Gå til innhold

Mitt liv som mamma til to!

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Så koselig med masse besøk her inne!! :grine2:

Enig, morkake er litt ekkelt. Jeg var hjemme hos noen venner av oss som akkurat hadde fått baby. Vi skulle få se bilder fra sykehuset og midt inni bunken med bilder så er det bilde av en vrengt morkake!!! :hår:

:overrasket::kvalm:

Ta bilde av morkaka, "Livets Tre", som de kaller den på føden. Ikke så vakker, men spesiell likevel da. Vi tok bilde av den (det husker sikkert Kverula :ler: ). Selv om vi ikke viser det fram eller har det i album har vi iallefall bildet.

Jeg tror ikke jeg vil det! Ekkelt!! Tror ikke jeg vil se den en gang, jeg!! :sprettoy:

Jeg har visst "fødeansikt" :ler: Jeg så det for et par dager siden, at ansiktet mitt har blitt mer slapt og pløsete. Da jeg sa det til mamma, sa hun at hun hadde lagt merke til det, og at hun oppdaget det på seg selv dagen før hun fødte meg. Håper det forsvinner raskt etter fødselen!!! :sjenert:

I morgen tidlig skal jeg til jordmor. Kommer sikkert til å få utslag på sukker i urinen igjen, spiste is og kaker hos foreldrene mine... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fødeansikt er bra!!!....sier vi for da kommer sikkert Leon ut veldig snart! :tommel:

Jeg har heller aldri hørt det begrepet før...lærer mye av å henge med dere gravider her på KG altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Fødeansikt høres bra ut (selv om begrepet er nytt for meg også :ler: )

Hun jeg kjenenr med termin i morgen har heller ikke kommet i veien enda, om det skulle være noen trøst... Og så jeg som håpa at helga var tiden for dere begge to.

Ja aj, sjansen jeg hvertfall stor for at dere begge har et lite nurk i armene i løpat av kommende uke da.

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke om det er vanlig å kalle det fødeansikt, jeg :sjenert: Men jeg har hørt om det mange ganger, at man blir litt ekstra pløsete i ansiktet når det nærmer seg. Sikkert pga ødem eller noe sånt. Har nettopp snakka med venninnen min med 10 uker gammel baby på sms (vi er ikke kjempevenninner, men mennene våre er gamle venner, så vi har hatt en del med hverandre å gjøre), og nå er jeg enda mer babysyk!! Snakka om trilleturer vi skal ta sammen osv :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå skal du se det skjer i løpet av noen dager! Vær obs på om det kommer noe slim eller blod, da er det helt sikkert ikke langt unna!

Nyt dine siste dager som barnløs... ;)

Hvis du f.eks. liker å gå på kino så benytt sjansen nå, det kan bli noen måneder til neste anledning! :tommelsmil:

Her kommer noen fødevibber:

(((((((((((((((((((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))))))))))))))

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40+1

1 dag til termin!!! :hoppe:

Det var visst ikke natten i natt heller... Hadde dessuten minimalt med murringer og kynnere i går. Var veldig veldig trøtt i går kveld, kunne sovna klokka sju, men klarte å holde meg våken noen timer til... Har sovet godt i natt :)

Kjente ikke bevegelser da jeg sto opp, ikke engang da jeg spiste, så det kan jo hende han ligger til lading nå ;) Det ble liv da jeg begynte å snakke med mannen, og jeg fikk et skikkelig nedpress som var utrolig vondt! Som om noen vred om en kniv "der nede" :overrasket: Har hatt det mange ganger, men dette var mye vondere!

Ja, nå skal du se det skjer i løpet av noen dager! Vær obs på om det kommer noe slim eller blod, da er det helt sikkert ikke langt unna!

Nyt dine siste dager som barnløs... ;)

Hvis du f.eks. liker å gå på kino så benytt sjansen nå, det kan bli noen måneder til neste anledning! :tommelsmil:

Her kommer noen fødevibber:

(((((((((((((((((((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))))))))))))))

Jeg følger med etter tegn :) Er litt redd for at vannet skal gå hvis jeg er på kino, da. Nesten så jeg har lyst til å holde meg hjemme, men det kan jo bli noen laaange dager (uker) etter hvert!

Om to timer har jeg time hos jordmor :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Ikke hendt noe i natt heller nei..

Jeg drømte at jeg var i praksis på føden i natt jeg, også kom du inn og fødte Leon. Fødselen var over på under kvarteret, og du bare lå og smilte! Leon var så utrolig fin. Vi var litt bekymret med en gang, siden han ikke gråt, men han bare smilte han også, tydelig glad for å være ute :)

Lykke til hos jordmoren i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin dag! :)

Takk i like måte! :)

...så sier jordmoren...

nei du må nok reise på føden... her er det noe på gang

;)

Det hadde vært noe!! Måtte bedt om tid til å kjøre hjem og hente bagen, da ;)

God morgen!

Ikke hendt noe i natt heller nei..

Jeg drømte at jeg var i praksis på føden i natt jeg, også kom du inn og fødte Leon. Fødselen var over på under kvarteret, og du bare lå og smilte! Leon var så utrolig fin. Vi var litt bekymret med en gang, siden han ikke gråt, men han bare smilte han også, tydelig glad for å være ute :)

Lykke til hos jordmoren i dag!

God morgen! Så fin drøm! :grine2: Håper du er sanndrømt (denne gangen, ikke det med tvillingene som verken var gutter eller jenter :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! Så fin drøm! :grine2: Håper du er sanndrømt (denne gangen, ikke det med tvillingene som verken var gutter eller jenter :ler: )

¨

nei, denne gangen vare det ordentelig gutt! Det så jeg med mine egne øyne! Så får håp han kommer i natt, for nå drømmer jeg så fælt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så snurten av deg inne hos baby-E tidligere i dag, så da skjønte jeg jo at det ikke har kommet noen baby i natt heller! ;)

Det hadde jo vært skikkelig gøy om han kom på termindatoen da - siden det nå bare er en dag igjen, mener jeg! ;) Skal jo ganske mye til for å treffe den datoen akkurat!

Ha en fin dag i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...