Gå til innhold

Mitt liv som mamma til to!

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for gratulasjoner! :klem: En baby hadde ikke vært å forakte i "bryllupsgave"! Men da må han melde sin ankomst ganske snart, for i kveld skal jeg på kafé, og har ikke lyst til at vannet skal gå eller riene skal komme der :sjenert::ler: Det blir nok en vannmann! Tanta til mannen jobber i barnehage og sa at vannmenn er snille barn ( ;) )

Philippa: Jeg har gardert meg med liv som sladrevenn når ting skjer. Har nr til iss også, og regner med at hun er snill og stiller opp hvis liv ikke har mulighet... :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med bryllupsdagen! :blomst:

Skal dere feire det med noe spesielt?

Leon har dårlig tid hvis han skal rekke å komme ut innen i kveld... best å vente litt og bli en snill vannmann! :tommelsmil:

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med bryllupsdagen! :blomst:

Skal dere feire det med noe spesielt?

Leon har dårlig tid hvis han skal rekke å komme ut innen i kveld... best å vente litt og bli en snill vannmann!

Ha en fin dag! :klem:

Takk! :) Nei, vi skal ikke feire det. Jeg skal jo på BIM-treff :tommelsmil: Det er ikke ofte jeg har planer, så jeg dropper ikke treffet for å gjøre "noe ekstra" selv om vi har "bryllupsdag". Det kan vi i såfall ta til helgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Philippa: Jeg har gardert meg med liv som sladrevenn når ting skjer. Har nr til iss også, og regner med at hun er snill og stiller opp hvis liv ikke har mulighet... :sexy:

:Nikke: Jeg er en fin fin erstatning som sladrevenn!!!!!!! :sjarmor:

Ha en fin dag da snuppeluppa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har to venninner ringt for å høre hvordan det står til og bare skravle! Det er kjempekoselig at det er flere som venter like mye (?) som oss :grine2: Hun ene kommer hit i morgen kveld etter jobb, det blir kost! Hun andre bor i Bergen for tiden, men kommer hit til byen så snart lille Leon har kommet til verden og vi er klare for besøk :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Jeg gleder meg!! Satt nettopp og lurte på om jeg skulle bestille sjokoladekake eller is...... :sjenert::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått for sjokoladekake! :ler:

Ha det trivelig i kveld da! :)

Det er nok fare for at jeg gjør det! Der er det nemlig is, krem og bjørnebær ved siden av :sikle: Satser på at dette er siste BIM-treff, så da må jeg jo kose meg litt!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Vannmenn er snille ja! :Nikke: Kanskje han kommer på bursdagen min gett! Jammen under en mnd til det jo! Når var det morsdag igjen? kanskje han kommer som morsdagsgave? Eller kanskje Leon blir en liten valentine?

Ivrig på gjettingen nå ja.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han blir født på dagen til sambo.. så det så! :)

(og til prinnesse ingrid alexandra.. så da blir han flagget for)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja, bare han kommer, så!! Morsdag er vel 12. februar, så han BØR ha kommet til det!

Koste meg skikkelig på treffet! Masse skravling med koselige jenter :tommelsmil: Også kom jeg hjem til 40 tulipaner fra mannen. Yndlingsblomstene mine! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...