Gå til innhold

Mitt liv som mamma til to!

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Det kan jo være begynnelsen på slimproppen?

Skjønner godt at du er utålmodig nå!

Ikke lenge igjen, uansett nå. Sender over noen klemmer og fødevibber:

:klem: :klem: :klem:

(((((((((((((((((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slim er bra, vettu! :ler:

Du, jeg tenker på dette med baby og fødsel og greier...klarer du å tenke på annet i disse tider? Jeg mener, det er vel sikkert ørten som spør deg om teriminen og hvordan det går osv, vi her inne på Kg spør jo og graver om ting skjer snart...er det overhode mulig å tenke på noe annet når man går i sin 41. uke? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slim er bra, vettu! :ler:

Du, jeg tenker på dette med baby og fødsel og greier...klarer du å tenke på annet i disse tider? Jeg mener, det er vel sikkert ørten som spør deg om teriminen og hvordan det går osv, vi her inne på Kg spør jo og graver om ting skjer snart...er det overhode mulig å tenke på noe annet når man går i sin 41. uke? ;)

NEI!!!

Enkelt og greit... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting skjedd i natt heller ser jeg! :ler: Leieboeren skjønner ikke hvorfor jeg mååååå låne pcen i noen minutter hver dag... Men sånn er det å skulle bli kg tante '

Kom da Leon!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg tilbake fra legen. Hun målte blodtrykket med to forskjellige apparater, hvor det ene viste 122/73 og det andre 130/88. Tror det er noe rart med utstyret deres, jeg :klø: Det første målet er nok mest riktig, for det var et sånt elektrisk apparat som målte flere ganger og regnet ut gjennomsnittet.

Ellers var det protein og spor av sukker i urinen, men ikke så mye at det gjør noe. Legen mente hodet lå enda dypere enn sist (går det lenger og lenger ned når det er festet??), og jeg fikk inntrykk av at hun regnet med at jeg skulle føde i løpet av denne uka. Det har hun ikke så mye forutsetning for å si, da, siden hun ikke sjekket modenhet eller åpning (her tar vi ikke gleden på forskudd, nei!! :ler: )

Jeg føler meg ekstra sliten i dag, så nå skal jeg sette meg foran peisen med tv og Biola... leste ferdig En shopoholiker treffer blink i går, så jeg skal starte på ny bok også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender mange gode vibber for helgen jeg! ;)

(((((((((((((((((((((((((((((((((((((vibb føde vibb )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Biola er forresten nammis - det har jeg drukket masser av denne graviditeten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært morro om jordmoren fikk rett da, at Leon tar turen ut i løpet av uka! :tommel:

Jaaa! for det er jo ikke lenge igjen av denne uka! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender mange gode vibber for helgen jeg! ;)

(((((((((((((((((((((((((((((((((((((vibb føde vibb )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Biola er forresten nammis - det har jeg drukket masser av denne graviditeten...

Takk for vibber! :) Har drukket masse Biola jeg også. Og nå er det en liter om gangen altså!! SKAL ha han ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal Biola hjelpe??? Schweppes Lemon da...skulle ikke det være bra også??? :klø:

Jo, noen sier de har fått rier innen 24 timer etter at de drakk 1.5 liter Scweppes - det være seg Tonic Water eller Bitter Lemon... Så kanskje er det verdt å prøve!?? Ellers anbefales jo bringebærbladkapsler- og te! ;) Kapslene skal det faktisk være hensiktsmessig å spise helt fra man er i uke 28... Jeg prøver meg på teen etterhvert jeg! Kjøpte da jeg var i Sverige i helgen! :Nikke:

---

Ja, i løpet av uken er jo snart - og søndagsLEONengel er jo en fin ting! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

løper inn her så fort jeg kommer hjem, for å sjekke, men ingen Leon ennå.

Men du, har du tenkt på at du faktisk er inne i din siste bareløseuke nå?! Tenk det da!

Håper han kommer i helgen, for da har jeg tid til å sitte på data`n og følge med :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal Biola hjelpe??? Schweppes Lemon da...skulle ikke det være bra også??? :klø:

Ja, det skal visst det... :ler: Det skader jo ikke å prøve!

Jo, noen sier de har fått rier innen 24 timer etter at de drakk 1.5 liter Scweppes - det være seg Tonic Water eller Bitter Lemon... Så kanskje er det verdt å prøve!?? Ellers anbefales jo bringebærbladkapsler- og te! ;) Kapslene skal det faktisk være hensiktsmessig å spise helt fra man er i uke 28... Jeg prøver meg på teen etterhvert jeg! Kjøpte da jeg var i Sverige i helgen! :Nikke:

Jeg har drukket Tonic water og Bitter Lemon i to dager (ikke 1,5 liter pr dag, da)og har to flasker igjen, samt at jeg tar bringebærbladkapsler (kjøpte nye i går etter en ukes opphold)... Får halsbrann både av Biola og Tonic water/Bitter Lemon, men holder ut :ler: Er ikke sikker på hvor mye jeg tror på alle disse kjerringrådene, men det føles bedre å "gjøre noe" for å få han ut i stedet for å bare sitte og vente!

Har ikke du gått hen å født ENNÅ?? :klø:

Var sikker på at Leon skulle komme mens jeg var på ferie jeg! :ler:

Han ventet på deg! Så nå kommer han nok snart! ;)

Men du, har du tenkt på at du faktisk er inne i din siste bareløseuke nå?! Tenk det da!

Nei, det har jeg ikke tenkt på... Det kan jo gå enda en uke, men håper ikke det!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...