Gå til innhold

Mitt liv som mamma til to!

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

hmmmmm ikke rart i at jeg er liten.... født på en torsdag.. og da blir det jo langt å gå med korte bein :ler:

Nei leon.. nå synes jeg du skal ta deg en tur ut å hilse p¨å jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde store forhåpninger her ei stund - før jeg så at Søndagsengel hadde skrevet innlegg...ja, ja. Koselig å se deg da, ikke misrforstå! ;)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og nå er jeg hjemme igjen. Vi har handlet og gått tur ved en badeplass. Gleder meg til sommeren :)

Sov kjempegodt i natt, var ikke oppe for å tisse før 6.30!! :overrasket: På morgenen i dag hadde jeg sinnsykt vonde tak i magen, korsryggen og nedover hoftene/beina!!! Skikkelig vonde, ganske hyppige og regelmessige i en times tid. Da klarte jeg endelig å sovne, men våknet tre ganger i løpet av en halvtime fordi det gjorde vondt. Jeg har ikke hatt den typen vondt etter at jeg sto opp, men har veldig mye kynnere og skikkelig nedpress!! HÅPER noe skjer snart!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leon, har du bestemt deg for å bli søndagsengel som mamma?

Mandagsbarn

får vakre øyne.

Tirsdagsbarn

blir lett på tå.

Onsdagsbarn

får perletårer.

Torsdagsbarn

får langt å gå.

Fredagsbarn

gjør alle glade.

Lørdagsbarn

blir sjelden trett.

Søndagsbarn

får største gaven :

Alle dyder under ett.

Så fint!! da er det nok meningen at han skal bli et søndagsbarn ja :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

siden det virker som leon venter på side 200 bør vi kanskje gi han det,

trenger jo bare i underkant av 2000 innlegg til det

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser på barnevakt-oppdrag om en drøy time så om det skjer noe så skal jeg videreformidle beskjed via mannen ;) Som skal være hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha en superduper kveld søndagsengel!

Takk i like måte! :)

Nå er det lørdagskveld med mat, godteri og tv, så det blir ikke mye kg på meg nå :) Har kjempevondt i ryggen og magen igjen, og en vannmelon mellom beina tror jeg... Kan ikke bøye meg en gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som det ikke er så lenge til det skjer noe nå!

Høres kanskje rart ut, men jeg hopper litt for vondter i mage og rygg, og håper det snart blir noen ordentlige rier ut av det! :hoppe:

Snart skal "vannmelonen" ut! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det ikke er så lenge til det skjer noe nå!

Høres kanskje rart ut, men jeg hopper litt for vondter i mage og rygg, og håper det snart blir noen ordentlige rier ut av det! :hoppe:

Snart skal "vannmelonen" ut! :tommelsmil:

Signerer......kom da Leon.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk!! Jeg har fortsatt kjempevondt!! ( :) ) Verre etter :humpe: , derfor er jeg ikke helt sikker på om dette er ekte saker eller maserier. Det var så vondt i sted at jeg måtte ta en varm dusj, men det forsvant ikke. Har skrevet ned når hvert tak har startet mens jeg har sett på grand Prix, og dette er tidspunktene:

20.37

20.40

20.46

20.54 (litt svakere enn de andre)

20.57 (litt svakere enn de andre)

21.00

21.03 (litt svakere enn de andre(

21.08

21.14

21.20

21.24

21.30

Så det er ganske regelmessig, men noen av dem har jo vært litt svake, som dere ser. Det blir spennende å se hvordan det utvikler seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Dette høres jo akkurat ut som slik naboen vår hade det i går (hun med termin dagen før deg). Og lillegutten dems kom i morges kl halv ti. De dro på sykehuset kl ett etter regelmessige rier hele kvelden. Hun hadde vel egentlig kjent at npe var på gang allerede på morgenen.

Nå håper jeg så innmari på at det er LEon som er utålmodig og vil hilse på mammaen og pappaen sin altså!!!

:hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...