Gå til innhold

Mitt liv som mamma til to!

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Hvis dere vil se gardinstoffet, kan det forresten sees på Panduro. Skriv "stoff" i søkefeltet, så kommer det opp som "bom. stoff elefanter" på første side :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er vuggen ferdig redd og står på plassen sin i stua :hjerte: Vi måtte tilpasse overmadrassen og noen laken, og tror dere ikke mannen satte i gang med å sy da? Han fant fram symaskinen og hadde mye mer peiling på de ulike funksjonene enn meg :) det kom fram at han en jul for mange år siden ga hjemmesydde forklær til de fleste i familien :ler: Jeg gikk i gang med gardinene til barnerommet da han var ferdig. Det tok lang tid, og jeg er fortsatt bare på den første. Får fortsette i morgen, nå orker jeg ikke mer! Slitsomt å krabbe rundt på gulvet for å sette i knappenåler. Og VELDIG slitsomt å reise seg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink og huslig mann du har da!

hadde min gjort det samme så hadde jeg nok fått hjertestans.. men nå har vi ikke symaskin da..så det skal nok noe til at jeg opplever det uannsett--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg ser mekanikeren din sitter der å syr forklær til hele familyen ;)

:ler:

Ja, ikke sant! Alt som har motor er morsomt, vet du! :ler:

Nå har jeg sittet våken siden 03. Håper jeg snart blir trøtt igjen... Kanskje en idé å legge seg i stedet for å sitte her, da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hadde lagt meg igjen i natt, kjente jeg at det skjedde ting nederst i magen. Hadde kynnere, menssmerter, vondt i ryggen og stikkinger i underlivet. Det må da være tegn på at NOE er på gang? Ikke fødsel altså, men at babyens hode er på vei ned, eller at det er modning på gang? Håper det! Har kjent mer av det nå i dag også. Flere ganger :) Sjelden jeg er glad for å ha vondt, men nå vil jeg bare kjenne at ting skjer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er spennende. Men jeg har fortsatt mest tro på februarbaby.

Hadde de samme menssmertene fram til ca 12. Det var ganske slitsomt, så jeg la meg nedpå litt, og det hjalp. Så sovna jeg og våknet nettopp. Nå ser det ut til at det har roet seg. Vet ikke om jeg skal si heldigvis eller dessverre ;) Det er godt å kunne slappe av litt, men samtidig vil jeg jo at ting skal skje. Menssmerter er jo ikke såååå ille... (ikke mine i hvertfall) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Her er det jo litt spenning da.

Er det litt gøy å merke at det skjer endringer og fødselen er svært nær forestående eller?

Ha en fin dag da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! :klem:

Godt at du fikk slappet av litt etter en slitsom natt. Husker det der fra sist jeg gikk høygravid... Nettene var bare rot, jeg pleide å sove på formiddagene jeg!

Håper smertene dine fører til modning og at Leon snart begynner å tenke på å komme ut :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det jo litt spenning da.

Er det litt gøy å merke at det skjer endringer og fødselen er svært nær forestående eller?

Ha en fin dag da :klem:

Hei! Ja, det er gøy at det skjer noe (forhåpentligvis gjør det det), men jeg blir utålmodig av å ikke vite når ting VIRKELIG skal sette i gang!!

Hei vennen! :klem:

Godt at du fikk slappet av litt etter en slitsom natt. Husker det der fra sist jeg gikk høygravid... Nettene var bare rot, jeg pleide å sove på formiddagene jeg!

Håper smertene dine fører til modning og at Leon snart begynner å tenke på å komme ut :)

Det er visst ikke så uvanlig med våkenetter, nei! Jeg er veldig glad for at jeg har muligheten til å sove på formiddagene jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nettopp brev fra jordmor om at timen min er utsatt til 30. januar. Det er dagen før termin!! Hun har tydeligvis ikke tro på at jeg føder før...

Også fikk jeg Tummy Honey-kremen i posten i dag. Den skal bleke strekkmerker... Lukter godt!! :)

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, håper du får en fin helg, og at gardinene blir ferdige. De elefantene var kjempe søte! :)

iingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, håper du får en fin helg, og at gardinene blir ferdige. De elefantene var kjempe søte! :)

iingvild

Hei! Takk i like måte! Jeg har ikke orket å gjøre noe på gardinene i dag. Kanskje i morgen?? Håper jeg får gjort dem ferdige snart, ja :)

Jeg har vondt i ryggen igjen, men nå er det mer likt det jeg hadde for noen måneder siden, altså tror jeg ikke dette har noe med modning å gjøre. Men jeg kjenner en del nedpress nå, så jeg håper ting skjer sakte men sikkert likevel :) Nå skal vi snart legge oss. I morgen skal vi til Sverige og handle mat og kjøpe stellebord :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg kan bare ikke legge skjul på at jeg gleder meg til jeg kommer dit du er nå - det er jo så spennende og koselig å lese dagboka di nå! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Gardinene var kjempefine da!

Må jo innrømme at det er litt ekstra spennende å lese om slutten av gravideiteten din da jeg kjenner ei med termin samme dag. FÅr liksom vite litt mer av hva hun gjennomgår nå. Og så blir det jo litt spennende å se hvem av dere som får hilse på babyen deres først.

Ha en fin kveld da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Rognebær

Søte mannen din som sydde forklær til hele familien! Mannen min sydde forkle til faren sin til jul i år. Han var veldig stolt over at det eneste jeg måtte gjøre, var å spole opp mer undertråd og tre maskinen på nytt! :ler:

Det er så spennende at det begynner å nærme seg! Skjønner at du begynner å bli litt rastløs, men lille Leon kommer når han selv vil, tenker jeg! Uansett er det jo litt gøy når ting skjer med kroppen, og du kan merke det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...