Gå til innhold

Mitt liv som mamma til to!

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Markblomsten

Har ingen problemer med å forstå at dette er en gravidmage i rasende fart på vei mot terminene nei!

Tenk så stor Leon har vokst seg inni der - og nå er han straks klar til å møte foreldrene sine utenfor magen også!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott mage, den har sunket veldig siden jeg så den sist! Ser skikkelig fødeklar ut så her skal jeg jammen følge med i helga.

Kos deg i kveld og ha en fin helg (på føden?) :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk! :grine2: Jeg synes egentlig ikke den er så superfin lenger, på grunn av alle strekkmerkene! Men vet jeg kommer til å savne sparkene!

Og ja - jeg har lært å forminske bilder!!! :hoppe:

Leon fikk forresten en kjempefin dress av liv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er her enda ja..... :ler:

Da ble det ikke natta i natt heller nei, men i helga da må det jo skje noe. Magen din er fiiiiiin, selv med strekkmerker (du har ikke så mange som meg da ;) ). Jeg kaller dem stolthetsmerker jeg, fordi de ga meg verdens fineste gutt. Men den er lav nå ja. Ser ut som en skikkelig fødemage.

(((((((((((((((((((((((((((((FØDE))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 dager til termin!!!

Jeg kaller dem stolthetsmerker jeg, fordi de ga meg verdens fineste gutt. (((((((((((((((((((((((((((((FØDE))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Stolthetsmerker :tommelsmil: Det heter mine fra nå av!! Da vi la oss i går, tenkte jeg at jeg kommer til å savne magen noe helt utrolig mye!! Kjenne på livet, nysgjerrigheten på hvem som er inni der og hvordan fosteret utvikles, stoltheten jeg har følt når jeg har gått i byen med min struttende mage ( :sjenert: )... Kommer til å være kjempestolt der jeg går med barnevogn og baby og, så klart! :)

Takk for vibber! :klem:

Ha en INNHOLDSRIK lørdag! *krysser fortsatt fingre*

Takk!! :klem: Jeg har absolutt ikke på følelsen at det skjer noe i dag, denne dagen er foreløpig som alle andre dager... Mamma gikk tre uker over termin med meg, mens broren min kom uten forvarsel (og nesten i bilen på vei til sykehuset...). Så hvis sånt er arvelig, så vet jeg ikke hva jeg skal håpe på... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Da hadde jeg nok forberedt meg på et forløp som mamma'n din hadde med deg, men hadde håpet på forløpet med broren din.

:forvirret: Ja, det er vel greit å være forberedt på det verste. Ikke at jeg tror hans styrtfødsel var en veldig positiv opplevelse, da... Men jeg hadde navlestrengen rundt halsen og måtte tas med tang. Håper ikke sånt går i arv også :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skal bekymre deg for akkurat det. Har iallefall ikke hørt at navlestreng rundt halsen er "arvelig". Styrtfødsel er nok ikke sånn drømmefødsel akkurat, men det er sikkert mye bedre enn sugekopp/tang vil jeg tro. Du blir iallefall fort ferdig. Må se det positive i ialt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt sikkert til å gå kjempefint med fødselen din. :kose: Lurer fælt på hvor mye lenger vi måte vente før han tar turen ut jeg altså. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg nok forberedt meg på et forløp som mamma'n din hadde med deg, men hadde håpet på forløpet med broren din.

Signerer... :)

Iallefall forberedt meg på at det er godt mulig du går over termin, men at det er kjekt om du slipper. Noen styrtfødsel er vel ikke akkurat å ønske seg det heller!?

Men, jeg gjør som de andre her, og ønsker deg en spennende og innholdsrik helg, uavhengig om Leon kommer eller ikke! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...