Gå til innhold

Mitt liv som mamma til to!

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Ja, nå må du ta det med ro og passe på deg selv og lille Leon. Hadde vært morro med nytt bilde for å se om magen din har sunket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk, nå er du snart Mamma! :hoppe:

Har en liten morsom, og sann, historie som kan forkorte ventetiden med et par sekunder. ;) En kvinne skulle føde og fødselen var allerede langt på vei, og de skyndte seg alt de kunne til sykehuset. Men, hun rakk ikke lenger enn til inn i heisen og der kom ungen ut. Moren var helt fortvilet etterpå og gråt en del, og jordmoren prøvde å trøste henne. "Det er da ikke så ille. For to år siden var det en kvinne som fødte på parkeringsplassen utenfor her." "Ja, jeg vet." hulket moren fram, "Det var meg det også." :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk, nå er du snart Mamma! :hoppe:

Har en liten morsom, og sann, historie som kan forkorte ventetiden med et par sekunder.  ;) En kvinne skulle føde og fødselen var allerede langt på vei, og de skyndte seg alt de kunne til sykehuset. Men, hun rakk ikke lenger enn til inn i heisen og der kom ungen ut. Moren var helt fortvilet etterpå og gråt en del, og jordmoren prøvde å trøste henne. "Det er da ikke så ille. For to år siden var det en kvinne som fødte på parkeringsplassen utenfor her." "Ja, jeg vet." hulket moren fram, "Det var meg det også."  :ler:

:hoho: Er den virkelig sann??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oisann, høres ikke helt bra ut med begynnende svangerskaps-forgiftning! Du får ta det veldig med ro, håper du blir godt fulgt opp av lege og jordmor.

3 uker til termin, det er jammen ikke lenge til! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oisann, høres ikke helt bra ut med begynnende svangerskaps-forgiftning! Du får ta det veldig med ro, håper du blir godt fulgt opp av lege og jordmor.

3 uker til termin, det er jammen ikke lenge til! :hoppe:

Jeg blir godt fulgt opp av legen, heldigvis :) Skal dit både fredag og tirsdag som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen til deg. :kose:

God morgen Heidi :klem:

Jeg har hatt murringer i magen og ryggen i en time! :) Nå har det roet seg, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gurimalla, nå blir det spennende fremover altså. Håper for din del at lille Leon ikke venter alt for lenge før han tar turen ut for å hilse på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Har nesten blitt en vane dette å åpne boka di med spenning.. :smilbla: Er jo ting som tyder på at terminen og fødselen nærmer seg med stormskritt da :)

Bra du blir godt fulgt opp. Vil jo ikke ha noe av svangerskapsforgiftning :riste:

God morgen, forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere! :klem: (Thriller-bok du :ler: ) Murringene og kynnerne startet igjen i ni-tiden, så jeg gikk og la meg litt. De forsvant ikke, jeg sovnet, og jeg kjente dem med en gang jeg våknet også. Rygg, mage og lår. Har dem fremdeles! :hoppe: Har jo skjønt inne på sm at man kan gå sånn i flere uker før fødsel, men jeg ser det jo så klart som noe positivt! Og jeg kjenner tydelig igjen beskrivelsene fra de som har hatt dette før meg. Noe er det godt for, og det er jo, som Markblomsten sier, tydelig at det går mot termin!! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...