Gjest baby-E Skrevet 29. januar 2006 #1741 Del Skrevet 29. januar 2006 ja, det er greit å få beskjed om hvor du drar, så slipper vi å få falske forhåpninger Uke 40 Det som er, er at om du må gå over tiden er det alikevel ikke så lenge igjen heldigvis! Kos deg i dag! Kanksje det er din siste barneløse dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #1742 Del Skrevet 29. januar 2006 Uke 40 Det som er, er at om du må gå over tiden er det alikevel ikke så lenge igjen heldigvis! Kos deg i dag! Kanksje det er din siste barneløse dag! ← Det er skikkelig herlig å tenke på at det uansett ikke er lenge igjen!! Antakelig ikke mer enn to uker! :grine2: Min siste barnløse dag... Hmm, kanskje jeg må nyte disse siste dagene litt ekstra?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 29. januar 2006 #1743 Del Skrevet 29. januar 2006 greit å passe på mens du har sjansen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #1744 Del Skrevet 29. januar 2006 Bare en liten test for å se om Monja er god til å forklare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #1745 Del Skrevet 29. januar 2006 Og det er hun!! Takk for hjelpen, monja!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 29. januar 2006 #1746 Del Skrevet 29. januar 2006 og det var hun jo! hvilken uke er det der igjen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. januar 2006 #1747 Del Skrevet 29. januar 2006 Bare en liten test for å se om Monja er god til å forklare ← Og det er hun!! Takk for hjelpen, monja!!!!! ← Så bra at du fikk det til. Nå venter vi spent på mange store bilder av Leon. Vet ikke om jeg skal gratulere med 40 uker jeg....virker ikke som en ønskedrøm uansett Nåja, bra du sier fra hvor du skal. Det er viktig med meldeplikt i disse dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. januar 2006 #1748 Del Skrevet 29. januar 2006 Godt du sier ifra om at du blir borte i ettermiddag. Skal si du har fått dreisen på dette med å legge inn bilder. Da kan vi glede oss til mange bilder fremover av lille Leon. Hurra for 40 uker. Du får nyte hver dag som kommer for snart har du en liten baby i armene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #1749 Del Skrevet 29. januar 2006 hvilken uke er det der igjen da? ← Bildet er fra uke 11. En liten kul, men antakelig bare luft... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #1750 Del Skrevet 29. januar 2006 Skal si du har fått dreisen på dette med å legge inn bilder. Da kan vi glede oss til mange bilder fremover av lille Leon. ← Yup!! *stolt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. januar 2006 #1751 Del Skrevet 29. januar 2006 Uke 11 ja - der har jeg vært! *deilig å kunne si det* Har følelsen av litt mage jeg også, men det er utelukkende luft - i hvertfall på kvelden! Nå er det vel ikke plass til så mye luft i magen din, tenker jeg! Ha det hyggelig på middag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 29. januar 2006 #1752 Del Skrevet 29. januar 2006 *løper inn for å se om det er noe nytt* Ja du er her ennå!! Jeg løper inn hit når jeg får lånt meg en maskin... Jaja, er vel ikke lenge igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #1753 Del Skrevet 29. januar 2006 Uke 11 ja - der har jeg vært! *deilig å kunne si det* Har følelsen av litt mage jeg også, men det er utelukkende luft - i hvertfall på kvelden! Nå er det vel ikke plass til så mye luft i magen din, tenker jeg! Ha det hyggelig på middag da! ← Nei, nå er det nok mest baby og vann og litt ekle greier inni der...(jeg synes morkake er så ekkelt!) Bildet i uke 11 er tatt på kvelden - det var jo da jeg hadde mest mage å forevige... :pippi: *løper inn for å se om det er noe nytt* Ja du er her ennå!! Jeg løper inn hit når jeg får lånt meg en maskin... Jaja, er vel ikke lenge igjen! ← Kost at du løper innom når du er på nett! Ikkeno' nytt å melde om, da... Nå kjører jeg snart til mamma og pappa! Ha en fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 29. januar 2006 #1754 Del Skrevet 29. januar 2006 Ha en fin fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. januar 2006 #1755 Del Skrevet 29. januar 2006 Enig, morkake er litt ekkelt. Jeg var hjemme hos noen venner av oss som akkurat hadde fått baby. Vi skulle få se bilder fra sykehuset og midt inni bunken med bilder så er det bilde av en vrengt morkake!!! :hår: Jeg skjønte med en gang ikke hva det var for noe men så ble jeg rett og slett bare kvalm. De hadde glemt å luke vekk dette bildet så det var vel ikke meningen at det skulle ligge der, må vel sies at det er for spesielt interesserte. Men det synet har brent seg fast på netthinna mi og det er over 2 år siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. januar 2006 #1756 Del Skrevet 29. januar 2006 Ta bilde av morkaka, "Livets Tre", som de kaller den på føden. Ikke så vakker, men spesiell likevel da. Vi tok bilde av den (det husker sikkert Kverula ). Selv om vi ikke viser det fram eller har det i album har vi iallefall bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. januar 2006 #1757 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Jeg så aldri morkaka mi, men mannen så den og syntes den var litt fascinerende. Men sikkert litt ekkel også. Kunne ikke falle meg inn å ta bilde av den! Nå har du jo blitt en kløpper med bilder! Flott det, så får vi sett mange fine bilder av Leon etter hvert. Han har fortsatt tid til å bli et januarbarn og komme til termin! Ha en fin søndag! Endret 29. januar 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 29. januar 2006 #1758 Del Skrevet 29. januar 2006 Bare innom og ser hvordan det går med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 29. januar 2006 #1759 Del Skrevet 29. januar 2006 Må jo innom for å følge med! Jeg er skikkelig gira på å se morkaka, men mannen sier at jeg kommer til å være så opptatt med bøtteknotten at jeg overhodet ikke er interessert i den når det blir aktuelt å ta en titt... Men den er jo en fascinerende dings! Håper sånn på at Leon kommer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 29. januar 2006 #1760 Del Skrevet 29. januar 2006 Ikke lenge igjen naa nei....Lykke, lykke til med den forestaaende foedselen! Gleder meg til aa se bilde av Leon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå