Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2006 #1241 Del Skrevet 10. januar 2006 Ja, nå må du ta det med ro og passe på deg selv og lille Leon. Hadde vært morro med nytt bilde for å se om magen din har sunket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. januar 2006 #1242 Del Skrevet 10. januar 2006 Tenk, nå er du snart Mamma! Har en liten morsom, og sann, historie som kan forkorte ventetiden med et par sekunder. En kvinne skulle føde og fødselen var allerede langt på vei, og de skyndte seg alt de kunne til sykehuset. Men, hun rakk ikke lenger enn til inn i heisen og der kom ungen ut. Moren var helt fortvilet etterpå og gråt en del, og jordmoren prøvde å trøste henne. "Det er da ikke så ille. For to år siden var det en kvinne som fødte på parkeringsplassen utenfor her." "Ja, jeg vet." hulket moren fram, "Det var meg det også." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #1243 Del Skrevet 10. januar 2006 Tenk, nå er du snart Mamma! Har en liten morsom, og sann, historie som kan forkorte ventetiden med et par sekunder. En kvinne skulle føde og fødselen var allerede langt på vei, og de skyndte seg alt de kunne til sykehuset. Men, hun rakk ikke lenger enn til inn i heisen og der kom ungen ut. Moren var helt fortvilet etterpå og gråt en del, og jordmoren prøvde å trøste henne. "Det er da ikke så ille. For to år siden var det en kvinne som fødte på parkeringsplassen utenfor her." "Ja, jeg vet." hulket moren fram, "Det var meg det også." ← Er den virkelig sann?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 10. januar 2006 #1244 Del Skrevet 10. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 10. januar 2006 #1245 Del Skrevet 10. januar 2006 Ja, nå må du bare slappe av og nyte freden og roden før lille Leon spretter ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. januar 2006 #1246 Del Skrevet 10. januar 2006 Når er termin egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. januar 2006 #1247 Del Skrevet 10. januar 2006 Er den virkelig sann?? ← Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2006 #1248 Del Skrevet 10. januar 2006 Herlig historie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #1249 Del Skrevet 10. januar 2006 Når er termin egentlig? ← 31. januar. Akkurat tre uker til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. januar 2006 #1250 Del Skrevet 10. januar 2006 Oj, ja da nærmer det seg med stormskritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2006 #1251 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg er så spent hver gang jeg titter innom jeg nå - for nå kan det jo vel egentlig skje ting når tid som helst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2006 #1252 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg er så spent hver gang jeg titter innom jeg nå - for nå kan det jo vel egentlig skje ting når tid som helst? ← Samme her!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. januar 2006 #1253 Del Skrevet 10. januar 2006 Oisann, høres ikke helt bra ut med begynnende svangerskaps-forgiftning! Du får ta det veldig med ro, håper du blir godt fulgt opp av lege og jordmor. 3 uker til termin, det er jammen ikke lenge til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #1254 Del Skrevet 11. januar 2006 Oisann, høres ikke helt bra ut med begynnende svangerskaps-forgiftning! Du får ta det veldig med ro, håper du blir godt fulgt opp av lege og jordmor. 3 uker til termin, det er jammen ikke lenge til! ← Jeg blir godt fulgt opp av legen, heldigvis Skal dit både fredag og tirsdag som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2006 #1255 Del Skrevet 11. januar 2006 God morgen til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #1256 Del Skrevet 11. januar 2006 God morgen til deg. ← God morgen Heidi Jeg har hatt murringer i magen og ryggen i en time! Nå har det roet seg, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2006 #1257 Del Skrevet 11. januar 2006 Gurimalla, nå blir det spennende fremover altså. Håper for din del at lille Leon ikke venter alt for lenge før han tar turen ut for å hilse på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 11. januar 2006 #1258 Del Skrevet 11. januar 2006 Har nesten blitt en vane dette å åpne boka di med spenning.. Er jo ting som tyder på at terminen og fødselen nærmer seg med stormskritt da Bra du blir godt fulgt opp. Vil jo ikke ha noe av svangerskapsforgiftning God morgen, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 11. januar 2006 #1259 Del Skrevet 11. januar 2006 Ja, dette er thriller-boken for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #1260 Del Skrevet 11. januar 2006 Takk dere! (Thriller-bok du ) Murringene og kynnerne startet igjen i ni-tiden, så jeg gikk og la meg litt. De forsvant ikke, jeg sovnet, og jeg kjente dem med en gang jeg våknet også. Rygg, mage og lår. Har dem fremdeles! Har jo skjønt inne på sm at man kan gå sånn i flere uker før fødsel, men jeg ser det jo så klart som noe positivt! Og jeg kjenner tydelig igjen beskrivelsene fra de som har hatt dette før meg. Noe er det godt for, og det er jo, som Markblomsten sier, tydelig at det går mot termin!! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå