Murmelmy Skrevet 12. januar 2006 #1281 Del Skrevet 12. januar 2006 Jippi! Lykke til! Herregud som jeg gleder meg til du får barn (er det normalt?) hihihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. januar 2006 #1282 Del Skrevet 12. januar 2006 Heisann! Høres ut som det skjer masse hos deg for tiden... spennende! Håper kontrollen i morgen er ok da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #1283 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Jeg vet jeg er lite oppdatert ettersom min tilgang på nett er svært begrenset fortiden...men, dere vet altså at det blir en liten gutt!? En liten :hjerte:Leon:hjerte:!??? Prøvde bla litt i boken din, men fant ikke noe... Vært på 3D UL eller noe!?? Gratulerer i allefall - nå blir det stas - slett ikke lenge til han kommer!!! ← Ja, vi vet nå at det er en gutt i magen min! Jeg snubla i trappa og falt, skjønner du Og selv om jeg ikke var bekymret, ringte jeg sykehuset fordi jeg leste at alle som faller skal sjekkes med ul og ctg. Så da ble det en ekstra UL, og Leon viste seg villig fram Her er innlegget hvor jeg forteller om det (ikke at det er så interessant, men... ) Jippi! Lykke til! Herregud som jeg gleder meg til du får barn (er det normalt?) hihihi ← Så koselig da Jeg gleder meg til å følge med deg videre også!! Jeg husker hvor spennende det var å følge med på Siam den siste tiden før Oliver kom, så jeg gleder meg til flere sånne hendelser! Heisann! Høres ut som det skjer masse hos deg for tiden... spennende! Håper kontrollen i morgen er ok da! ← I dag er det ikke så mye aktivitet eller kynnere, men jeg håper ting skjer sakte men sikkert likevel! Det skal bli godt med kontroll i morgen, ja! Endret 12. januar 2006 av søndagsengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #1284 Del Skrevet 12. januar 2006 I dag kom det bleieprøver og et blad i posten fra Libero. Har fått fra Pampers for lenge siden. Det er jo bare reklame, men for meg som er i skikkelig babymodus for tiden er det helt topp :grine2: Det er til og med forklaring på hvordan man tar på bleier (..."Hvis du har en gutt, bøy barnets tiss nedover") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 12. januar 2006 #1285 Del Skrevet 12. januar 2006 I dag kom det bleieprøver og et blad i posten fra Libero. Har fått fra Pampers for lenge siden. Det er jo bare reklame, men for meg som er i skikkelig babymodus for tiden er det helt topp :grine2: Det er til og med forklaring på hvordan man tar på bleier (..."Hvis du har en gutt, bøy barnets tiss nedover") ← Godt å høre, jeg kommer til å trenge det når det en gang blir vår tur Hva gjør jeg forresten i graviddagbøker...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #1286 Del Skrevet 12. januar 2006 Hva gjør jeg forresten i graviddagbøker...? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #1287 Del Skrevet 12. januar 2006 Nå henger gardinene på plass på barnerommet!!! Tok laaaang tid å få dem ferdige (nettopp ferdig), men det er SÅÅ deilig å ha det gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. januar 2006 #1288 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg lurte akkurat på om jeg skulle melde meg inn i Libero-klubben. Bare sånn for moro skyld - kjekt med noen bleieprøver! Gratulerer med ferdige gardiner - det må være SÅ stas å ha dem på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #1289 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg lurte akkurat på om jeg skulle melde meg inn i Libero-klubben. Bare sånn for moro skyld - kjekt med noen bleieprøver! Gratulerer med ferdige gardiner - det må være SÅ stas å ha dem på plass! ← Klart du må melde deg inn! Alt som er gratis, vet du... Ja, endelig er gardinene på plass! Nesten så jeg gleder meg til å se huset utenfra... (det er vinduet ut mot veien, og har vært uten gardiner helt til nå ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariadne Skrevet 12. januar 2006 #1290 Del Skrevet 12. januar 2006 Gardinene ble nok kjempe kule Så flink du er om dagen da. Jeg har nettopp sovet et par timer og er fortsatt like trøtt! Men kan ikke sove mer nå for det gjelder å få sove i ti tiden igjen. Er så sulten om dagen, og magen min er ordentlig oppblåst på kveldstid. Buksen strammer selv om jeg ikke spiser noe særlig mer enn jeg har gjort tidligere. Kanskje et par knekkebrød mer men "That's it". Synes jeg er ordentlig flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #1291 Del Skrevet 12. januar 2006 Gardinene ble nok kjempe kule Så flink du er om dagen da. Jeg har nettopp sovet et par timer og er fortsatt like trøtt! Men kan ikke sove mer nå for det gjelder å få sove i ti tiden igjen. Er så sulten om dagen, og magen min er ordentlig oppblåst på kveldstid. Buksen strammer selv om jeg ikke spiser noe særlig mer enn jeg har gjort tidligere. Kanskje et par knekkebrød mer men "That's it". Synes jeg er ordentlig flink! ← Jeg kjenner meg så veldig igjen i det du skriver! Jeg drev med bacheloroppgaven, og etter det lesing til muntlig, da jeg var omtrent like langt på vei som deg. Sovna i lesingen hver eneste dag, jeg Heldigvis var det sommerferie etterpå, og da sov jeg masse. Var så trøtt at jeg ikke orket å ligge å lese engang, så da var lydbok og discman kjekt! Så fikk jeg solt meg litt til bryllupet samtidig Jeg spiste og spiste også! Du er lur (og flink) hvis du klarer å begrense deg litt! Det gjorde nemlig ikke jeg (som tenkte at jeg måtte jo ha lov til å kose meg når jeg var gravid, ferdig med utdanningen og hadde sommerferie... ), og jeg har nok fått en del ekstra kilo på grunn av det, som kan bli vanskelige å bli kvitt etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 12. januar 2006 #1292 Del Skrevet 12. januar 2006 Det er så spennende alt som skjer nå! Har sommerfugler i magen hver gang jeg ser det er et nytt innlegg i dagboken din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. januar 2006 #1293 Del Skrevet 12. januar 2006 Åh, er det Leon som kommer! Jeg er litt treig da, men følger fortsatt med. Du skriver så fint om alltingen synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #1294 Del Skrevet 13. januar 2006 Det er så spennende alt som skjer nå! Har sommerfugler i magen hver gang jeg ser det er et nytt innlegg i dagboken din! ← Åh, er det Leon som kommer! Jeg er litt treig da, men følger fortsatt med. Du skriver så fint om alltingen synes jeg ← Så koselig av dere!! Jeg håper jeg snart har noen spennende nyheter å komme med! Jeg våknet nettopp av et mareritt. Lenge siden jeg har drømt noe, men denne gangen drømte jeg at Leon døde under fødselen. Folk besøkte oss på sykehuset (husker bl.a. at iss var der), og farmor sa at han døde av "for lite salt i marinaden" ( ). Da mannen og jeg var alene etter at alle hadde gått, sa jeg at jeg var så lei meg fordi det var akkurat Leon som var død, for at vi ikke fikk oppleve hva slags mennenske han var. For jeg hadde jo blitt glad i den lille krabaten i magen min... Da jeg våknet, kjente jeg hvor knyttet jeg har blitt til Leon, og hvor glad jeg er i han. Gleder meg så utrolig til han kommer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 13. januar 2006 #1295 Del Skrevet 13. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #1296 Del Skrevet 13. januar 2006 Nå er jeg tilbake fra sjekk hos legen. Jeg har fortsatt protein i urinen, samme mengde som sist. I dag hadde jeg spor av sukker også, men det tilskrev hun browniesen jeg spiste i går kveld Blodtrykket var bedre i dag enn sist, så hun sa at det ikke er svangerskapsforgiftning på gang Neste time er allerede på tirsdag. Hun som tok seg av urinprøven og blodtrykket sa forresten at hun syntes jeg hadde liten mage Jeg som synes jeg er sååå stor! Den er i hvertfall ikke uvanlig liten! Men hun har fortalt meg en gang tidligere at hun har tvillinger, så hun hadde sikkert gigantisk mage da hun var like langt på vei som jeg er nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 13. januar 2006 #1297 Del Skrevet 13. januar 2006 hvis hun selv gikk med tvilling mage..så blir nok magen din liten i forhold synes din ser ganske normal stor ut jeg.. men jeg har jo ikke sett så mange mager at det gjør noe heller da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 13. januar 2006 #1298 Del Skrevet 13. januar 2006 Innom for en liten sjekk! Ha en fin dag! Nyt dine siste dager uten barn Selv om du sikkert er veldig utålmodig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. januar 2006 #1299 Del Skrevet 13. januar 2006 God helg Jeg er innom deg stadig vekk for å se hvordan det går med deg, men jeg er desverre veldig gårlig til å legge igjen spor Men her kommer en stoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #1300 Del Skrevet 13. januar 2006 hvis hun selv gikk med tvilling mage..så blir nok magen din liten i forhold synes din ser ganske normal stor ut jeg.. men jeg har jo ikke sett så mange mager at det gjør noe heller da ← ja, men med den jobben hun har, så ser hun sikkert ganske mange mager da! det spiller ingen rolle for meg, det er jo livmorstørrelsen som teller, og den er veldig normal Innom for en liten sjekk! Ha en fin dag! Nyt dine siste dager uten barn Selv om du sikkert er veldig utålmodig! ← Takk! Jeg tenkte faktisk på det i sted, at dette er en av de siste helgene mannen og jeg har helt alene sammen... Ganske rart! Heldigvis er det en fantastisk fin grunn til at vi snart må dele livet med en til Jeg ser jo på en måte bare for meg den lille familieidyllen vi snart skal få oppleve - selv om jeg vet godt at virkeligheten kommer til å by på mer enn bare glade dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå