Gå til innhold

Kjønnsvorter!!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er rimelig sikker på at jeg har fått en vorte nedentil. Det klør/sprekker i huden, så da finnes det vel mye sannsynlig usynlige vorter der også... 

Kan jeg kontakte sykehuset for en sjekk? I min by finnes det drop-in for Soi på hudavdeling, men er dette regnet som en vanlig kjønnsykdom? Den smitter jo seksuelt så. Vet de tester for gonoré, klamydia mm. Vil ikke ta en gu hos min fastlege😳 Har hatt samme partner lenge, så er også redd han nå tror jeg har vært utro eller noe, hvilket jeg ikke har! Erfaringer og tips? Klør meg ihjel der nede.. Ble du frisk av det man smører på der nede? Partner skal vel behandles samtidig? Takk for svar. 

Anonymkode: 5cefc...761

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns det høres mer ut som herpes, siden kjønnsvorter vanligvis ikke klør. Jeg hadde kjønnsvorter en gang, men de gikk bort av seg selv etter ca tre uker. Var ingen plager rundt det, annet enn at de var sykt irriterende. Men har også hatt herpes, og DET KLØR. Men det får man medisiner mot, og så forsvinner det iløpet av ca en uke. Men uansett hva det er må du ta en tur til legen. Eller sykehuset som du nevner, både herpes og kjønnsvorter regnes som en vanlig kjønnssykdom. De kommer også begge av et virus som både du og kjæresten din kan ha hatt lenge, men som først får utbrudd nå. Hvis det er kjønnsvorter eller herpes behandles det bare hvis man har symptomer. 

Anonymkode: 521d4...666

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt kjønnsvorter, det klødde veldig! Legen min fryste dem, og det hjalp veldig. De falt av, og jeg har ikke hatt problemer med dem siden. Anbefales!

Anonymkode: ff1be...b3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...