Izaria Skrevet 3. februar 2006 #2001 Del Skrevet 3. februar 2006 *kikker innom før leggetid for å følge med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. februar 2006 #2002 Del Skrevet 4. februar 2006 *titter innom* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2006 #2003 Del Skrevet 4. februar 2006 Har det skjedd noe i natt eller? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. februar 2006 #2004 Del Skrevet 4. februar 2006 Hva skjer'a???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 4. februar 2006 #2005 Del Skrevet 4. februar 2006 Hva skjer'a???? ← Doffen har daua Men om Leon er inne, på vei ut, eller ute vet jeg ikke... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. februar 2006 #2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Hva skjer'a???? ← Doffen har daua ← Fatter'n er homo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 4. februar 2006 #2007 Del Skrevet 4. februar 2006 oOo oOo oOo oOo fødevibber oOo oOo oOo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. februar 2006 #2008 Del Skrevet 4. februar 2006 Håper du og mannen din koser dere sammen denne helga, deres forhåpentligvis siste helg før dere blir 3! Og så krysser jeg fingrene for at du havner på føden i løpet av helga! ((((((((((((((((((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. februar 2006 #2009 Del Skrevet 4. februar 2006 Klokken er snart 11 og vi har ikke hørt noe fra søndagsengel i dag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 4. februar 2006 #2010 Del Skrevet 4. februar 2006 kan ikke noen vekke liv... så vi vet hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. februar 2006 #2011 Del Skrevet 4. februar 2006 ikke hørt noe, men søndagsengel har sagt hun skal prøve å si ifra før hun drar.. Og liv har sagt hun skal sladre med en gang hvis søndagsengel ikke selv har fått sagt ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 4. februar 2006 #2012 Del Skrevet 4. februar 2006 ja.. si i fra må de! kan ikke la oss gå her å vente i uvisshet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #2013 Del Skrevet 4. februar 2006 Håper du og mannen din koser dere sammen denne helga, deres forhåpentligvis siste helg før dere blir 3! Og så krysser jeg fingrene for at du havner på føden i løpet av helga! ((((((((((((((((((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))))))))))) ← Takk for det! Ja, dette er forhåpentligvis (og sannsynligvis vel??) siste helg vi er alene Nå er jeg bare innom for å si fra om at vi skal til byen. Så nå vet dere det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. februar 2006 #2014 Del Skrevet 4. februar 2006 Nå er jeg bare innom for å si fra om at vi skal til byen. Så nå vet dere det ← Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. februar 2006 #2015 Del Skrevet 4. februar 2006 Nå er jeg bare innom for å si fra om at vi skal til byen. Så nå vet dere det ← Takk for det! Det blir fort ville spekulasjoner her inne, så det er fint du sier fra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 4. februar 2006 #2016 Del Skrevet 4. februar 2006 Her var det ikke noe nytt nei ... tusler skuffet ut igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 4. februar 2006 #2017 Del Skrevet 4. februar 2006 Nå er jeg bare innom for å si fra om at vi skal til byen. Så nå vet dere det ← Godt å vite! Takk for infoen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. februar 2006 #2018 Del Skrevet 4. februar 2006 Kom igjen da, Leon!! Det er ganske fint her ute også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. februar 2006 #2019 Del Skrevet 4. februar 2006 "Leeeeeoooooooon!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 4. februar 2006 #2020 Del Skrevet 4. februar 2006 Leon, har du bestemt deg for å bli søndagsengel som mamma? Mandagsbarn får vakre øyne. Tirsdagsbarn blir lett på tå. Onsdagsbarn får perletårer. Torsdagsbarn får langt å gå. Fredagsbarn gjør alle glade. Lørdagsbarn blir sjelden trett. Søndagsbarn får største gaven : Alle dyder under ett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå