Gå til innhold

Mitt liv som mamma til to!

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er det slik at tvillinger har hver sin morskake?

siden legen trudde du hadde en liten ekstra enn.,. og du selv mistenker at du har mistet en tvilling..

(er ikke så inne i dette jeg=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det slik at tvillinger har hver sin morskake?

siden legen trudde du hadde en liten ekstra enn.,. og du selv mistenker at du har mistet en tvilling..

(er ikke så inne i dette jeg=

Hvis de er toegget, så har de vel i hvertfall hver sin? Men siden dette er to stk i samme fostersekk, vet jeg sannelig ikke... Er ikke inne i dette selv, jeg! Det er ikke noe jeg tenker på heller. I såfall skjedde det såpass tidlig at jeg ikke føler det som noe savn eller noe sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for lykke ønskningene, og godt nytt år!

Her er alt bare bra, og vi koser oss alle 4! :)

Gratulerer så mye med lille Helle :hjerte:

Hei hei!

Håper alt er bra med deg og lille Leon!!

Alt er bra her vet du! Han er veldig aktiv i dag :)

Gratulerer med SØNN i magen!!!  :klem:  Lille Leon (eller Neon da Philippa.. :ler: ) !! Sikkert greit å få vite det såpass sent også..nå har dere jo gått og lurt en stund uansett, og i tillegg ble det vel et lite ekstra høydepunkt like før han kommer! ;)

Ja, det er koselig å vite at det er en gutt i magen min. Jeg har allerede levert tilbake jenteklærne jeg tok med fra loftet til mamma og pappa (tok med litt av hvert en gang jeg var veldig ivrig...). Så da fikk jeg jo fortalt dem at vi venter en gutt :)

Hei, innom for å legge igjen en liten nyttårs :klem::) Koslig at det er akkurat Leon som er inni magen! ;)

:klem:

:klaske:  :rodme:  :ler: Leon mener jeg jo!!

Neon er i hvertfall et sjeldent navn! ;)

Jeg har kjøpt madrass til vuggen i dag, og vasket sengetøyet, dyna og puta. Kjøpte et lite teppe til å ha under vuggen også, likt det vi har i stort under stuebordet. Vi har tenkt å ha vuggen stående i stua til dagsoving den første tiden (begrenset hvor lenge man kan bruke en liten vugge), mens han skal sove i sprinkelseng om natten :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

God morgen!! :klem:

Nå kan du vel kjøpe noen tøffe gardiner til gutterommet også? :tommel:

Jepp!! Tenkte å ta en tur innom panduro etterpå, hvis jeg skal til byen. Så på Princess og Kid i går, men fant ingen fine ferdigsydde. Så da blir det nok fram med symaskinen... :)

Nå er jeg utålmodig etter å få han ut!! Det skjer så mye i januarklubben på sm i dag, flere har fått baby i natt eller sitter med åpning og rier nå. Og her sitter jeg liksom... :forvirret: Har hatt en ganske langvarig kynner i dag, og det er det hele. Men, men. Det er fortsatt fire uker til termin, og jeg prøver å si til meg selv at om 6 uker er han er, uansett!!! Det hjelper litt :)

Magen er veldig "full" for tiden. Det er ubehagelig å sitte litt framoverlent, da kjenner jeg en stor klump øverst i magen, som er i veien! Litt morsomt at babyen har blit så stor, men ganske umulig å få på seg sko på vanlig måte. Mannen har kjøpt skojern til meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Skojern er nok kjekt nå ja. :ler:

Det er nok bedre å innstille seg på at du skal gå til termin og kanskje litt lenger enn å bli utålmodig nå. Men det er jo siste fase så det er ikke rart heller da. Husker bare hvordan jeg selv ble med bryllupet. De siste ukene var jeg rimelig utålmodig ja. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt med Leon!

Jeg skjønte det hadde "skjedd" noe siden alle her inne snakket om Leon.

Om noen få uker er det din tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, ja her har det jo vært noen innom siden sist! Så koselig!! :) Jeg synes egentlig ikke det er lenge siden jeg fant ut at jeg var gravid selv - selv om ventetiden har vært veeeeeldig lang til tider.

I går var jeg på bim-treff, og det var koselig å snakke med andre gravide igjen!

I dag har jeg stått opp tidlig for å få med meg innslaget om RS-viruset på God Morgen Norge.

Jeg har forresten tenkt med innom Laban og Labolina en dag. Da jeg kjøpte gave til det venneparet vårt som fikk barn, så jeg en utrolig fin sparkedress som jeg tenkte jeg MÅTTE kjøpe hvis vi fikk gutt. Og nå når vi vet at det er gutt, så skal jeg jammen meg kjøpe den også! Hvis de fortsatt har den, da. Det blir visst fort utplukka der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Nå skjønte jeg ingenting, Søndagsengel, for jeg var innom dagboka di, og jeg var SIKKER på at jeg hadde vært innom og lest at dere skulle få en gutt, og at jeg hadde kommentert det. Men jeg fant det ikke igjen - ikke det at dere skulle få en gutt en gang. :klø:

Og så finner jeg denne dagboka her - og kobler jo at du jo har TO dagbøker du! :ler:

Så nå er jeg både litt letta over at jeg ikke er helt tullerusk, samtidig som jeg er litt oppgitt over meg selv.

Ha en fin dag - håper du får tak i den sparkedressen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nå skjønte jeg ingenting, Søndagsengel, for jeg var innom dagboka di, og jeg var SIKKER på at jeg hadde vært innom og lest at dere skulle få en gutt, og at jeg hadde kommentert det. Men jeg fant det ikke igjen - ikke det at dere skulle få en gutt en gang. :klø:

Og så finner jeg denne dagboka her - og kobler jo at du jo har TO dagbøker du! :ler:

Så nå er jeg både litt letta over at jeg ikke er helt tullerusk, samtidig som jeg er litt oppgitt over meg selv.

Ha en fin dag - håper du får tak i den sparkedressen! :)

:ler: Det er nok ikke du som er tullerusk, nei! Jeg kommer nok til å begynne på en ny dagbok etter fødselen, og da tror jeg det holder med bare én :)

legger du ut bilde av sparkedressen hvis du får tak i den?? :sjenert:

Det kan jeg gjøre! Ellers kan jeg si at den er i mørk blå velour (?) med to spøkelser på. Ganske enkel, men kjempesøt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin den sparkedressen høres ut!

Litt fint egentlig å vite kjønnet, for da kan man kjøpe inn mer klær og sånt... Og så må jeg bare si at Leon er et kjempefint navn! :tommelsmil:

Og nå er det jo ikke lenge til dere får hilse på ham heller! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin den sparkedressen høres ut!

Litt fint egentlig å vite kjønnet, for da kan man kjøpe inn mer klær og sånt... Og så må jeg bare si at Leon er et kjempefint navn! :tommelsmil:

Og nå er det jo ikke lenge til dere får hilse på ham heller! :klem:

Koselig at du liker navnet :)

Jeg kjøpte ikke sparkedressen. Syntes ikke den var så fin i dag som den var sist :sjenert: Så jeg tok heller en tur i kjedebutikkene for å se hva som fantes av klær til babygutter. Moro å se på babytøy når man vet kjønnet, ja :) Jeg kjøpte en kosedress i brunt og beige på KappAhl. De hadde best utvalg, synes jeg. Fikk meg ikke til å kjøpe flere klær, tror jeg må vente til etter at han har kommet, jeg. Vi har jo det vi trenger i begynnelsen likevel.

Jeg fikk kjøpt gardinstoff. Mørkeblå med elefanter i forskjellige farger og størrelser. Så nå er det bare å sette i gang med å sy... Jeg er hverken glad i eller flink til å sy, men regner med at det skal gå greit med gardiner. Det er jo ikke så veldig avansert... Hvis ikke, så gir nok mamma meg en hjelpende hånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...