liv Skrevet 15. januar 2006 #1361 Del Skrevet 15. januar 2006 Jej! For jeg tenkte at jeg får alltids pappa eller mamma til å hente meg hos deg og da kan kanskje du eller mannen hente meg i Råde? Blir vel nærmeste "holdeplass". Men det kan vi ta nærmere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. januar 2006 #1362 Del Skrevet 15. januar 2006 Det er ikke begynnelsen på maserier du har da? De blir du iallefall fryktelig sliten av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. januar 2006 #1363 Del Skrevet 15. januar 2006 *leter etter oppsigelse av hybel som jeg ordna til Torstein* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. januar 2006 #1364 Del Skrevet 15. januar 2006 Leon, Sender dem herved oppsigelse av leiekontrakt. De har nå oppholdt dem lovlig i 9 mnd i denne bolig. Dette er ihht kontrakt, og dermed er tiden nå ute. De får timer på å pakke sammen sakene deres og finne en ny bolig. De har i perioder utøvd uakseptabel oppførsel i boligen, de har romstert til alle døgnets tider, og hatt en del hjemme-alene-fester uten å avtale dette med huseier på forhånd. Dette har gitt huseier søvnproblemer og en del fysiske plager. Huseier har etter mange muntlige advarsler nå sett seg lei på deres oppførsel og vil ha dem ut med øyeblikkelig virkning. Det skal sies at de også til tider har gitt huseier mang en glede, i form av godt selskap til tider. Men at nå er likevel tiden ute for deres del. Dette til orientering. Deres signatur kreves nederst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. januar 2006 Forfatter #1365 Del Skrevet 15. januar 2006 Jej! For jeg tenkte at jeg får alltids pappa eller mamma til å hente meg hos deg og da kan kanskje du eller mannen hente meg i Råde? Blir vel nærmeste "holdeplass". Men det kan vi ta nærmere.. ← Så klart du kan bli henta i Råde! Det er ikke begynnelsen på maserier du har da? De blir du iallefall fryktelig sliten av. ← Vet du, at jeg lette akkurat fram dagboka nå for å skrive at jeg lurer på om det kan være maserier jeg har! Har nettopp lest om kynnere og maserier nå, og funnet ut at maserier ikke gir seg når man skifter stilling, sånn som kynnere gjør. Så kanskje det er det! Jeg vet ikke så mye om maserier da, så får søke litt... Leon, Sender dem herved oppsigelse av leiekontrakt. De har nå oppholdt dem lovlig i 9 mnd i denne bolig. Dette er ihht kontrakt, og dermed er tiden nå ute. De får timer på å pakke sammen sakene deres og finne en ny bolig. De har i perioder utøvd uakseptabel oppførsel i boligen, de har romstert til alle døgnets tider, og hatt en del hjemme-alene-fester uten å avtale dette med huseier på forhånd. Dette har gitt huseier søvnproblemer og en del fysiske plager. Huseier har etter mange muntlige advarsler nå sett seg lei på deres oppførsel og vil ha dem ut med øyeblikkelig virkning. Det skal sies at de også til tider har gitt huseier mang en glede, i form av godt selskap til tider. Men at nå er likevel tiden ute for deres del. Dette til orientering. Deres signatur kreves nederst. ← Denne likte mannen også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. januar 2006 Forfatter #1366 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Nå leste jeg at maserier og modningsrier kjennes ganske like ut, så det er ikke lett å vite hva man har. maserier fører ikke til noe, mens modningsrier fører til modning *håper på modningsrier* Men et annet sted leste jeg at modningsrier ER maserier. De kalles maserier fordi de ikke er ekte rier. det høres logisk ut or å finne ut om det er ekte rier eller maserier/modningsrier, kan man ta en varm dusj. Mase-/modningsrier vil da gå over, mens vanlige rier vil vedvare. Mine gikk over da jeg dusjet (men er tilbake nå). Endret 15. januar 2006 av søndagsengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. januar 2006 #1367 Del Skrevet 15. januar 2006 Det du går gjennom nå er sånt som jeg tenker på som veldig spennende når det nærmer seg fødsel. "Hva er det jeg kjenner nå?" "Hva betyr det?" osv osv - sikkert ikke lett å orientere seg i jungelen av begreper og "smerter". Men at noe er på gang, det er det vel ikke tvil om, Søndagsengel? Noe har jo vært på gang i 9 mnd snart, så en finale er vel like rundt hjørnet? GOD SØNDAGSKVELD! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. januar 2006 Forfatter #1368 Del Skrevet 15. januar 2006 Det du går gjennom nå er sånt som jeg tenker på som veldig spennende når det nærmer seg fødsel. "Hva er det jeg kjenner nå?" "Hva betyr det?" osv osv - sikkert ikke lett å orientere seg i jungelen av begreper og "smerter". Men at noe er på gang, det er det vel ikke tvil om, Søndagsengel? Noe har jo vært på gang i 9 mnd snart, så en finale er vel like rundt hjørnet? GOD SØNDAGSKVELD! ← Ja, det er utrolig spennende å vite at det kan skje ting når som helst, og å kjenne på alle de nye tingene som skjer i kroppen!! Og veldig deilig å vite at det ikke er lenge igjen til vi har en baby i huset! Mannen sa nettopp at han aldri har gledet seg så mye til noe, som han gjør til å bli pappa! Koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. januar 2006 #1369 Del Skrevet 15. januar 2006 Hei på deg! Her skjer det stadig nye ting ser jeg! Jeg hadde en del maserier før Brage ble født. Det er kjempeslitsomt! Og de fører ikke til noe heller. Dvs jeg hadde 1-2 cm åpning da fødselen startet på ordentlig, men da hadde jeg hatt veldig mye murringer i mage og rygg dagene før, så det var blitt enda mer modent. Hagearbeid var forøvrig det som utløste maseriene første gang... Vi gravde i hagen og planta løk, og så skulle jeg grave opp en stor "tufs" med ugress som var skikkelig hard å få opp. Dagen etter begynte det, men det endte jo med bomtur til sykehuset, så det var bare kjedelig og frustrerende. Håper det skjer snart hos deg! Barnerommet har blitt kjenpefint, og de wallies´ene gjorde seg veldig godt. Hvordan setter du dem opp på veggen? Vi pusser opp rommet til Brage, og noe sånt kunne vært fint der inne, har jo ikke så mye å ha på veggene ennå! Ha en fin søndagskveld! P.S. Det er riktig at maserier stopper opp i dusjen/i badekaret. Og de er langt fra så vonde som ordentlige rier. Men det er søren meg ikke lett å vite forskjell når man aldri har født før. Svigerinna mi sa til meg "det er ikke i gang før du mister humøret"! Men for meg var det mer sånn at det ikke var i gang før jeg mistet evnen til å kommunisere med omverdenen. Forsvant liksom inn i min egen lille verden. Sprø opplevelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #1370 Del Skrevet 16. januar 2006 Barnerommet har blitt kjenpefint, og de wallies´ene gjorde seg veldig godt. Hvordan setter du dem opp på veggen? Takk De festes ved at man legger dem i lunkent vann i 20 sekunder, sånn at limet bakpå blir vått. Så klistrer man dem bare på veggen. Det renner en del vann før limet får tørket litt, så du bør ha en klut i nærheten P.S. Det er riktig at maserier stopper opp i dusjen/i badekaret. Og de er langt fra så vonde som ordentlige rier. Men det er søren meg ikke lett å vite forskjell når man aldri har født før. Svigerinna mi sa til meg "det er ikke i gang før du mister humøret"! Men for meg var det mer sånn at det ikke var i gang før jeg mistet evnen til å kommunisere med omverdenen. Forsvant liksom inn i min egen lille verden. Sprø opplevelse ← Hmm... det kan bli spennende å se hvordan jeg blir under riene da. Stakkars mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 16. januar 2006 #1371 Del Skrevet 16. januar 2006 God morgen søndagsengel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #1372 Del Skrevet 16. januar 2006 God morgen søndagsengel! ← Good morning!! :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. januar 2006 #1373 Del Skrevet 16. januar 2006 Hei på deg! Hvordan er formen i dag søndagsengel? Det er slett ikke sikkert at du blir av dem som kjefter på mannen under fødselen, men såklart, det vet man jo ikke på forhånd... Best å være forberedt på litt av hvert! Og få mannen din til å formidle ønskene dine for fødselen, hvis du har noen spesielle. Ikke alltid så lett å få fram ting når man er midt oppi fødselen! Lurer på om Brage skal få sånne wallies jeg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #1374 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Heisann La Traviata! Koselig at du er innom! Formen er kjempegod! :grine2: Jeg har brukt lang tid på skjemme meg bort på badet, og til og med danset litt til p4 foran speilet... Alt for å få ut småen, men det ser foreløpig ikke ut til at det hadde noen effekt... Jeg har ikke kjent murringer i dag, bare noen kynnere. Nå skal jeg snart avgårde for å handle litt, og deretter skal jeg være støttekontakt. Så jeg får i hvertfall beveget meg litt mer i dag Forhåpentligvis er jeg en snill kone under fødselen, men det er greit å forberede seg på det verste Takk for tips om formidling av ønsker! :rosasmil: Endret 16. januar 2006 av søndagsengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 16. januar 2006 #1375 Del Skrevet 16. januar 2006 Du er sikkert kjempesnill under fødselen. Jeg var iallefall det. Ingen grunn til å kjefte og smelle her nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. januar 2006 #1376 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg takker også for tipset med de walliesene (hvis ikke jeg har gjort det før...) - jeg har allerede plukka meg ut noen som skal bestilles den dagen jeg vet om jeg har en gutt eller jente i magen! Skjer det noe mer her i dag eller? Ikke no' action? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 16. januar 2006 #1377 Del Skrevet 16. januar 2006 Ønsker deg lykke til med fødselen,- ikke lenge igjen nå ! Mest sannsynlig er du snill kone under fødselen, det har jeg vært begge gangene. Ordensmannen var mest imponert over akkurat det denne gangen, ettersom selve fødselen var så veldig kort og dermed også veldig intens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. januar 2006 #1378 Del Skrevet 16. januar 2006 Like spent når jeg åpner boka!! Skjer nok noe snart... Ha en fin kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #1379 Del Skrevet 16. januar 2006 Så du er her i dag også ja....det er så spennende nå altså! Likte den oppsigelsen av leiekontrakten til monja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #1380 Del Skrevet 16. januar 2006 Hei, og takk for søte hilsener fra alle Her er det lite nytt å fortelle om... Kjenner hodet nedi "der", men det er nok fortsatt langt igjen. Jeg skal til legen i morgen tidlig. I dag fortalte jeg de jeg er støttekontakt for at det er en gutt som bor inni magen min, og det var visst veldig morsomt at vi hadde funnet det ut ved å se på bilde av tissen til babyen Den ene sa "da er det jo ikke noe frø lenger da, når han har fått tiss!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå