Pi@ Skrevet 18. januar 2006 #1421 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Gratulerer med bryllupsdagen Endret 18. januar 2006 av Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #1422 Del Skrevet 18. januar 2006 Takk for gratulasjoner! En baby hadde ikke vært å forakte i "bryllupsgave"! Men da må han melde sin ankomst ganske snart, for i kveld skal jeg på kafé, og har ikke lyst til at vannet skal gå eller riene skal komme der Det blir nok en vannmann! Tanta til mannen jobber i barnehage og sa at vannmenn er snille barn ( ) Philippa: Jeg har gardert meg med liv som sladrevenn når ting skjer. Har nr til iss også, og regner med at hun er snill og stiller opp hvis liv ikke har mulighet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. januar 2006 #1423 Del Skrevet 18. januar 2006 Gratulerer så mye med bryllupsdagen! Skal dere feire det med noe spesielt? Leon har dårlig tid hvis han skal rekke å komme ut innen i kveld... best å vente litt og bli en snill vannmann! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #1424 Del Skrevet 18. januar 2006 Gratulerer så mye med bryllupsdagen! Skal dere feire det med noe spesielt? Leon har dårlig tid hvis han skal rekke å komme ut innen i kveld... best å vente litt og bli en snill vannmann! Ha en fin dag! ← Takk! Nei, vi skal ikke feire det. Jeg skal jo på BIM-treff Det er ikke så ofte jeg har planer, så jeg dropper ikke treffet for å gjøre "noe ekstra" selv om vi har "bryllupsdag". Det kan vi i såfall ta til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. januar 2006 #1425 Del Skrevet 18. januar 2006 Philippa: Jeg har gardert meg med liv som sladrevenn når ting skjer. Har nr til iss også, og regner med at hun er snill og stiller opp hvis liv ikke har mulighet... ← Jeg er en fin fin erstatning som sladrevenn!!!!!!! Ha en fin dag da snuppeluppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #1426 Del Skrevet 18. januar 2006 I dag har to venninner ringt for å høre hvordan det står til og bare skravle! Det er kjempekoselig at det er flere som venter like mye (?) som oss :grine2: Hun ene kommer hit i morgen kveld etter jobb, det blir kost! Hun andre bor i Bergen for tiden, men kommer hit til byen så snart lille Leon har kommet til verden og vi er klare for besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 18. januar 2006 #1427 Del Skrevet 18. januar 2006 Hei hei! Kos deg masse i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #1428 Del Skrevet 18. januar 2006 Kos deg på cafè i kveld da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #1429 Del Skrevet 18. januar 2006 Takk! Jeg gleder meg!! Satt nettopp og lurte på om jeg skulle bestille sjokoladekake eller is...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2006 #1430 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg hadde gått for sjokoladekake! Ha det trivelig i kveld da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #1431 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg hadde gått for sjokoladekake! Ha det trivelig i kveld da! ← Det er nok fare for at jeg gjør det! Der er det nemlig is, krem og bjørnebær ved siden av Satser på at dette er siste BIM-treff, så da må jeg jo kose meg litt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. januar 2006 #1432 Del Skrevet 18. januar 2006 Ja, kos deg masse med både sjokoladekake, is, krem og bjørnebær! Nå var det en som ble sulten her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 18. januar 2006 #1433 Del Skrevet 18. januar 2006 Det hørtes godt ut da! Kos deg på ditt (forhåpentligvis) sist bim-treff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #1434 Del Skrevet 18. januar 2006 Ja takk begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. januar 2006 #1435 Del Skrevet 18. januar 2006 Gratulerer med 6 mnd bryllupsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 18. januar 2006 #1436 Del Skrevet 18. januar 2006 lørdag er nok en fin dag for lillegutt å komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. januar 2006 #1437 Del Skrevet 18. januar 2006 Nei, nå som vi har avtalt at jeg skal droppe innom neste fredag så passer neste lørdag fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 18. januar 2006 #1438 Del Skrevet 18. januar 2006 Vannmenn er snille ja! Kanskje han kommer på bursdagen min gett! Jammen under en mnd til det jo! Når var det morsdag igjen? kanskje han kommer som morsdagsgave? Eller kanskje Leon blir en liten valentine? Ivrig på gjettingen nå ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 18. januar 2006 #1439 Del Skrevet 18. januar 2006 han blir født på dagen til sambo.. så det så! (og til prinnesse ingrid alexandra.. så da blir han flagget for) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #1440 Del Skrevet 18. januar 2006 Ja, bare han kommer, så!! Morsdag er vel 12. februar, så han BØR ha kommet til det! Koste meg skikkelig på treffet! Masse skravling med koselige jenter Også kom jeg hjem til 40 tulipaner fra mannen. Yndlingsblomstene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå