Gå til innhold

Mitt liv som mamma til to!

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

((((((((((((((((((((((((((((FØDEVIBBER))))))))))))))))))))))))))))))

Åhh, det er de første jeg har fått!!! Takk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj oj, nå nærmer det seg med stormskritt! Så rart, føler at det bare er sååå kort tid siden du skrev i dagboken min at du var babysyk og nå skal du vært øyeblikk møte babyen din :hjerte: GLED DEG! Jeg misunner deg virkelig der du er akkurat nå.. Å føde er bare så fantastisk! Alle sier det og det er bare så sant som det kan få blitt:når babyen er i armene dine så opplever du noe helt ubeskrivelig fantastisk, som ikke kan sammenlignes med noe! Den siste tiden blir man fryktelig utålodige men det hjalp meg veldig å "regne" med at babyen ikke kommer før etter termin, da får man ikke så høye fprhåpninger! Det er jo også som regel sånn for førstegangsfødene..

Vet ikke hvordan det er med deg men jeg orket ikke tanken på sex på slutten, det angret jeg på for den pillen jeg fikk når jeg ble satt i gang hadde akkurat det samme i seg som sæden har.. Og det er jo mye bedre og koseligere å starte fødselen naturlig!

Sender deg i hvertfall masse fødselsvibber :klem:

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj oj, nå nærmer det seg med stormskritt! Så rart, føler at det bare er sååå kort tid siden du skrev i dagboken min at du var babysyk og nå skal du vært øyeblikk møte babyen din :hjerte: GLED DEG! Jeg misunner deg virkelig der du er akkurat nå.. Å føde er bare så fantastisk! Alle sier det og det er bare så sant som det kan få blitt:når babyen er i armene dine så opplever du noe helt ubeskrivelig fantastisk, som ikke kan sammenlignes med noe!  Den siste tiden blir man fryktelig utålodige men det hjalp meg veldig å "regne" med at babyen ikke kommer før etter termin, da får man ikke så høye fprhåpninger! Det er jo også som regel sånn for førstegangsfødene..

Vet ikke hvordan det er med deg men jeg orket ikke tanken på sex på slutten, det angret jeg på for den pillen jeg fikk når jeg ble satt i gang hadde akkurat det samme i seg som sæden har.. Og det er jo mye bedre og koseligere å starte fødselen naturlig!

Sender deg i hvertfall masse fødselsvibber :klem:

Stor klem

Det er så koselig å høre om andres positive opplevelser rundt fødselen :klem: Jeg gleder meg veldig!!! :grine2: Når det gjelder sexen, så hadde vi planer om det i går, nettopp på grunn av at det hjelper til med modningen. Men jeg har ikke så lyst om dagen, og likte ikke tanken på å gjøre det bare for å få fart på sakene... Men det er kanskje verdt forsøket :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Skal si du er våken om nettene søndagsengel. Håper du fikk sove igjen i natt da. :kose:

Nå blir det noen spennende uker fremmover, men forhåpentligvis ikke så mange ukene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal si du er våken om nettene søndagsengel. Håper du fikk sove igjen i natt da. :kose:

Nå blir det noen spennende uker fremmover, men forhåpentligvis ikke så mange ukene. ;)

Ja, her har det blitt m,nge våkenetter i det siste! Og flere skal det bli i månedene framover! Jeg har ikke tenkt å sette meg ved pc'n mens jeg ammer, da :ler: Jeg fikk sove igjen :)

I dag skal jeg se på Vendepunkt på NRK kl 22.30 (hvis jeg klarer å holde meg våken).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos mamma og pappa en tur, og det aller første mamma sa da hun fikk se meg var: "Oi, NÅ har magen din sunket!" :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Det er sikkert det du har kjent i det siste! Leon som borer seg godt nedi bekkenet ditt og bare legger seg til rette!

Har du noe nytt magebilde til oss..? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Det er sikkert det du har kjent i det siste! Leon som borer seg godt nedi bekkenet ditt og bare legger seg til rette!

Har du noe nytt magebilde til oss..? :sjenert:

Det er nok det! Jeg skal til legen i dag, så det blir spennende å høre om han er langt nede :) Jeg har ikke tatt noe nytt bilde, tenkte å gjøre det på søndag (38 uker). Men jeg føler ikke selv at magen er så mye lavere enn den var på siste bilde. Det synes vel kanskje bare bedre i virkeligheten enn på bildet...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlighet som tiden flyr!!! fiiiine magen din da....Det er ikke lenge igjen nå..Når magen har sunket også... Jeg krysser fingrene og sender over noen

<<<<<<FØDEVIBBER>>>>>>

jeg også!

God :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet som tiden flyr!!! fiiiine magen din da....Det er ikke lenge igjen nå..Når magen har sunket også... Jeg krysser fingrene og sender over noen

<<<<<<FØDEVIBBER>>>>>>

jeg også!

God  :klem: fra Madden

Takk for vibber!! Det trenger jeg :) Mannen har tro på (eller i hvertfall et håp om) fødsel til helgen, mens jeg gjetter på 11. februar... Så kanskje vi møtes på midten?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på om jeg skal spørre legen om en GU. Det er jo ikke akkurat det jeg helst ber om, sånn til vanlig, men jeg er så veldig nysgjerrig å om det har skjedd noe som helst modning!!! Får høre hva hun sier, det kan jo hende hun foreslår det selv... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Markblomsten

Så spennende med kontroll nå på slutten da!

Må bare fortelle at jeg traff hun med termin samtidig som deg i går. Første jeg la merke til var at magen hadde "falt" ned. Da måtte jge le litt når jeg etterpåleste kommentaren til moren din :) Tydelig at dere er på samme sted i graviditeten! Spennende!!

Lykke til på kontrollen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle at jeg traff hun med termin samtidig som deg i går. Første jeg la merke til var at magen hadde "falt" ned. Da måtte jge le litt når jeg etterpåleste kommentaren til moren din :) Tydelig at dere er på samme sted i graviditeten!

Morsomt! :ler:

Følger spent med deg nå Søndagsengel! Dette er jo like spennende lesing som krim! ;)  :ler:

:ler:

Tilbake fra legetimen. Alt ser ut til å være som det skal med Leon. Han ligger i hodeleie, men hodet er fremdeles bevegelig. Jeg hadde litt protein i urinen i dag, og litt høyere blodtrykk enn sist. Dette, sammen med hodepinen jeg har hatt og ødemene jeg har, kan være tegn på begynnende svangerskapsforgiftning. Derfor skal jeg tilbake med urinprøve på fredag, og til ny kontroll tirsdag om en uke. Hun sa at hvis hodepinen kommer tilbake, eller jeg får flimring for øynene, vondt øverst i magen eller kjenner mindre liv, skal jeg ringe sykehuset. Så nå gjelder det å ikke kjenne for godt etter. (Da har det lett for å "dukke opp" ting hos meg... :sjenert: ) Hun sa jeg skulle ta det helt med ro ("ingen lange handleturer" :fy_fy: ), og at jeg skulle blitt sykmeldt hvis det ikke var tid for permisjon. Det høres litt skummelt ut at hun tar det så alvorlig, når jeg ikke føler meg noe dårlig. Men det er jo godt å bli tatt på alvor.

Så nå skal jeg..... ta det med ro :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...