Gå til innhold

Mitt liv som mamma til to!

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tidene har vel forandret seg ganske mye bare siden vi ble født egentlig. Var jo ikke noe som mobiltelefoner når vi selv kom til verden..

Da måtte jeg og broren min ble født jobbet pappa som trailersjåfør eller busssjåfør (husker ikke hva¨, da han har jobbet som begge deler.. men mest trailer gjennom oppveksten min.. samme det..) og da var det en bensinstasjon på han pleide å stikke innom for en kaffekopp eller en matbit..så mamma ringte dit hun da riene kom.. og til alt hel var han innom der begge gangene....

med broen min så la hun allerede på sykehuset da..så det hadde vel ikke vært så farlig om han ikke hadde vært få tak i der... men siden han er den eldste så hadde det sikkert vært kjedlig å miste fødselen til den første fødte.. men med meg så var hun jo hjemme da riene gikk.. og fikk heldigvis tak i han med en gang.. de kjørte vel i normal fart til sykehuset (ca 45 min tenker jeg det tok) og 50 minutter etter at de ankom sykehuset var jeg kommet til...... så hadde hun ikke fått tak i pappa så raskt..så hadde kanskje jeg vært født på en busslomme jeg..

Krysse det som krysses kan for at lillegutt kommer i helgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hva skulle vi gjort uten mobiltelefon?? :) Apropos det... Mannen er og hjelper en mann med å sage ned noen trær. Han ringte meg i sted for å si at det er dårlig dekning der, så hvis noe skjedde så måtte jeg bare ringe og ringe, så kom jeg nok gjennom til slutt. Snakk om å ha tro på at ting skal skje :ler:

Jeg har hatt veldig mye kynnere i dag! Ganske hyppige, hele dagen. Så ting har i hvertfall ikke stoppet opp, og det må jo nærme seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søte mannen din!

lurer egentlig litt på hvordan jeg skal komme meg til sykehuset den gangen det blir min tur jeg.. sambo har ikke lappen (og ikke planer om å ta den heller).. så på meg blir det nok taxi eller abulanse tenker jeg..

Nå er det vel maks 10 dager igjen til lillegutt er her.. Hvilken dato er morsdag da? neste søndag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsdag er vel neste søndag ja. Tenk å få en sånn morsdagsgave da, søndagsengel :hjerte: Han kommer lenge før det da.....helt sikkert i helga. Den evige optimisten er her igjen..... :ler:

Ja, hvordan hadde vi klart oss om noen bestemte at vi ikke fikk ha mobil nå? Jeg hadde blitt helt tullete. Pappa er også trailersjåfør, så mamma sykla til sykehuset da jeg ble født. De bor bare 5 minutter unna da, men med rier.....*grøss* Det tok et par timer og så var jeg ute. Og pappa fikk se meg gjennom en glassrute. Glad tidene har forandret seg :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel maks 10 dager igjen til lillegutt er her.. Hvilken dato er morsdag da? neste søndag?

Ja, morsdag er neste søndag (12/2). Hadde vært en fin morsdagsgave, men jeg håper jo jeg allerede er mamma på den dagen :) Det kan dessverre fortsatt være mer enn ti dager igjen til han er her. Hvis han trives og alt er bra, blir det nok bare stripping eller modningspille, også må jeg gå til fødselen starter av seg selv.

...mamma sykla til sykehuset da jeg ble født. De bor bare 5 minutter unna da, men med rier.....*grøss*

:overrasket: Synes jeg ser en høygravid dame in pain suse avgårde mot sykehuset på sykkel! Huff! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sykle til sykehuset med rier ja...

det høres ikke ut som noe jeg har lyst til å prøve men...

nei.. er glad for at mobilen nå finnes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tenkt litt på hvordan jeg skal komme meg til sykehuset når den tid kommer, siden mannen ikke kjører bil - jeg kommer i hvertfall ikke til å sykle, det er helt sikkert. :ler:

Hm...nå er vi på side 100 altså...håper ikke det var side 200 Leon venta på... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær
så mamma sykla til sykehuset da jeg ble født. De bor bare 5 minutter unna da, men med rier.....*grøss*

:overrasket: Synes jeg ser en høygravid dame in pain suse avgårde mot sykehuset på sykkel! Huff! :ler:

Herreminhatt, det er jeg glad jeg (sannsynligvis) slipper! :overrasket: Håper det starter om natta sånn at jeg VET at mannen er her hjemme, og ikke tre kvarter unna på jobb! :overrasket:

Litt usikker på om jeg burde skrive og pushe mot side 101, eller om jeg bare burde la være sånn at det blir mer tid for Leon til å komme ut på side 100... :sjenert:

Om jeg ikke rekker å si det før du drar, så sier jeg det nå: LYKKE TIL DU TØFFE DAME!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...