Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som mann, hva er interessant for dere damer å lese i en profil. Tenker da på hva det er bortsett fra utseende som dere mener er verdt å vite, før dere i hele tatt sveiper? Jeg er i midten av 30 årene, og føler meg for gammel for tinder, men jeg har venner i samme alder som fant kjæreste der... og jeg ønsker å prøve lykken, men forstår det slik at det er mest en "sex" app ? Jeg ønsker meg kjæreste.

Anonymkode: 09583...a49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker å lese en profil som kort gir meg et inntrykk av hvem han er.

Ikke bare ha masse emoji, men skriv noe. Litt om interesser. Nevn om du har barn (men absolutt ingen bilder, barn hører ikke hjemme på tinder). Veldig gjerne skriv hva du er ute etter.

Bruk litt tid på å faktisk skrive noe å forme profilen. Velg et fint bilde som første bilde. Ingen solbriller, ikke langt unna, ikke et styla alt for perfekt bilde. Men et fint bilde der man ser deg. De andre bildene kan ha solbriller, interesser ol. om det er ski og fjell, eller spill og tv, eller bare flere bilder som viser mer av deg. Men første bildet er det man kommer over først, er det som skal fange oppmerksomheten, og viktig at du viser deg. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enig med den over her. Første bildet er kjempeviktig. Ofte tar jeg en avgjørelse bare på det første bildet (er første bildet dårlig sveiper jeg bare til venstre - mens er det interessant så åpner jeg profilen og sjekker de resterende bildene).

Jeg er ikke så altfor opptatt av teksten, men synes det er en pluss når folk har en tekst da. Gjerne litt om hvem du er og hva du søker. Men som sagt - første bildet har mye mer å si for meg enn teksten. Er første bildet dårlig så ser jeg ikke engang resten :) Lykke til der inne, tror det er en del som ser etter kjærlighet også. Spesifiser gjerne i teksten at du ser etter noe seriøst så siler du litt der 

Anonymkode: a6cb0...14f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Ariana807 skrev:

Jeg liker å lese en profil som kort gir meg et inntrykk av hvem han er.

Akkurat det jeg lurer på :) Jeg synes det er veldig vanskelig å skulle få det frem kort og konsist slik at damene får vite det dem lurer på. Du gav noen eksempel, men mener du jeg må skrive noe om hva jeg jobber med, hva jeg ser etter, eller nok med at jeg har bilder som viser det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs jo hva man er ute etter, selv ser jeg etter en mann som er empatisk og snill, en som er raus med mennesker, god og varm. En profiltekst som får frem en personlighet med noen av disse egenskapene, sveiper jeg til høyre😊 Og de som virker kalde på en eller annen måte, sveipes til venstre. Jeg har lest flere profilteksten der mannen beskriver hva han ikke vil ha, og f.eks ber damer som er dramaqueens om å sveipe han til venstre, etterfulgt av noen banneord.. (dette er bare et eksempel av mange lignende profiltekster). Vel, ja de mennene får det som de vil, de sveipes gledelig til venstre🤣

Anonymkode: 12b2f...771

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hmm, mange gode råd her. Jeg har en liten bison frise hund på 6 år, glad i dyr, jeg liker å lage og spise mat som er laget fra bunnen av, så heller skreie ut i helgene med mer usunn mat, jeg liker å holde meg i form, men ikke fanatiker. Jeg liker å diskutere dype ting, og jeg vet jeg aldri ville vært utro med noen. På privaten er jeg litt sjenert, selv om jeg har jobb der jeg må prate foran store forsamlinger og møte mye folk. 

Når jeg ser det jeg har skrevet ovenfor virker jeg som en kjempekjedelig person 🤣🤣 Hvordan skulle jeg fått dette interessant.
Tror nesten det hadde vært bedre uten tekst 🙉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, mange gode råd her. Jeg har en liten bison frise hund på 6 år, glad i dyr, jeg liker å lage og spise mat som er laget fra bunnen av, så heller skreie ut i helgene med mer usunn mat, jeg liker å holde meg i form, men ikke fanatiker. Jeg liker å diskutere dype ting, og jeg vet jeg aldri ville vært utro med noen. På privaten er jeg litt sjenert, selv om jeg har jobb der jeg må prate foran store forsamlinger og møte mye folk. 

Når jeg ser det jeg har skrevet ovenfor virker jeg som en kjempekjedelig person 🤣🤣 Hvordan skulle jeg fått dette interessant.
Tror nesten det hadde vært bedre uten tekst 🙉

jeg synes det er koselig, det sier en del om deg, ikke altfor standard heller, det finnes mange som skriver akkurat det samme som alle andre "liker skog og mark, men kan også ta meg en tur ut." og nevner den forbanna armkroken og at de har alt på stell.. jeg grøsser av de folka, også skåler de med deg på bildene 🙄 bare vær deg selv, jenter blir lei av de samme klisjefolka hele tiden. 

Anonymkode: ad9c0...ce6

• Liker 2
Skrevet (endret)
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat det jeg lurer på :) Jeg synes det er veldig vanskelig å skulle få det frem kort og konsist slik at damene får vite det dem lurer på. Du gav noen eksempel, men mener du jeg må skrive noe om hva jeg jobber med, hva jeg ser etter, eller nok med at jeg har bilder som viser det?

Eks: «Jeg er en rolig introvert, som liker å tilbringe kvelder foran tven enten med en god serie eller film. Bruker og en del fritid på å spille spill (for tiden går det i Planet Zoo), høre på podcast og lese meg gjennom GoT. Jeg liker godt å lage mat, men har en del takeaway menyer hengende til de late dagene. Jeg har to katter som krever en del kos og oppmerksomhet. Og for å understreke at jeg er skikkelig nerd: Atchomar chomakaan, has yer dothrai chek? 😄😄 Hva jeg ser etter i en mann: ser etter fast forhold, ønsker barn, har førerkort, klar for å slå seg til ro. Er det noe her som fenger deg, sveip høyre og ta kontakt med meg 😄»

Først når bildet er på plass, så vil mange begynne å se på profilen, og da er det ikke meningen at du skal få absolutt alt ned på papiret, men at du skriver det som kommer til å fange oppmerksomheten til de rette. Jeg ønsker en mann som gjerne deler noen av interessene jeg nevner. Er nok en del menn jeg «skremmer» bort med det jeg skriver, og det er helt meningen at jeg skal 😄😂

Endret av Ariana807
AnonymBruker
Skrevet

Skriv om du har barn. Hadde nettopp min tredje opplevelse med flere dager eller uker med chatting (ikke alltid det er så lett å møtes tidlig), og så "...nå rydder jeg på rommet til ungene" eller noe lignende i en bisetning. Ingenting nevnt i profil, ingenting i første (eller andre, eller tredje) samtale, og SÅ kommer du med den bomba.

Jeg er nølende angående å date en med barn, men når det kommer frem på den måten er det iallfall over og ut.

Anonymkode: 70242...8a2

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

For min egen del hadde jeg det bildet jeg var mest fornøyd med som første bilde. Jeg tror mange sveip baseres ut fra førsteinntrykk. Jeg droppa overfladisk tekst og slikt som at jeg var glad i fjellet, trening osvosv.  (man må jo ha noe å snakke om også) ;) Ellers informer om du har barn. (jeg har to) og trodde det ville sette en stopper for meg i datinglivet, men det var ikke tilfellet i det hele tatt. 

Jeg var i forhold i 10 år og hadde aldri prøvd tinder før... Min opplevelse er at det handler kun om sex 😅 eller at noen vil hoppe rett inn i et forhold uten å i det hele tatt ha møttes. 

Jeg endte med å slette tinder og håper å møte noen på den ''gamle'' måten :)

Anonymkode: 3a2d2...0e2

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg droppa overfladisk tekst og slikt som at jeg var glad i fjellet, trening osvosv

Er det overfladisk å trene 1-2 ganger i uka for helsen sin del? vil ikke si verken det eller å gå en tur er å være fanatiker? :) 

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det overfladisk å trene 1-2 ganger i uka for helsen sin del? vil ikke si verken det eller å gå en tur er å være fanatiker? :) 

Hvis det skal være verdt å nevne,  så bør det være noe som definerer deg som person tenker jeg.  1-2 treningsøkter i uka skiller deg liksom ikke ut fra 90 % på Tinder. Jeg onanerer mer enn jeg går på fjellet, eller trener, men jeg skriver ingen av delene 😂.

Anonymkode: e3204...208

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...