Gå til innhold

Mitt liv som mamma til to!

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Nå har vi "booket" dato for barnedåp. 28. mai er datoen. Har tenkt å ha selskap hjemme etter kirken, og håper på pent vær  :)

Oj! Var det ikke 28.mai jeg skulle rundt til diverse kirker i nærheten og hilse på babyer? :ler: Han er farlig søt Søndagsengel! Best å passe på så ingen kidnapper han... :sjarmor:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj! Var det ikke 28.mai jeg skulle rundt til diverse kirker i nærheten og hilse på babyer?  :ler:  Han er farlig søt Søndagsengel! Best å passe på så ingen kidnapper han... :sjarmor:  ;)

:ler: Kanskje vi sees da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh...dette var vittig!

Lille Leon har jo bursdag på bursdagen min...også har dere flate meg booket dåp på bursdagen til mannen min! :grine2:

Så morsomt! Men mai/juni er jo en ypperlig tid for dåp da - selv ble jeg døpt 3. mai! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh...dette var vittig!

Lille Leon har jo bursdag på bursdagen min...også har dere flate meg booket dåp på bursdagen til mannen min! :grine2:

Så morsomt! Jeg kommer helt sikkert aldri til å glemme TT fra KG :ler:

I dag har vi trilla tur i det fine været igjen! Har trillet hele denne uken, og det er så deilig! :) Jeg har tenkt å fortsette med lange, daglige turer, sammen med mitt nye, ganske forbedrete kosthold, så kanskje søndagsengel? kan ta seg ok ut på stranda til sommeren??

Mamma og en venninne av henne kom på besøk på formiddagen, for de har vinterferie. Koselig med besøk mens mannen er på jobb! De hadde med is og blåbærpai, så der skeia jeg allerede litt ut... :sjenert:

Nå har jeg en sovende Leon på magen i BabyBjørn bæresele. Jeg vet ikke hvor bra det er for han, så han får bare henge en liten stund, men det er veldig koselig :) Han roer seg fint i den når han skriker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babybjörn er genial til det formålet. Jeg brukte den ikke så mye, men med neste kan det jo hende jeg bruker den mer. Mannen min brukte den en del da. Tror du kan ha han der en liten stund så lenge hodet får støtte.

Så koselig med dåpsforberedelser. Har du dåpskjolen klar eller?

Kos deg masse med guttene dine - og ha en flott helg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig med barnedåp da! Hvor mange blir dere da?

Jeg satt å telte litt her om dagen, og om vi kunn ber søsken og besteforeldre/oldeforeldre så kommer vi opp i 19 (Uten ste-søsken som jeg ikke vet om vi ber enda og da hadde det blitt 5 til) + eventuelle faddere utenfor nærmeste slekt. Stress med dine/mine/våre barn og familier.. Tror vi må leie et sted jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babybjörn er genial til det formålet. Jeg brukte den ikke så mye, men med neste kan det jo hende jeg bruker den mer. Mannen min brukte den en del da. Tror du kan ha han der en liten stund så lenge hodet får støtte.

Så koselig med dåpsforberedelser. Har du dåpskjolen klar eller?

Kos deg masse med guttene dine - og ha en flott helg.

Hodet hans fikk god støtte, og jeg tror han trivdes der :)

Dåpskjolen er vel egentlig klar, den jeg og broren min ble døpt i ligger hjemme hos foreldrene mine. Må jo sjekke om den passer da, siden Leon nesten er 4 måneder når han skal døpes :overrasket: Det har jeg ikke tenkt på... :sjenert:

Det høres ut som at du koser deg skikkelig med lille Leon. Det skrangler skikkelig hver gang jeg er innom her for å lese. :ler:

Jeg koser meg supermasse!!!! :hjerte:

Koselig med barnedåp da! Hvor mange blir dere da?

Jeg satt å telte litt her om dagen, og om vi kunn ber søsken og besteforeldre/oldeforeldre så kommer vi opp i 19 (Uten ste-søsken som jeg ikke vet om vi ber enda og da hadde det blitt 5 til) + eventuelle faddere utenfor nærmeste slekt. Stress med dine/mine/våre barn og familier..  Tror vi må leie et sted jeg ;)

Vi har kommet fram til at vi blir 15 (+ dåpsbarnet). Satser på fint vær så folk kan gå litt ut og inn... :ler:

..jeg kan godt kinappe han litt jeg .. :sjenert:

kan tenke meg at det er koslig med en liten sovende prins på magen

Ja, det var kjempekoselig! Nå er han sovende prins i sofaen hos mannen, da... :) Venter på at han skal våkne for å få mat, også legger vi oss sikkert etterpå. Vi har invitert to vennepar på middag i morgen, de med barn på 10 uker og et par uten barn. Har ikke fått helt klarsignal om at de kommer enda, men regner med at i hvetfall det ene paret kommer. Da blir det sikkert senere kveld enn det vi er vant til for tiden (har lagt oss rundt 21 nesten hver dag siden vi kom hjem fra sykehuset)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter:

Oj, som han har vokst! Ikke en måned gammel en gang. Og jeg syns det er tydelig at man kan se at han har fått en liten guttepersonlighet og ikke bare "baby"..om du skjønner hva jeg mener. Kan tenke meg at det er lett og se om han ligner på en av dere nå. Søt er han i hvert fall! Ingen tvil! :Nikke:

Koselig å arrangere barnedåp også kan jeg tenke! Hvor mange blir dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med dåpsplanlegging! :tommel:

Brage var 3,5 mnd. og ganske stor og tung da han ble døpt, men dåpskjolen passa fint likevel.

Håper dere hadde en fin kveld med besøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sånne dåpskjoler er vel også ganske store (vide) i utgangspunket så da kan det vel hende at kjolen passer uannsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leon blir jo bare skjønnere og skjønnere  :)

Har dere valgt faddere til prinsen?

:grine2:

Vi skal ha brødrene våre til faddere (har en bror hver).

:hjerter:

Oj, som han har vokst! Ikke en måned gammel en gang. Og jeg syns det er tydelig at man kan se at han har fått en liten guttepersonlighet og ikke bare "baby"..om du skjønner hva jeg mener. Kan tenke meg at det er lett og se om han ligner på en av dere nå. Søt er han i hvert fall! Ingen tvil! :Nikke:

Koselig å arrangere barnedåp også kan jeg tenke! Hvor mange blir dere?

Jeg skjønner godt hva du mener, han er absolutt ikke den lille, hjelpeløse babyen han var for få uker siden! Han ligner litt på begge, tror jeg. Noen ganger synes jeg han ligner på svigerfar, fetteren til mannen osv, andre ganger på broren min eller pappa. Så han er nok en god blanding :ler:

I dag har han på seg noen av klærne mamma og broren min kjøpte i Los Angeles i sommer. Dette er fra baby GAP, og han kler det kjempegodt!

gallery_6348_34_468890.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Rognebær

Å, det er så stas å se bilder! :hjerte: Skal si han er skjønn! På det siste bildet synes jeg han ser litt mistenksom ut. Morsomt.

Å ta gipsavstøpning av foten var en veldig koselig ide! Kanskje jeg skal gjøre noe sånt med tid og stunder! Litt sånn "SE så liten jeg var!" koselig. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror det blir koselig å ha den lille gipsavstøpningen senere :)

I går hadde vi besøk av pappa og farmor på dagen, og et vennepar til middag om kvelden. Leon var selvfølgelig urolig under middagen, og skrek som aldri før... :forvirret: Jeg tror han har begynt å si fra om at han ikke vil bli lagt for seg selv når han er våken, for med en gang en av oss går bort til han, blir han rolig. Hvis han hadde hatt vondt, hadde han vel fortsatt å skrike? Resten av kvelden sov han for det meste på fanget mitt, og det ble en ganske sen kveld.

I dag får vi besøk av onkel, tante og mine to søskenbarn på dagen, og i kveld kommer svigerfar og samboeren. *Gleder meg litt til stille og rolig uke* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...