Gå til innhold

Mitt liv som mamma til to!

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei på deg!

Den uroen hørtes jo genial ut da - hvor kjøpte dere den?

Moro å høre at dere har det så fint! :klem:

Vi kjøpte uroen på Toys r us :)

Håper dere koste dere masse på første trilletur

og at vi kanskje kan se et lite bilde fra turen :sjenert:

Vi koste oss masse på tur! Gikk en liten tur i går og en liten og en lang tur i dag. kjempedeilig!! Det kommer nok ikke noe bilde, for jeg vil ikke vise fram meg selv og mannen ;)

I dag har Leon fått smokk for første gang. Vi har tenkt på det noen dager, for han er veldig ivrig etter å komme til puppen, men sovner nesten med en gang han får den i munnen. Så da er det sikkert ofte fordi han vil ha noe å sutte på, og ikke fordi han er sulten. Han synts visst den er god å ha :) Så gjenstår det å se hvor mange ganger han spytter den ut i natt, og vi må opp for å putte den inn igjen... :ler:

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta et bilde av Leon alene når han ligger i vognen en gang da vettu! ;)

Smart med sutten nå tenker jeg... De sier jo at det er bra for unger som har et veldig stort sugebehov, for det skyldes jo langt fra at de er sultne hele tiden, og DA er sutten godt å ha. Håper det letter litt for deg og nattesøvnen! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søndagsengel, så stas at dere endelig har kommet dere på trilletur. :tommel:

Leste ut Kompani Orheim i dag og jeg husker du var spent på hva jeg ville synes om den. Jeg syns den var knallbra og tårene trillet på slutten av boken. Likte du den godt også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så hyggelig at dere har fått kost dere på trilletur!

Håper det fine været fortsetter. her i oslo er det noe grått i dag :forvirret:

Endret av baby-E
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste ut Kompani Orheim i dag og jeg husker du var spent på hva jeg ville synes om den. Jeg syns den var knallbra og tårene trillet på slutten av boken. Likte du den godt også?

Jeg likte den kjempegodt!! :tommelsmil:

I natt sov Leon godt, om enn uten sutt i munnen :) Han fikk mat 21.30, 00.30 og 04.30 (eller 05.30, jeg husker ikke helt). Ellers sov vi alle sammen, så det var kjempedeilig!

Nå skal vi kjøre og besøke foreldrene mine. Tar med vogna så vi kan gå tur. Det er overskyet i dag :forvirret:

Ha en fin dag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde jeg så deg i østfoldhallen istad! Var ei som ligna så utrolig på deg!! Men skjønte jo at det ikke var deg da jeg var på vei bort.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg så deg i østfoldhallen istad! Var ei som ligna så utrolig på deg!! Men skjønte jo at det ikke var deg da jeg var på vei bort.. :ler:

Det var nok ikke meg, nei :ler: Skulle vært moro å se henne!

:vinke:

:vinke::klem:

Det blir ikke mye tid til kg om dagen :tristbla: Prøver så godt jeg kan å holde meg oppdatert hos dere alle, og jeg er innom selv om jeg ikke alltid legger igjen spor!

Nå skinner sola, og vi skal snart på trilletur til butikken. Hører nå på Barna Synger 1, og jeg tror prinsen er glad i musikk! Kunne nok like gjerne hørt på P4 eller noe annet, men det er jo litt koselig med barnesanger i blant ;) Nå er det visst tid for mat! Kommer innom med noen nye bilder etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...