Gå til innhold

Mitt liv som mamma til to!

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så spennende..... Det med lakrisrot te kan ha noe med at lakrisrot kan øke blodtrykket kanskje? Ikke vet jeg.

Men så flott at kontrollen gikk bra og at du kjenner murringer så ofte. Krysser fingre for at noe modnes nå.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dropper nok lakrisrot-teen. Så inne på sm at noen hadde blitt anbefalt å ikke ta det, så da holder jeg meg unna for sikkerhets skyld (spesielt hvis det gir økt blodtrykk). Han kommer når han vil uansett ;)

Kjenner fortsatt mageknip i blant... Og jeg tror Leon prøver å komme ut gjennom magen min akkurat nå :overrasket::ler:

Leste forresten om en som hadde vært på ul bare 4 uker før termin og fått beskjed om at hun ventet en gutt. Og ut kom en jente... :overrasket: Så kanskje kanskje er det ikke Leon som er på vei :tristbla: Det hadde vært kjemperart!! Selv om det i utgangspunktet ikke spiller noen rolle, er vi jo nå kjempeinnstilt på at vi venter en gutt! Vel, jeg syntes ul viste ganske tydelig at det lå en gutt inni der altså, og legen virket nokså sikker i sin sak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der er tatt feil på UL før men i ditt tilfelle så tror jeg neppe det. Det må være veldig rart i begynnelsen for når man først får vite kjønn så er det jo så mange tanker som tar plass i hodet. For ikke å snakke om klær som er kjøpt inn og annet utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok dere får en Leon jeg. Men et vennepar av oss fikk se en gutt på UL og ut kom en jente. Så mannen måtte male om barnerom mens de var på barsel, og søsteren til venninna mi måtte ut å kjøpe rosa klær til den lille. Så det hender nok de tar feil på UL, men det er nok ikke så veldig ofte.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tar spenningen seg opp ja! :hoppe:

Det at du kjenner så mye forskjellig tyder i hvert fall på at det ikke er så alt for lenge til lille Leon stikker hodet ut! Tror nok det stemmer at det er en Leon som kommer jeg, selv om det hende at de tar feil på UL!

De svangerskapsrådene fra 60-tallet var forresten bare hysterisk morsomme! :ler:

Ha det bra så lenge! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og virket ikke legen meget sikker i sin sak da?

Jo, han virket veldig sikker. Men det har vel de andre legene vært også, for ellers tror jeg ikke de pleier å si hva de tror det er. Jeg har hørt om flere før som har fått opplyst feil, men trodde de da hadde vært til ul tidligere i svangerskapet. Men hun her hadde altså vært 4 uker før, som meg...

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med halvt års bryllupsdag! :klem: Hadde passet fint med en lite baby i bryllupsdag-gave hadde det ikke? :ler: (begynner å blir utålmodig jeg også gett... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med bryllupsdagen! Det hadde vært en topp gave, ja!

Blir spennende å se om Leon blir en steinbukk eller vannmann, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst: GRATULERER MED 6 MND BRYLLUPSDAG!

Jeg tror altså at lille Leon venter på seg sånn at han helt klart blir en vannmann. For de er best! :sjarmor: Har du mobilkontakt med noen her inne som kan oppdatere oss egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...