søndagsengel? Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #1201 Del Skrevet 7. januar 2006 Kjempekoselig å komme inn hit og se at så mange har vært innom!!! Jeg kan bare ikke legge skjul på at jeg gleder meg til jeg kommer dit du er nå - det er jo så spennende og koselig å lese dagboka di nå! ← Det er bare å glede seg! Det er stort med all spenningen rundt de nærmeste ukene!! Vi vet ikke når det vil skje, hvordan det vil bli og hvordan babyen er, vi vet bare at det kommer til å skje om ikke så lenge Gardinene var kjempefine da! Må jo innrømme at det er litt ekstra spennende å lese om slutten av gravideiteten din da jeg kjenner ei med termin samme dag. FÅr liksom vite litt mer av hva hun gjennomgår nå. Og så blir det jo litt spennende å se hvem av dere som får hilse på babyen deres først. Ha en fin kveld da ← Jeg har ikke kommet lenger på gardinene enda... Jeg er ikke så veldig håndarbeidsmenneske, tror jeg... (Håper det er jeg som får treffe babyen først, for jeg er utålmodig!!! ) God morgen! ← Håper dere har det koselig i Fredrikstad i dag! Søte mannen din som sydde forklær til hele familien! Mannen min sydde forkle til faren sin til jul i år. Han var veldig stolt over at det eneste jeg måtte gjøre, var å spole opp mer undertråd og tre maskinen på nytt! Det er så spennende at det begynner å nærme seg! Skjønner at du begynner å bli litt rastløs, men lille Leon kommer når han selv vil, tenker jeg! Uansett er det jo litt gøy når ting skjer med kroppen, og du kan merke det! ← Her i huset var det mannen som måtte spole over undertråd. Det har jeg aldri kunnet... Men jeg får ham ikke til å sy gardinene... Guri, så spennende det holder på å bli her da..... ← :grine2: Håper du får en fin helg søndagsengel! ← Ha en god helg dere også!! I dag har jeg kjent masse liv og nedpress. det gjør litt vondt, eller det stikker, men det varer så kort om gangen at jeg nesten ikke rekker å registrere det før det er over. Vi har vært på Happyland og kjøpt stellebord! sånn med badebalje, stellematte og hylle under. Det står i all sin prakt på badet nå, og bare venter på å bli tatt i bruk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #1202 Del Skrevet 8. januar 2006 37+0 3 uker og 2 dager til termin Vekt: 2950 g Full lengde: 46 cm Nå gjøres bare finpussen mens fosteret fortsetter å legge på seg, og fosteret er snart klart til å bli født. Barnet vil ikke regnes som prematurt (for tidlig) om det fødes etter inngangen av denne uken. De siste ukene vokser fosteret saktere, men gutter vokser vanligvis fortere enn jenter. Laget av vernix er i ferd med å forsvinne, men noe vil sannsynligvis være til stede og kan faktisk hjelpe under fødselen. Det oljete kremlaget kan gjøre det enklere for fosteret å passere gjennom fødselskanalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 8. januar 2006 #1203 Del Skrevet 8. januar 2006 37 uker på vei Er det 31.januar du har termin? En liten vannmann med andre ord. Ikke noe dårlig stjernetegn det ..jeg er nemlig født i februar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #1204 Del Skrevet 8. januar 2006 37 uker på vei Er det 31.januar du har termin? En liten vannmann med andre ord. Ikke noe dårlig stjernetegn det ..jeg er nemlig født i februar! ← 31. januar ja! Jeg har også hørt at Vannmenn er snille barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 8. januar 2006 #1205 Del Skrevet 8. januar 2006 veldig snille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #1206 Del Skrevet 8. januar 2006 Dette er forresten tredje dagen med hodepine Jeg har ikke tatt noe som helst smertestillende mens jeg har vært gravid, så da har jeg tenkt til å holde ut den siste tiden også! Men det er ikke spesielt godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. januar 2006 #1207 Del Skrevet 8. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. januar 2006 #1208 Del Skrevet 8. januar 2006 Hodepine er ikke godt, håper det går over snart! Drikke mye vann, kanskje det kan hjelpe litt. Tenk - 3 uker til terminen - da kan det jo skje ting nårsomhelst da jo!!! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. januar 2006 #1209 Del Skrevet 8. januar 2006 Drikk mye vann ja, og slapp av masse. Du går vel ut i permisjon i disse dager du da. Torstein kom dagen etter at jeg gikk ut i permisjon, så nå kan det skje når som helst. Er du ferdig med bag og har alt under kontroll? Er litt misunnelig på dere som kjenner nedpress og stikninger, for jeg kjente ingenting før vannet fossa jeg Føler liksom at jeg gikk glipp av noe da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. januar 2006 #1210 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg vet ikke om jeg blir ferdig med det teppet jeg. Ble litt midlertidig satt ut her men jeg kommer sterkere tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #1211 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Hodepine er ikke godt, håper det går over snart! Drikke mye vann, kanskje det kan hjelpe litt. Tenk - 3 uker til terminen - da kan det jo skje ting nårsomhelst da jo!!! Ha en fin dag! ← Hodepinen har gått over, heldigvis! Ja, la ting skje NÅR SOM HELST!! Please!! Drikk mye vann ja, og slapp av masse. Du går vel ut i permisjon i disse dager du da. Torstein kom dagen etter at jeg gikk ut i permisjon, så nå kan det skje når som helst. Er du ferdig med bag og har alt under kontroll? Er litt misunnelig på dere som kjenner nedpress og stikninger, for jeg kjente ingenting før vannet fossa jeg Føler liksom at jeg gikk glipp av noe da. ← Jeg skulle gått ut i permisjon i disse dager ja, men har ikke jobbet siden jeg sluttet som dagmamma i oktober. Så jeg har hatt lang permisjon allerede Jeg er støttekontakt en gang i uka da, og det fortsetter jeg med til babyen kommer eller jeg ikke orker lenger. Tenk om han kommer snart!!! Blir jo litt positivt innstilt når jeg hører om Torstein som kom tre uker før Ja, nedpress og stikninger hører liksom med, og nå venter jeg på den berømte slimproppen og at vannet skal gå Bagen er klar ja! Mangler bare å lade batteriene til videokameraet Jeg vet ikke om jeg blir ferdig med det teppet jeg. Ble litt midlertidig satt ut her men jeg kommer sterkere tilbake ← Det er så klart helt i orden!! Men du kommer vel og hilser på oss når han har kommet ut? Vi har vært i bursdag hos pappa i dag, og der var tante, onkel, søskenbarn og farmor også. Det ble så klart babyprat Koselig! Jeg var kjempesliten hele tiden da, og tanta mi spurte om jeg hadde på følelsen at han kom snart. Jeg sa jeg regnet med å vente en måned til, og da lurte hun på hvor jeg sklulle få plass til han, så stor som magen er allerede nå Hun sa at hun fikk masse energi rett før hun fødte sine barn. Leon har vært veldig aktiv i dag, og han stikker kroppsdelene sine ut hele tiden! Huden på magen blir helt stram, så langt ute er han! Kan han ikke bare finne den rette veien ut da???!! Endret 8. januar 2006 av søndagsengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 8. januar 2006 #1212 Del Skrevet 8. januar 2006 er jo ikke så lett å se inne i mørke magen da... ikke så greit å vite hvilken vei som er rett da Kommer nok snart skal du se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. januar 2006 #1213 Del Skrevet 8. januar 2006 Selvsagt kommer jeg på besøk! Hadde du forventet noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. januar 2006 #1214 Del Skrevet 8. januar 2006 Åh, jeg gleder meg sånn til å se bilder av lille Leon, for det kommer vel bilder??? Han er sikkert en nydelig baby Så gøy at han er så aktiv da. Sånn var ikke min på slutten. En rolig krabat, men han har ikke fortsatt i det sporet for å si det sånn *puh* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #1215 Del Skrevet 8. januar 2006 Selvsagt kommer jeg på besøk! Hadde du forventet noe annet? ← Nei, jeg hadde egentlig ikke det Åh, jeg gleder meg sånn til å se bilder av lille Leon, for det kommer vel bilder??? Han er sikkert en nydelig baby Så gøy at han er så aktiv da. Sånn var ikke min på slutten. En rolig krabat, men han har ikke fortsatt i det sporet for å si det sånn *puh* ← Gleder meg til å se han jeg også Det er klart det kommer bilder! Jeg er ganske sikker på at han blir født med masse svart hår, siden både mannen og jeg ble det. Men vi kan jo bli overrasket Og nydelig blir han helt sikkert! Det blir spennende å se!!!! Han har forresten vært mye rolig på dagtid i det siste, men aktiv om kvelden. I går og i dag har det imidlertid være masse liv hele dagen. Jeg er litt øm i huden, der han har dyttet mest Hadde nettopp skikkelig nedpress, der jog hoppa i stolen fordi det gjorde vondt! Vil ha mere vondt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 8. januar 2006 #1216 Del Skrevet 8. januar 2006 oi.. kanskje det skjer noe snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. januar 2006 #1217 Del Skrevet 8. januar 2006 Ja.....ja......mere vondter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. januar 2006 #1218 Del Skrevet 8. januar 2006 Uææ! Hvem er det som vil ha vont da? Nei nå er det ikke lenge igjen.. Har tenkt meg til Fredrikstad siste helgen i januar, kunne du fått'n ut før det tror du? Vil gjerne se'n shø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #1219 Del Skrevet 8. januar 2006 Har tenkt meg til Fredrikstad siste helgen i januar, kunne du fått'n ut før det tror du? Vil gjerne se'n shø! ← It's a deal!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #1220 Del Skrevet 8. januar 2006 oi.. kanskje det skjer noe snart ← Jeg har ikke det på følelsen. Det er nok bare modning, og det kan jo ta flere uker før det skjer noe... ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå