Gå til innhold

Mitt liv som mamma til to!

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Rognebær

Åh, jeg gikk i alle fall rett på limpinnen! :grine2:

Men det er jo bra at du er ved godt mot - og enig med Teddy - det er ikke VI som trenger noen unnskyldning her! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jo at det ikke er min skyld at Telenor ikke har orden i sakene sine, men jeg har liksom bare gått i hele dag og visst at dere sikkert trodde jeg var i gang :rodme: Men jeg har jo tenkt mye på dere da, om ikke annet ;)

Det virker ikke som om noe skal skje i natt heller. Har ingen spesielle vondter i dag i hvertfall. Drikker Biola og brus med kinin... Kjenner godt med liv igjen, heldigvis :) Hadde håpet å føde i morgen, siden den koselige jordmoren jobber da. Men, men. Skal til legen i morgen for å sjekke urin og blodtrykk.

Har vasket mesteparten av babytøyet vi hentet hos venninnen min i går. Masse fint :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Sånn så jeg ut da jeg staret å lese meg gjennom alle spekulasjonene, jeg har vært på hjemmebesøk på jobben idag, og derfor ikke fått fulgt med... Hadde jeg sett det skulle jeg jo sendt deg en melding :ler: Men da det blir jo litt liv på kg når telenor tuller med internett da!!

Da får jeg forte meg videre på runden. Skal nok få grint meg til en liten titt i morgen tidlig.. Hvis nordlendingen lar meg låne pcen da... :ler:

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper Leon kommer til helga! :tommelsmil:

Uansett er det jo ikke lenge til han MÅ ut! Håper han skjønner poenget selv og du slipper å gå mye på overtid. Jeg vet hvor kjipt det er! :troest:

Synes du skal gå på kino jeg, kanskje det skjer noe da? Du kan jo sette deg ytterst på raden i tilfelle Leon plutselig bestemmer seg for å komme?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter 50 kr på at Leon kommer i morgen ettermiddag! 2. februar er en super-duper bursdag!  ;)

Gratulerer med dagen!!! :bursdag:

Jeg tipper det blir en søndagsengel, altså 5. februar!

Helt i orden for meg! :)

Håper Leon kommer til helga! :tommelsmil:

Uansett er det jo ikke lenge til han MÅ ut! Håper han skjønner poenget selv og du slipper å gå mye på overtid. Jeg vet hvor kjipt det er! :troest:

Synes du skal gå på kino jeg, kanskje det skjer noe da? Du kan jo sette deg ytterst på raden i tilfelle Leon plutselig bestemmer seg for å komme?

Kanskje kino er løsningen! :) Jeg har sagt til mannen at jeg vil ut og spise i helgen hvis han ikke har kommet til det, i hvertfall! Men er ikke sikker på om vi gjør det, for jeg blir så fort mett for tiden. Kjedelig å gå fra masse god mat når man er på restaurant!

Nattevåk igjen... Var så sulten! Jeg klarte visst å vekke mannen da jeg sto opp, og han spurte selvfølgelig om alt var bra med meg. Siden jeg var litt irritert over at jeg ikke har det minst vondt noe sted, svarte jeg at alt var helt fint med meg, det var bare så vanskelig å sove når han snorket så fælt! :sjenert: Stakkars! :ler: Men jeg er seriøst litt irritert for at det ikke skjer noe som helst! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår veldig godt at du er irritert over at det ikke skjer noe. Før eller senere måtte jo det komme. Jeg beundrer deg for å ha vært positiv så lenge jeg :klem:

Jeg sier som La Traviata - snart MÅ han jo ut - om han vil det eller ikke.

Huff, han er bestemt han der Leon.

Håper du sover godt nå iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det blir en søndagsengel ja. Det hadde vært koselig. :hjerte: Håper du er fin form i dag da selv om du er litt trøtt av å gå og vente.

Endret av Heidi76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Skjønner godt om du begynner å bli litt lei nå. Men du har overraskende bra mot så langt mot slutten må jeg si altså!

En liten Leon-søndagsengel hadde vært fint det da ;)

Ha en flott dag - kanskje din siste barnløse dag...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du lurte oss godt i går ja! :ler: Var så nysgjerrig når jeg dro på jobb at jeg vurderte å snike meg inn på sjefens kontor for å låne dataen.. :ler:

Men, han kommer jo snart uansett..vi har ihvertfall fått øvd oss litt på å være hysteriske kg-tanter.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt dere er tålmodige med meg! Kjenner jeg fortsatt er utålmodig-irritert! Det tok laaangt tid før jeg sovnet igjen, og da lå jeg og tenkte på alt og ingenting. Prøvde å komme på hvor lenge over terminen jordmor sa man kan gå før man ikke får lov til å føde på B7. Jeg tror hun sa 41+3, og det er jo til onsdag. Altså må han komme innen seks dager.

Mannen forsov seg i dag, og har nettopp kjørt. Han ringte jobben før han dro,. og det første han hørte da sjefen tok telefonen var :"Ble det gutt, eller?" Så nå har mannen også satt ut en falsk alarm... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Dere er ute med falske alarmer begge to for tiden! ;)

Ikke så lett å unngå det i disse tider da - det er jo meget sannsynlig at det kommer en baby snart! :hoppe:

Skjønner godt at du er utålmodig-irritert jeg. Syns jeg har tendenser til det selv jeg - jeg som i verste fall har 30 uker igjen! :sjenert:

ØNSKER DEG EN GOD DAG! Med fødsels-hint og litt vondter her og der...sånn at du blir minna på at det ikke er lenge igjen! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Kverula :klem:

Et nytt tegn i dag er at det kommer slim når jeg tørker meg (sorry, det er ekkelt å skrive om!). Ikke sånn jeg forestiller meg slimproppen, så jeg vet ikke om det har noen betydning, men det er i allefall noe "nytt" :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært noe særlig inne hos deg, men nå må jeg jo få med meg begivenhetene her... Lykke til med en nært forestående fødsel! :) Håper Leon får fart på seg snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...