søndagsengel? Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #1961 Del Skrevet 3. februar 2006 Det hadde jo vært koselig å ha han her på morsdagen! Håper han kommer innen neste helg, for da kommer svigermor med fly for å hilse på... Heidi: Det var i går jeg var hos legen. Men takk likevel cons: Det blir en vannmann ja! Takk for klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2006 #1962 Del Skrevet 3. februar 2006 nå håpet jeg at du skrev "har hatt rier i hele natt, reiser til føden nå" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 3. februar 2006 #1963 Del Skrevet 3. februar 2006 HVordan er egentlig ståa i forhold til de foregående dagene? Ingen endring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. februar 2006 #1964 Del Skrevet 3. februar 2006 Tror han kommer til torsdag. På bursdagen min!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 3. februar 2006 #1965 Del Skrevet 3. februar 2006 Leon? Hallo? Nå må du komme snart da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #1966 Del Skrevet 3. februar 2006 HVordan er egentlig ståa i forhold til de foregående dagene? Ingen endring? ← Ingen stor forandring, nei... Det har vært litt til og fra de siste ukene, så det er vanskelig å si hvordan det er nå i forhold til hvordan det har vært. Jeg hadde veldig mange kynnere i går kveld, i natt og har det fremdeles. Magen er en skikkelig hard kule Også hadde jeg jo den hittil vondeste kynneren i går kveld, som gjorde at jeg gruer meg litt til hva jeg har i vente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. februar 2006 #1967 Del Skrevet 3. februar 2006 Bidrar gjerne til 100 sider hvis det hjelper noe! Leon, nå kan du komme, ingen vits i å vente lengre!! Husk å puste når det kommer en sånn vond kynner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. februar 2006 #1968 Del Skrevet 3. februar 2006 L E O O O N!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 3. februar 2006 #1969 Del Skrevet 3. februar 2006 innom og bidrar til 100 sider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 3. februar 2006 #1970 Del Skrevet 3. februar 2006 Hei hei! Håper du får en fin helg, og at den inneholder, sykehus, veer, fødsel og en liten gutt ved navnet Leon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #1971 Del Skrevet 3. februar 2006 Takk for det dere Husk å puste når det kommer en sånn vond kynner... ← Det var ikke så lett å puste, faktisk! Jeg måtte minne meg selv på at det var nettopp sånn vondt jeg hadde ønsket meg Har mye kynnere fortsatt. Ikke sånne vonde som i går, da. Mest at magen er kjempehard, og litt mensmurringer innimellom. Snakka med mannen i sted. Han sa at kona til sjefen hans fortalte at hun hadde masse kynnere på slutten da hun ventet nr 2, og dro på sykehuset og fikk beskjed om at fødselen var i gang. Hun hadde ikke hatt vondt i det hele tatt! Så nå sitter sikkert mannen og venter igjen... Jeg skulle sååå ønske jeg kunne ringe ham og si at vannet hadde gått eller at noe var på gang! Gleder meg til vi endelig kan bytte ut utålmodigheten med stress og forventninger og nerver! Farmor ringte i sted, hun er jo så spent nå som hun skal bli oldemor for første gang Vi snakka om tøybleier og gamle dager Hun sa at da hun var gravid, var det ikke snakk om noen termindato, da kom babyen når den kom. Jeg tror hun er fascinert av alt man vet nå som man ikke visste da (hun har sett på programmet om fosterutvikling på National Geographic to ganger mens jeg har vært gravid, og tydeligvis lært mye nytt ). Hun syntes det var så spennende at fosteret kan høre inni magen, at man kan se dem på ultralyd osv. Koselig at hun gleder seg sånn!! Hun sa at da vannet gikk da hun skulle ha pappa, måtte farfar løpe ned på torget for å bestille taxi til fødehjemmet. Så hun synes tidene har forandret seg når mannen faktisk kan dra på jobb nå rundt terminen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 3. februar 2006 #1972 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Tidene har forandret seg litt ja.. Mamma ble født på nyttårsaften, og ble tatt i mot av en jordmor som kom rett fra fest, i penkjole og hele pakka.. Det hadde vel ikke blitt helt godtatt i dag tror jeg... Endret 3. februar 2006 av cons Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #1973 Del Skrevet 3. februar 2006 Tidene har forandret seg litt ja.. Mamma ble født på nyttårsaften, og ble tatt i mot av en jordmor som kom rett fra fest, i penkjole og hele pakka.. Det hadde vel ikke blitt helt godtatt i dag tror jeg... ← Nei, det var jo ganske spesielt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2006 #1974 Del Skrevet 3. februar 2006 Det nærmer seg 100 sider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. februar 2006 #1975 Del Skrevet 3. februar 2006 Det var andre tider før ja! Da mannen min kom til verden måtte svigermor kjøre til sykehuset selv etter at vannet hadde gått, med et stort håndkle mellom beina! Svigerfar var litt uforberedt nemlig, og hadde tatt seg noen øl! Husk at det er først når det gjør så vondt at du angrer på at du ønsket deg rier at det virkelig er i gang! Jeg tar sjansen på å ønske deg lykke til med fødsel i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. februar 2006 #1976 Del Skrevet 3. februar 2006 Ja, i helgen MÅ det da skje..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 3. februar 2006 #1977 Del Skrevet 3. februar 2006 Kommer til å ile rett inn hit hver gang jeg skrur på pc-en jeg nå altså! Og så håper jeg så inderlig hun jeg kjenner med termin 1 dag før deg får snart også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 3. februar 2006 #1978 Del Skrevet 3. februar 2006 *hopper av glede over at Leon snart kommer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #1979 Del Skrevet 3. februar 2006 Ja, håper det skjer i helgen! Det går opp og ned, innimellom er jeg helt avslappet og tenker at han kommer når han kommer, det er ingen ting å mase med. Andre ganger blir jeg skikkelig utålmodig. Akkurat nå er jeg ganske tålmodig. Det hjelper litt at det er helg, jeg skal være sammen med mannen og ikke sitte alene og kjede meg, vi skal kose oss og slappe av, sove lenge, spise god mat og sikkert finne på noe for å få tiden til å gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. februar 2006 #1980 Del Skrevet 3. februar 2006 Ja du må holde meg oppdatert så fort det skjer noe da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå