv hadde regna ut? ← Jeg hadde ikke regnet ut noen termin selv, siden jeg ikke visste når jeg hadde eggløsning eller første dag i siste mens. Ble jo gravid rett etter at jeg slutta med p-piller. Så jeg forholdt meg bare månedsskiftet januar/februar fram til jeg fikk beskjed om 21. januar. Og så ble jeg altså flyttet til 31. januar... Legen skrev 25.01.06 som usikker termin ved aller første kontroll. Så her er nok ting ganske usikre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 22. januar 2006 #1503 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg fødte 9 dager før termin Så krysser fingre for at i dag er dagen!!! Selv om vannet mitt gikk 11 dager før termin, så er det helt unødvendig at det skal gå så treigt med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. januar 2006 #1504 Del Skrevet 22. januar 2006 Blir like skuffa hver dag jeg ser at du her her på KG jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #1505 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg fødte 9 dager før termin Så krysser fingre for at i dag er dagen!!! ← Jeg lever i håpet... Fin-fin dag å føde på! Blir like skuffa hver dag jeg ser at du her her på KG jeg.... ← Takk det samme, Heidi!! *snurt* Jeg blir nok sittende her til uti februar en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 22. januar 2006 #1506 Del Skrevet 22. januar 2006 neida.. skjer nok noe snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #1507 Del Skrevet 22. januar 2006 Takk det samme, Heidi!! *snurt* ← Huff, fikk nesten dårlig samvittighet for denne! Kjempekoselig at du er innom, Heidi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. januar 2006 #1508 Del Skrevet 22. januar 2006 Må stadig innom for å se om det skjer noe... ... og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #1509 Del Skrevet 22. januar 2006 Takk for det, Cr@sh Nå har mannen og jeg gått tur. Ikke like langt som i går, for jeg har fortsatt vondt i bekkenet etter "langturen" vår. Føler virkelig at jeg vagger når jeg går Det var godt å være litt ute :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 22. januar 2006 #1510 Del Skrevet 22. januar 2006 Sender en stor fødeklem! Spennende å følge med på om ikke Leon kommer snart. Men den som er tolmodig, blir overrasket... eller noe sånt. hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. januar 2006 #1511 Del Skrevet 22. januar 2006 Nesten så jeg blir litt skuffet når jeg ser deg her jeg og . Jeg fødte 19 dager før termin, men det er jo en stund siden for din del da *sukk* Håper Leon finner veien ut før i mars iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #1512 Del Skrevet 22. januar 2006 Sender en stor fødeklem! Spennende å følge med på om ikke Leon kommer snart. Men den som er tolmodig, blir overrasket... eller noe sånt. hehe... ← Takk for fødeklem Et fint ordtak det der! Jeg føler meg faktisk ganske tålmodig av og til, når jeg klarer å si til meg selv at om en tre ukers tid er han her uansett! Tre uker er jo ikke lenge!! Men det hadde passet bra i dag, altså! Nesten så jeg blir litt skuffet når jeg ser deg her jeg og . Jeg fødte 19 dager før termin, men det er jo en stund siden for din del da *sukk* Håper Leon finner veien ut før i mars iallefall ← Før mars ja!!! Det er han bare nødt til! Jeg har fått overtidsdato 14. februar, så da kommer han nok senest på den tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. januar 2006 #1513 Del Skrevet 22. januar 2006 Han finner nok veien ut før februar ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 22. januar 2006 #1514 Del Skrevet 22. januar 2006 Hva med magebilde?? Dette er så spennende!! Og jeg reiser jo bort i morgen og er tilbake den 1.februar, og da har jeg sikkert gått glipp av hele fødselen. Så derfor ønsker jeg deg nå en tidlig tillykke med fødselen Søndagsengel. Gleder meg til å lese referat fra deg her inne om noen dager...Kos deg - du skal bli MAMMA!! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #1515 Del Skrevet 22. januar 2006 Hva med magebilde?? Dette er så spennende!! Og jeg reiser jo bort i morgen og er tilbake den 1.februar, og da har jeg sikkert gått glipp av hele fødselen. Så derfor ønsker jeg deg nå en tidlig tillykke med fødselen Søndagsengel. Gleder meg til å lese referat fra deg her inne om noen dager...Kos deg - du skal bli MAMMA!! :grine2: ← Magebilde ja... Kan spørre mannen om litt hjelp når han kommer hjem Takk for lykkeønskninger! Må bare si jeg HÅPER du går glipp av fødselen!! (Men har mine tvil..... ) Også må dere kose dere noe helt vannvittig på bryllupsreisen! Gleder meg til å lese om den når dere er tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. januar 2006 #1516 Del Skrevet 22. januar 2006 send meg et magebilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. januar 2006 #1517 Del Skrevet 22. januar 2006 Håper du skjønte at kommentaren min bare var fleip. Har jo bare så lyst til at Leon skal komme ut snart vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. januar 2006 #1518 Del Skrevet 22. januar 2006 Synes du er flink til å være tålmodig jeg. Gjør koselige ting mens du venter, og tar det som det kommer. Tipper han kommer før 1. februar jeg altså! Men her kommer noen fødevibber uansett!: ((((((((((((((((((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 22. januar 2006 #1519 Del Skrevet 22. januar 2006 ((((((((((((((((((((((((((((((Veer)))))))))))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((((((((((((((føde))))))))))))))))))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 23. januar 2006 #1520 Del Skrevet 23. januar 2006 Her var det mange sider å oppdatere seg på i løpet av helga. Og bnå krysser jeg fingra for at du ikke kommer på nett i dag, men er på vei til føden ((((((((((((((((((((((føde))))))))))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå